Hatay 7.motor-cros Cetesi

Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
:queen: SEVİLİ MOTOR TUTKUNU DOSTLARIM BUGÜNKİ GEZİMİZ ANTAKYA İSTİKAMETİNDEN SERİNYOL İLESİ KARAALİ KÖYÜ YAYLASIYDI.GEZİMİZ JULİ ADINA OLDU BUGÜN.(HOŞ GELDİN JULİ) GEZİ GERCEKTEN COK İLGİNÇTİ KÖYLÜLERLE İÇ İÇE, DOGAYIN EŞSİZ GÜZELLİYİ İLE BERABER BAMBAŞKA OLUYOR İNSAN ,KÖY HALKI BİZİ ÇOK İYİ KARŞILADILAR. HADİ BAKALIM NELER OLDU...
[/

YAKINDA HALEP GEZİSİ YAPACAGIZ HERKESİ BEKLERİZ EHLİYET OLACAK VE RUHSAT ADINIZA VEYA VEKALET OLMALI


BUNLARDA YENİ YOLDAŞLARIMIZ SAGDAKİ SÜLEYMAN SOLDAKİ DE SÜLEYMAN ORTADADA BEN MERİH SÜLEYMAN BENİM NOTORUMU SATIN ALAN ARKADAŞ HOŞ GELDİN ARAMIZA(SAGDAKİ)...BENDE OHYEAH MAKİNESİNİ KULLANICAM BUNDAN SONRA ENAZINDAN ASKERDEN DÖNENE KADAR

[URL=http://imageshack.us]






DERE GEÇMEMİZ GEREKİYORDU VE GEÇTİK BİRAZ ZOR OLDU AMA BAŞARDIK KÖPRÜ BOZAR BİZİ ABİ




BİRAZ MOLA VERELİM DEDİK BİR TARLADA CALIŞAN İKİ EMEKÇİ ÇİFÇİ İLE KARŞILAŞTIK SAGOLSUNLAR ÇOK SICAK DAVRANDILAR.İBRAHİM VE MAHMUT DAYI VARDI ONLARLA SOHBET BÜYÜK ZEVKTİ






buda çifçinin korkulu rüyası köstebek silah ile vurmuşlar hemde çifte ile silahı topraga gömüyorlar.öyle bir silah yapmışki mahmut dayı 10 ünüversite bitirenin aklına gelmez sok olduk



birazda sallandık



buradaki (AŞAGIDAKİ)ayrıntıyı göreni gezi sonunda tebrik teprik edecem...



cıkıyoruz abi tımanıştayız azkaldı



BUYURUN DOSTLAR ORMAMDA KAHVALTIYA





BUYURUN ABİLER BİBERLİ EKMEK YOLDA TANDIRDA EKMEK YAPAN TEYZE İKRAM ETTİ


afiyet olsun arkadaşlar

uyuya kalmışız siloda cekmiş abi oksijen burada ya doga bu ya uyumamak olurmu kuş sesiyle ennet burası



işte doga harikası ben buna derim dala gelen bu kuş bize bakıyor (FOTOGRAFTAKİ DALA BAKIN.) üstüne poz veriyor fotograf cekeyim dedim kacmadı sonra ekmek attım dahada yanaştı ekmeyi aldı ve kaçtı sonra iki dakka sonra gene geldi, daha yakına attım ekmeyi gene aldı.şok olduk hepimiz acaba bu kuş nerelerden gelmişti.kim göndermişti,bide üzerine bize biseyler söylercesine ötmeye başladı.abi biz oradan ayrılana kadar bize eşlik etti.



bizi gören çocuklarla hatıra cekildik.hepsi çok afacan harika çocuklar



buda bizim silo motorcu kanı taşıyor.umarım hoşuna gitmiştir.gezimiz okuldan sonra sanada alırrız bir makine üzülme siloooo...



dönüyoruz emir geldi eee emire itaatsizlik olmaz kızarlar yoksa.kızdırmakta olmaz



gelmişken birazda hareket cizelim dedik yorgunlugun üzerine gitmedi ama oldu bikere...



sonrasıda malum motorcu dediyin yeri öper abi az kaldı ayap gidiyordu abi düşmekte meziyet ister..




