- Katılım
- 18 Eki 2006
- Mesajlar
- 272
burkman 400 de motor çok ses yapıyor dıyorlar doğrumudur
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
KAZASIZ BELASIZ KEYİFLİ SÜRÜŞLER OLSUN İNŞALLAH :cat:
ARKADAŞLAR BU TOPİĞİ CANLI TUTALIM VE BİRBİRİMİZ İLE TANIŞALIM
GÜZEL HAVALARDA GEZİLER PLANLAYALIM
BURGMANLARIMIZ BİRBİRİNİ TANISIN DEĞİL Mİ :queen: :queen:
BU ARADA BURGMAN İLE İLGİLİ TECRÜBE VE GÖRÜŞLERİNİZİ LÜTFEN YAZIN
HEPİMİZ YENİ ŞEYLER ÖĞRENELİM HEMDE MOTORLARIMIZI ÜZMEDEN KULLANALIM DEĞİL Mİ :cat:
BU ARADA BENİM MOTORUMDA 700 KM. OLDU
YAĞMURLU HAVADA KIYAMIYORUM :queen:
O NEDENLE SADECE GÜZEL HAVALARDA ÇIKARIYORUM :cat:
hahaha allah iyliğini vermesin.......
güle güle kullan tekerine taş değmesin..
Sevgili ThaiMotorunuzu korlas servise götürürseniz, ciğerinizi sökerler 150 ytl'ye SYM GTS 250'nin ilk bakımını yapmışlar.
Burgman için en az 200 isterler, alt tarafı yağı ve yağ filtresini değiştirecek ve gözle muayene yapacak....
Aman tufaya gelmeyin sakın arkadaşlar.
Altan motor tavsiyemdir...