Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
@All
Merhaba arkadaşlar,
Bu haftasonu bana uyar, büyük bir aksilk çıkmazsa varım :cat:

@Thai
Xenon farlar kaça mal oldu?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Bir aksilik çıkmassa banada uyar ama biri yer bildirse daha netleşir galiba
Saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@All
Merhaba arkadaşlar,
Bu haftasonu bana uyar, büyük bir aksilk çıkmazsa varım :cat:

@Thai
Xenon farlar kaça mal oldu?

Valla Birkaç yere sordum Mtek marka xenon aradım ama ya çok yüksek fiyat söylediler, yada bulduğum Xenon'lar pek içime sinmedi, en iyisi denenmiş, daha önce Burgmanda kullanılmış olan Altan motor'un elinde bulunan Thai malı :) P4 marka xenonları taktırdım, şöyle anlatayım.
(Ford mondeo orijinal ampulleri 25 watt) Honda silverving'in orijinal Xenonu tek 15 watt

Ben iki tane 35Watt 6000K takdırdım, sanki motoru gündüz kullanıyorum.
Maliyeti işçilik dahil 600 YTL.:wiinkk:

@Tüm Cemaat
İsterseniz Cumartesi günü cafe 216'da maltepe sahilde buluşabiliriz. Hem biraz yol yapmış da oluruz.
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Evet hava güzel görünüyor şimdi karar verelim c.tesi ya da pazar kimler nereden katılacak. Ona göre ortak bir yerde buluşup duruma göre yol yaparız olmadı bir yerlerde oturup günün tadını çıkarırız. O zaman bir katılımcı listesi hazırlayım.

1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli

Evet arkadaşlar şimdiden 4 kişiyiz evet nerelerden geliyoruz?
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Evet hava güzel görünüyor şimdi karar verelim c.tesi ya da pazar kimler nereden katılacak. Ona göre ortak bir yerde buluşup duruma göre yol yaparız olmadı bir yerlerde oturup günün tadını çıkarırız. O zaman bir katılımcı listesi hazırlayım.

1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy/ikitelli

Evet arkadaşlar şimdiden 4 kişiyiz evet nerelerden geliyoruz?

Arkadaşlar sezonun son iyi haftasıymış pazar günü 15 derece olucakmış bu fırsatı kaçırmıyalım. Bana her iki yakada uyar .
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
arkadaşlar bensiz burgman toplantısımı olur yaw bende istanbuldayım şuan buluşma yeri we tarihi hakkında bilgileri yazarsanız katılmak ıstiyorum
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Exselans, gün ve yer henüz belli değil ben c.tesi çalışanlar olabileceğini düşünüyorum pazar sanırım uygun galiba. Grup yoruma açığız Ne gün, nerede buluşuyoruz. O halde yeni liste.

1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli
5- Exselans -Üsküdar
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
1- Duffy + Eşi - Beylerbeyi
2- Thai -
3- Erkane -
4- Karabatu + Eşi - Erenköy / İkitelli
5- Exselans -üsküdar :)
5 burgman istanbulun gözü bayram edecek be:)
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
selamlar

ben ümraniyedeyim pazar günü çalışabilirim. ama çalışmazsam katılırım.

yeri va zamanı bildiriniz aramız da bir kişi yi oymak başı seçelim :) :) yoksa karışıklık olabilir....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
58
ooo coşmuş burası valla :p
Ben Florya'dan katıcam, haftasonları mesaim yok :queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Burgman ım yok ama bende katılabilirmiyim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü uygun olur tabi, çalışanlar için hafta içi zor tabi...

Pazar günü için hava durumu
13 derece parçalı bulutlu
Rüzgar: Güney Batı yönünden 1m/sn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anadolu yakası mı çoğuluk yoksa avrupa yakası mı, önce onu belirleyelim ona göre yer seçimi yapalım derim ben.
Avrupa yakası ise, sabit buluşma noktamız Rumeli Hisarındaki çay bahçesi olabilir,
Anadolu yakasında kalamış veya cafe 216 maltepe sahil olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende gelcem yafu eski burgmancı olarak...:p
S&S
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Duffy'nin listesine bulunduğumuz yerleride yazarsak hangi yaka çoğunlukta öne göre karar verebiliriz.
Saygılar.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
arkadaşlar ne oldu hafta sonu buluşuldu mu ?
eğer buluştu iseniz resimler nerede ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst