Fuut Katılım 7 Eki 2005 Mesajlar 295 16 Ara 2006 #41 iyi gezi oomuşş gel bakem adanaya da ara bizi görüşelim
racer_caner001 Katılım 11 Eyl 2006 Mesajlar 50 16 Ara 2006 #42 arkanda inek var.resimdeki ayrıntı buuu.geziniz çok güzel
merih Katılım 27 Eyl 2005 Mesajlar 159 17 Ara 2006 Konu Yazar #43 fuutcugum sizleri özlemedim desem yalan olur motor,makine ne durumda arada bir adanada oluyorum bende sizlerle görüşmeyi isterim
fuutcugum sizleri özlemedim desem yalan olur motor,makine ne durumda arada bir adanada oluyorum bende sizlerle görüşmeyi isterim