arkadaşlar slm
xenon konusunda daki tereddütlere gerek yok
ben bır sıkıntı olsa elimizdeki xenonları takmaz dım ne motora ne aküye bır zararı yok. takılacak xenon ların toplan gücü zaten max 10 amp zaten sızın orjınal h4 ampülleriniz bunların bırı 8amp elektirik cekiyor 2x8=16 amp yapar
xenonlar daha az ısınıp az amp cektıgı ıcın motoru elektirik tesisatını yormuyor
ayrı ca yeni gelen serıdıkı xenonlarım uzundada kısada da xenon ve motor lu
ve 1yıl da garantili 6 ve 8 K 2XENON MONTAJ DAHIL 500 YTL DIR
dlıyen arkadaşları sohpete ve caya davet edıyorum GÖRMEK İCİN
malı görün ki karar vermeniz daha kolay olucaktır
tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
Neeee 500 mü...r: bizim gunahımız neydi...:cherry: Bide "made in" ne yazıo sevgili tamer..Arkadaşlar merak ediolar..:wiinkk:
S&S
arkadaşımtekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
arkadaşımtekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
Vallahi ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımsa 400'de kalmanı tavsiye ederim, istersen model yenileyebilirsin...
650 yakıt olarak biraz fazla yakıyor, (km'de 16-17 kuruş gibi) ama uzun yolda keyfine diyecek birşey yok. Şehir içinde 400'le bile aralardan geçmek zorken, 650'de tıkanıp kalıyorsunuz.
Kısacası senede 2-3 kez uzun yola çıkacaksanız ve touring tarzı bir motorum olsun ama şehir içinde de kullanayım diyorsanız 650'yi tercih edebilirsiniz. Ama yok ben şehiriçinde kullanmak içinse 400'lük gayet iyidir....
SYN PAŞAM
merak etme xenonlar cayna deyil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizin xenonler 2 yıl garantiliydi !!!!!!!!!!!!!!
gelen xnonlar sa 1 yıl garantili aynı mal ama fiat düştü
250 ytl + kdv
ben ilk defa duydum "servo plastik dişliler" bu dişli takımı nerede bulunuyormuş ki? Suzuki de kavrama ile sorun bazı modellerde olmuş
DL1000 2004 modellerde debriyaj sorunu vardı
an400 ler da varyatörün ciyaklama olayı vardı
ama 650 lerde herhangi bir sorun duymadım belki Türkiye'de kullanıcı sayısının azlığından dolayı olabilir mi?
Benim kedilerle ilgili yazımı okursan çaresini bulabilirsin...Kısacası "karabiber" denendi, test edildi, onaylandı..
S&S