4 TekerLi Suzuki GSX1300 Hayabusa(fotoğraf)

Dereceleriniz...


  • Kullanılan toplam oy
    152
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Walla bence ç0k tatlı olmuşş!! Pembe nin tatlı olanı da çok tatlı :cherry:
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
Adam bi tatlı olmuş dedi motora
biri tatlıcımısın ikinciside
belki cilekli tatlıları seviodur dio
abi insan sizleri gordukten sonra foruma bişi yazmak istemio
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p


Arkadaşın koydugu motorsiklet ise
çok güselmiş ama motorsiklet tadını wercrgini sanmıyorum
sadece 4 tekerlekli gusel bi atv
gusel calışma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayabusa olmuş hatv :queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
arkadaşlar bence o resimdeki motor çok kötü hele o jantları muhtemelen 150 km.yi geçemez omotor.

hayabusa 2 teker üzerinde iken motora benziyor. bu resim atvden bir farkı kalmamış.
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
işçilik mütiş olmuş am hangimantık böyle bişey tasarlar şaşırtmışlar buadamlar negerekvar bu motora yapılırmı böyle atv istiyorsan albitane bin abicim i.. ye ne gerek varki
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yani Allah aşkına bu ne yaaaa :mrgreen: :mrgreen:

Bu nasıl :cherry:

hayabusauj8.jpg




Herşeyin pembesini bulurum evelallah :mrgreen:



Walla bence ç0k tatlı olmuşş!! Pembe nin tatlı olanı da çok tatlı :cherry:



[/U][/B][/COLOR]

Tatlıcımısın yoksam....Ne anlatmak istedin?...


Çocuk bundan bahsetti amma abarttınız :p
Benim pembemden bahsetti :mrgreen: :cherry:
 
Katılım
25 Tem 2005
Mesajlar
119
Yok arkadaş Yiğidi öldüreceksin ama hakkını yemeyeceksin.
Çok güzel bi çalışma olmuş :cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Bence çok güzel olmuş

4 tekerlekli olması onu bir atv'ye benzetmiş ama air brush gerçekten mükemmel
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
BBRR ustam beğendiyse airbrush ı bize laf düşmezde ( Boya işçiliği renk ve desen seçimine dibim düştü zaten ) Harika olmuş + 20 vermek isterdim ben bu makineye biner gezerim walla çok güzel. Param olursa 2. el hayabusa alır ( Bide sıfır alırım ama ona kıyamam ) bu adama giderim ben. :cat:

Bu arada pembe hayabusada iyi, Alet vahşi ya pembe renk bile yumuşatamamış.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst