Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
maslak atatürk sanayi sitesinde fevzi usta var yetkili servis suzuki nin, hem fiyat daha uygun hem daha samimi ..ilgilenirseniz tel..0212 2762187
pişman olmazsınız..
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
arkadaşlar hayırlı olsun mesajlarınız için teşekkürler allah olmayanlarada nasip eder inşaallah.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Arkadaşlar anadolu yakasında buluşma yerimiz Paşalimanı Cafe dir http://www.beltur.com.tr/pasalimani.htm(Burayla bir alakam yoktur arasıra gideriz sadece :p ) Cadde'de ki kafelerin hafta sonu doluluk oranı belli. Şimdi saat kaçta buluşma uygundur malum pazar önce dinleneceğiz sonra eğleneceğiz o yüzden sabahın 8:00 de buluşmaya gerek yok :mrgreen: saat olayınıda sizlere bırakıyorum ama 11:30 - 12:30 daha verimli olacağı kanısındayım. Servis olayını konuşmak için Altan Motor'dan Tamer Altan'da terslik olmazsa katılmayı düşünüyor. Sorularınızla kendisini bunaltabilirsiniz :mrgreen:

NOT: Arkadaşlar hava durumu buluşmayı etkiliyebilir o yüzden mutlaka CUMA - CUMARTESİ foruma bir göz atalım.

Ve listenin son hali

1 - Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2 - Thai -
3 - Erkane -
4 - Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli
5 - Exselans -Üsküdar
6 - Alinazik - Ümraniye
7 - Tanımsız - İçerenköy
8 - Zuhtupasa
9 - Beetle65
10- Altan Motor
11- vedatarpacı
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben ve kınalı kuzum hazır ve nazırız :bounce:

grnt007ik5.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
umarım hava müsade eder de güzel bir gün geçiririz :queen:
hem tanışma adına hemde motorlarımızın kaynaşması adına :wiinkk:
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
hadi hayırlısı arkadaşlar pazar'a allah nasip ederse görüşürüz..herşeyden önce sağlığımız yerinde olsun gerisi olur..


hayırlı günler
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
bence

12:00 benim fikrim bu.

hem uyumayı seven arkadaşlar olabilir:wiinkk: hemde küsüratsız:)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
bence biraz daha erken olsun
10:30 - 11:00 gibi
eğer biraz gezmek istiyor isek zaman kalsın
dönüşte de makineleri yıkayıp,silip parlatmaya zaman kalsın değil mi :queen:

arkadaşlar yarın iş için istanbul dışında olacağım
o nedenle nete giremeyebilirim
evde de internetim yok :pr:
o nedenle telefonumu yazıyorum
son durumdan beni haberdar ederseniz size katılırım
hepinize kolay gelsin :rendeer:
ZAFER AYDOĞAN 0 539 315 03 63
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
beetle65, son gelişme için en kötü ihtimal sana mesaj atarım merak etme:cat:
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
saat 12:00 13:00 benim içinde uygun bir saat

daha öncede dediğim gibi benim gelme durumum cumartesi akşam belli olacak kesin bir bilgi için duffy sana haber vereceğim

saygılar

bu arada herkesi online görüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
İşim gereği genelde tüm gün bilgisayar başındayım Bizim formda altta açık duruyor aradabir yenileyip durumlardan haberdar oluyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayrıca Fevzi usta da, Altan Motor da Suzuki'nin yetkili servisleridir.
Altan Motor, kötü olsa herhalde Suzuki Team Türkiyeye geldiğinde pitte görev almazlardı.
Pazara görüşmek üzere dostlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
tahai saol bilgilendirmelerin için

fiyatları uygun oldukduğu sürece hep kendileri kazanırlar.

bizde sağlam dürüst bi yerimiz var deriz...

altan motor bekle beni gelecem sana

şimdilik ilk bakım, ama sonrası da var tabi

elcik ısıtma

aksesuar

fiyatlarda anlaşırsak gerisi de gelir

saygılarımla Mustafa
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
arkadaşlar servis olayını merak etmeyin Tamer abi gelmeye çalışacak sorularınızı gelince yanıtlar bende servis olarak kendisini tercih ettim sebep çok ama toplanınca konuşuruz konu lazım olacak:mrgreen:
ben tek bişey söyleyecem bu konuda patron olupta eli hala anahtar tutuyorsa başka yere gitmem sorumluluk budur bence
Bu arada Tamer abi gelmezse onun servise gezi düzenleriz (çaylar şirketten) :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Ben Florya'dan geleceğim için 12:00 'den evvel orda olmam zor :)
Büyük bir olasılıkla 2 arkadaşım daha katılacak bizlere :p
Benim henüz 600,-Km oldu. 1000,-Km bakıma beni üzmeyecek bir yere gitmek isterim bende, Altan motor ile tanışmak isterim bende :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst