- Katılım
- 2 Ara 2005
- Mesajlar
- 537
beetle65 hayırlı olsun arkadaşım allah olmayanlara nasip etsin...Kazasız belasız günler dilerim...
Yanmak ne kelime..r: ah burgman ah
r: olsun napalım.. yeni kasa gelcek nasılsa..e bende devamlı piyango alıorum zaten.:mrgreen:
S&S