Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ara 2005
Mesajlar
537
beetle65 hayırlı olsun arkadaşım allah olmayanlara nasip etsin...Kazasız belasız günler dilerim...
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
Motorsİkletİmİn TÜm Bakimlari Yapilmakta 30000km Ye Geldİ Hangİ ParÇalarini DeĞİŞtİrmem Gerekİr

Burgman 400
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya su 2007 burgman ın fotolarını bı ekleyınde tam olarak bakalım cok hos bı motora benzıyoorrrrrrr
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
34
Bende iki aydır burgman kullanıyorum.Özellikle yakıt tüketimi ve konfor açısından çok memnunum.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
Arkadaşlar herkese iyi dilekleri için tşk.ederim. :rendeer:
Oldukça uygun bir rakam (çok sevdiğim bir arkadaşım vasıtası ile) önerildiği için aldım. :cat:
İlk bahar da bu rakamlara almam imkansızdı.
Gönül tabii ki 2007 modeli isterdi ama :pale:
227 km.de 9,2 lt. benzin aldım
Bence önceki motorum mondial zat 150 den dah az yakıyor :queen:
Arkadaşlar dediğim gibi allah isteyen herkese nasip etsin en kısa zamanda :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2006
Mesajlar
15
arkdaslar bu suzuki burgman 400 un 0-100 km süresi ve max surat hakkında bi bilginiz warmı nette bulamadımda
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
120 kuruş civarı yakar burgman400 ivmelenmesi çok iyidir üzmez son sürat olayı 140 km/h rahat görür 150 km/h ivme azalır biraz zaman alır. Yol, rüzgar müsait olduğunda ve motor bakımlıysa 160 km/h görür.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
82
haydaaa yafu şini benim motor 250 cc 135-140 civarı yakıor sizin makineler 400 cc 110-120 yakıor nasıl oluyor bu iş ? Eğer hal böyleyse hemen makineyi değiştireyim..
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Sakin kullanımda bu değerler burgman için normal ama ben performanslı kullanacam dersen 14ykr bile hayal. Pek dur kalklı trafiğe girmeyip gazı yumuşak kullanırsan Burgman'da 12 ykr yi yakalayabiliyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 sene aradan sonra yine dönüp dolaşıp burgman aldım, hadi hayırlısı bakalım.
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
scooter ötesi bi makina

bence turing makinaya daha yakın konforu ve özellikle gücü yabana atılacak gibi değil

param olsa 650cc olanından alırdım
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
AN650...
Yedin bitirdin beni be...
Birgün benim olunca ben de seni yiyip bitirmesini bilirim...

Allah'ım...Sen bana da nasip et ya Rabbim:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Merhaba arkadaşlar bu gün bende AN400 Burgman aldım ama önümüzdeki hafta binebileceğim çünkü plakası yarına yetişmiyebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst