Walla bence ç0k tatlı olmuşş!! Pembe nin tatlı olanı da çok tatlı :cherry:
Yani Allah aşkına bu ne yaaaa :mrgreen: :mrgreen:
Bu nasıl :cherry:
![]()
Herşeyin pembesini bulurum evelallah :mrgreen:
Walla bence ç0k tatlı olmuşş!! Pembe nin tatlı olanı da çok tatlı :cherry:
[/U][/B][/COLOR]
Tatlıcımısın yoksam....Ne anlatmak istedin?...
Çocuk bundan bahsetti amma abarttınız![]()
Benim pembemden bahsetti :mrgreen: :cherry:
Adam bi tatlı olmuş dedi motora
biri tatlıcımısın ikinciside
belki cilekli tatlıları seviodur dio
abi insan sizleri gordukten sonra foruma bişi yazmak istemio
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/U][/B][/COLOR]
Tatlıcımısın yoksam....Ne anlatmak istedin?...
ya da çilekli tatlıları sevio :silent: