Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
ewet doğrudur tek silindir olduğundan ama şikayetçi değilim ilk kullandığımda sesine vurulmuştum
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
:)))))) negüzel ya bin bakımı na götürceksin heeyyy gidi günler heeey bende götürmüştüm bin bakımına bbayağı zaman geçti bi yaği suyu değişir fazla bişe tutmaz rahat ol serwisini iyi seç dewamlı aynıyere gitmeni tawsiye ederim.

givi turing ön cam kullanan warmı benimkini değiştirmek istiyorum kullanişlimi tipini bozuyormu motorun tawsiye edermidsiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşlar sonunda motoruma kavuştum işte ilk resmin.
051220060061or4.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
KAZASIZ BELASIZ KEYİFLİ SÜRÜŞLER OLSUN İNŞALLAH :cat:
ARKADAŞLAR BU TOPİĞİ CANLI TUTALIM VE BİRBİRİMİZ İLE TANIŞALIM
GÜZEL HAVALARDA GEZİLER PLANLAYALIM
BURGMANLARIMIZ BİRBİRİNİ TANISIN DEĞİL Mİ :queen: :queen:
BU ARADA BURGMAN İLE İLGİLİ TECRÜBE VE GÖRÜŞLERİNİZİ LÜTFEN YAZIN
HEPİMİZ YENİ ŞEYLER ÖĞRENELİM HEMDE MOTORLARIMIZI ÜZMEDEN KULLANALIM DEĞİL Mİ :cat:
BU ARADA BENİM MOTORUMDA 700 KM. OLDU
YAĞMURLU HAVADA KIYAMIYORUM :queen:
O NEDENLE SADECE GÜZEL HAVALARDA ÇIKARIYORUM :cat:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ alt köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
2 Kas 2005
Mesajlar
392
hayırlı olsun karabatu kazasız belasız binişler

KAZASIZ BELASIZ KEYİFLİ SÜRÜŞLER OLSUN İNŞALLAH :cat:
ARKADAŞLAR BU TOPİĞİ CANLI TUTALIM VE BİRBİRİMİZ İLE TANIŞALIM
GÜZEL HAVALARDA GEZİLER PLANLAYALIM
BURGMANLARIMIZ BİRBİRİNİ TANISIN DEĞİL Mİ :queen: :queen:
BU ARADA BURGMAN İLE İLGİLİ TECRÜBE VE GÖRÜŞLERİNİZİ LÜTFEN YAZIN
HEPİMİZ YENİ ŞEYLER ÖĞRENELİM HEMDE MOTORLARIMIZI ÜZMEDEN KULLANALIM DEĞİL Mİ :cat:
BU ARADA BENİM MOTORUMDA 700 KM. OLDU
YAĞMURLU HAVADA KIYAMIYORUM :queen:
O NEDENLE SADECE GÜZEL HAVALARDA ÇIKARIYORUM :cat:


arkadaşıma tamamıyla katılıyorum
ben ümraniye deyim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Mondialcii,beetle ve alinazik hepinizin iyi dileklerine teşekkür ederim.

Ben hiç scooter kullanmamıştım eskiden reysing kullanıyordum ama bu trafik yüzünden bu sene yeniden motora binmeye karar verdim. scooterı deneyim dedim Asya T1 aldım baya hoşuma giti hergün iki yaka arası yolculuk yapıyorum ama Asyanın hızı yetmedi kardeşimde hayabusa var hep soruyordu abi nasıl gidebiliyormusun diye yolculuk rahat ama hız yetmiyor diyordum bundan bir hafta önce burgman almış geldi abi artık buna binicen dedi nihayet dün plakasınıda çıkartmış gece burgman ile eve gitim ama dondum acayip ayaz vardı. bu sabahta kardeşim geldi abi bi tur versene dedi gidiş o gidiş hala geziyor telefon açtı bana abi sen hayabusayı al aynı şey diyor.:queen:
hepinize kazasız günler dilerim.
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
hahaha allah iyliğini vermesin.......
güle güle kullan tekerine taş değmesin..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman tufaya gelmeyin sakın arkadaşlar.
Altan motor tavsiyemdir...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Thai Altan motorda nekadar biliyormusun ?

Arkadaşlar rodajı nasıl yapmalı seri mi yoksa yavaşmı bilgileriniz için şimdiden teşekkürler.
:cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Motorunuzu korlas servise götürürseniz, ciğerinizi sökerler 150 ytl'ye SYM GTS 250'nin ilk bakımını yapmışlar.
Burgman için en az 200 isterler, alt tarafı yağı ve yağ filtresini değiştirecek ve gözle muayene yapacak....
Aman tufaya gelmeyin sakın arkadaşlar.
Altan motor tavsiyemdir...
Sevgili Thai
Bizi Sym topiğinde öksüz bırak burda yaz.:salut:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ilk 600 km boyunca 5500 deviri geçmeyeceksiniz
1000 km dolunca yetkli servise giderek yağını ve yağ filtresini tavsiye edilen bir yağ markası ve orjinal yağ filtresiyle değiştireceksiniz.
1600 km'ye kadar ise 7500 deviri geçmeyeceksiniz.
Çok fazla sıkışık trafiğe girmeyeceksiniz.
Gaza sonuna kadar asla 1600km'ye kadar basmayacaksınız.
Sürekli değişken devirlerde kullanacaksınız.Aynı devirde gitmek orantısız aşınmaya sebep olacaktır.

Saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst