Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
bu da benim burgman'ım :)

arkadaşlar bu da benim kızım :queen:
bakalım beğenecekmisiniz ?



 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Arkadaşlar, köprüye yakın yerleri tercih edelim bir yakanın uzak tarafını seçersek diğer yakanın uzak tarafından gelen arkadaşlarımızı üzmüş olabiliriz. Benim düşüncem bir buluşma yeri belirleyelim 1.köprü civarında anadolu -avrupa yakası farketmez. (tabii KGS - OGS sahiplerinin kolayı olacak)
Ben avrupa yakasında 1.köprüye yakın bir yer bilmiyorum ama Anadolu yakası Üsküdar sahilde Belediye ye ait nezih bir yer var. (1.Köprü yü geçip ilk çıkıştan çıkıp sağ (yokuş aşağı) tarafı izleyip Üsküdar -Beykoz takip ediyoruz. Karşımıza ışıklar geliyor 1 tanesi direk köprüye aman buraya girmeyin geri gidersiniz ÜSKÜDAR yazan tarafa burası bir tünelden geçer işte buradan devam ediyoruz.(yanılmıyorsam 1 km kadar) Deniz tarafı yani tarifime göre sağınızda bir çay bahçesi olacak ben burayı öneririm (buradan çıkıp ortama göre kavak ya da Şile yapabiliriz) ama avrupa yakasında bir yerler düşünen varsa bu işi bitirelim ve saat kararlaştıralım.
http://www.beltur.com.tr/pasalimani.htm

143gl7.jpg

2xl4.jpg

Bu arada yeni liste

1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli
5- Exselans -Üsküdar
6- Alinazik - Ümraniye
7- Tanımsız - İçerenköy
8- Zuhtupasa
9- Beetle65


Beetle65 daha buluşma yapılmadı bu hafta müsaitsen senide görmek isteriz listeye ekleyim mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa buluşmaya atla gelecek, ehehe
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
merhabalar burgman cılar

benim için üsküdar mümkündür...

tabi pazar günü belli olacak gelip gelemeyeceğim hayal kırıklığına uğratmak istemem...

herkes hangi semtte olduğunu yazsa çok iyi olacak program yapmak için


ben ümraniyedeyim...

bu arada forum coşmaya başlıyor


7. sayfa dolmak üzere

çok iyi böyle bütünleşmek fikir dayanışması yapmak hoşş...

saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadşlar yeni burgman alan ardaşlara hayırlı olsun derim
eskiler zaten bu motorun tadını bilirler kullanırken alınan keyfi de
akıl lı ve söz dinleyen keyifli bir motor bencede BURGMAN ın eskısi olmaz
burgmanlar bana göre yolların solmayan gülü ONLAR
BENI BILE CADDE VAZGECİRDİKTEN SONRA !!!!! TAMER
BU ARADA XENON LARIDA TAKTINIZMI GECE ATEŞ BÖCEGİNE DÖNÜYOR BURGMAN!!!!!!TAİ TAKTIM MÜKEMMEL OLDU !!!!!!!
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
Bence Bağdat Cd. buluşmak için iyidir derim. Hem mekan çok, hemde kaldırıma rahatça motor koyabiliyoruz. Benimki bir öneri, yorumunuzu duymak isterim. :)

Bu arada maxi scooter'lı 2 arkadaşım daha var, sizin için uygun olursa onlarıda davet etmek isterim :silent:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
HAVADA YAĞIŞ YOK İSE KESİN BENDE SİZİNLEYİM
BENİ DE EKLEYİN LÜTFEN :queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben İcerenköy deyim anadolu yakasındaki herhangi bi yere gidebilirim bulusma icin
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Bu arada yer işini bugün bitirelim. Avrupa yakasındaki arkadaşlar sizler ne düşünüyorsunuz?
Listenin son hali

1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli
5- Exselans -Üsküdar
6- Alinazik - Ümraniye
7- Tanımsız - İçerenköy
8- Zuhtupasa
9- Beetle65
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
bağdat caddesi benim içinde uygun artı olarak karşıdan gelecek arkadaşlarda güzergah çok karışık değil tabi son kararı organizatör ümüz olan duffy verecek...

saygılar
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
2 kişi bağdat caddesi dedi benim dediğim yere alternatif olarak peki cadde de neresi olur?
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
kışkırtıcı

arkadaşlar bugün hava soğuk olmasına rağmen güneşi görünce yelkenlerim indi.

makineyi çıkarttım dışarı bir güzel temizledim falan filan

ortamı biraz renklendireyim mi arkadaşlar..............................


















1000 baıkımı da geldi altan motor 70 ytl diyo korlas 150 - 200 civarında yapıyormuş heralde neyse bi bakalım ben korlastan aldım motoru onlara da bi saracam...









arkadaşlar benim makina nın ilk resimleri bugün itibarı ile çektim hemen sizinle paylaştım..
beğeneceğinizi umuyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
alinazik hayırlı olsun alah kaza bela vermesin bende düngece işten geç çıktım 1,45 AM. yoları boş görünce dayanamadım temde 120 ye çıktım ilk defa ama gene ellerim dondu
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
beni de ekleyin

selam arkadaşlar listenize beni de ekleyin pazar uygundur..:cat:

pazar günü hava güneşli olacak diyor meteoroloji
bence duffy nin önerisi çok güzel..:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
alinazik kardeşim
kazasız belasız kullan
iki tekeri de düz bassın :cat:

Arkadaşlar 1.000 km bakımı geliyor
benimde 700 km.yi geçti
Bende motoru Korlas'tan aldım
ama rakamlar arasında çok fark var :cyclopsan
ne yapacağız
başka yerde yaptırmanın bir sorunu olur mu acaba ? :silent:
daha sonra olası bir arızada garanti dışı muamelesi görürmüyüz acaba :pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst