Merih hocam tebrik ediyorum, güzel bir gezi olmuş. Ben Reyhanlı'dan öğrt Celalettin Süğürtin. Burada Hasan Çolakefe ile bir ikili oluşturduk, kendi çapımızda dolaşmaya çalışıyoruz. Antakya'da bizim kafadan, içi tabiat sevgisiyle, memleket aşkıyla dolu, gezip görmeyi seven birilerini bulmuş olmamız bizi çok mutlu etti, çocuklar gibi sevindik. Müsait olduğumuzda birlikte geziler düzenleyebiliriz. Ben şu an Yamaha YBR 125 kullanıyorum. Hasan Çolakefe'nin her ne kadar Honda ST 1300 Paneuropan'ı varsa da, paydaları eşitlemek adına birlikte geziye çıktığımızda oğlu Kerem'in 200 cc lik Pioneer'ini gasp ediyor. Kerem bu işe zaman zaman bozulup belli etmese de biz durumu anlıyoruz

Selamlar.