BİR GEZİMİZİN DAHA SONUNA GELDİK KARALİ BELDESİ(ARAP KÖYÜ)HALKINA ALAKALARINDAN VE İLGİLERİNDEN DOLAYI HEPİNİZİN HUZURUNDA TEŞEKKÜR EDERİM HERŞEY GÖNLÜNÜZCE HOŞ OLSUN DOSTLAR İNEYİN ADINI ABUZER KARINCAEZMEZOGLU KOYDUM NASIL AMA:)))))))buda kuş gibi poz vermedi ama olsun gene de sagolsun
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Teşekkürler

Ahyeoh Arkadaşim Sana Teşekkürler (jüli)hoş Geldin ,sevgili Süleyman Motorun Hayirli Olsun,allah Kaza Bela Vermesin,silo Kardeş Umarim Zevkini Almişsindir,ve Tüm Karaali Halkina Gerek Bir Sicak Ilginizden Dolayi Başta Mahmut,ibrahim Dayiya Ve Bizi Hoş Karşilayan Herkese Sonsuz Sevgi Saygilar....hatayda 427 Köy Var Ve Bunlarin Ancak Yarisini Gezebildik Devami Haftaya
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Çok güzel bir gezi olmuş. Yeni geziler ve fotoğraflar bekliyoruz. Görüşmek üzere.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
İnsanın canı cekiyor yaw
Krosçu bi grup bulup dere tepe vurmak lazım.
Yeni gezilerinizi bekliyoruz...
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
17
birader geziniz çok güzel olmuş bide ben ayrıntıyı gördümgaliba inekden mi bahsediyosun güzel i foto ayrıntıyı bekliyorum :cherry: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Yine modernsıradanlıktan uzak bir gezi yapmışsınız . Dağlar , ormanlar ve doğa her şey çok güzel . Bir gezide beraber olmanın umudu halen içimizde . Ruhlarımızdaki heyecan hep aynı... Aynı dili konuşsak da aynı duguları paylaştığımız için mutluyuz biz . İçlerindeki coşku harekete geçtiğinde ne durdurabilir motorlu kardeşleri...

Hataylı arkadaşlarımız Adana'ya bir kez daha davet ediyoruz sizi .
MSN: [email protected] (hotmail'in msn'i)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Çok güzel hocam ohyeah ın eksikligini hissettirmiyorsunuz. Buradan antakya kaç saat çeker acaba.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
3
:))))

evet hoş gezi güzel manzara muhteşem bir mekan,hayat yaşamak bu olsa gerek.Gezilerinizin devamını bekliyorum ben BU gezilerle Hatay'ın yeşilini o güzel doğasını tekrar görme fırsatı buluyorum.Şehrin toz duman kalabalıgından uzak doğayla başbaşa temiz hava bol oksijen mükemmel ya çok güzel,ayrıca bir istek resimlerde, motorlarla yapılan aksiyonlar biraz daha fazla olursa bidahaki gezinizde sevinirim.Ama dikkatli lütfen çünkü bu iki teker 4 tekere göre riski daha fazla...Neyse kazasız belasız daha güzel geziler diliyorum:queen: :cherry: :cat:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
5
sevgili merih ve cetesi

sizleri bu muhteşem gezilerinizden dolayı kutluyorum.sizlerin gezilerini uzun zamandır takip ediyorum.hatayı ok güzel tanıtıyorsunuz hatayın bu güzelliklerini yeşilini olanüztü dogası ve insanlarına yer vermeniz bizleri mutlu ediyor.kendinizi risklere atsanızda hep başarıyla sunuyorsunuz gezilerinizi bizlere.iyisiyle kötüsüyle cekinmeden paylaşıyorsunuz...:pr: sizinle beraber zealsun cetenize enyakın zamanda katılma ümidiyle ...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
şindik bu mevz-u bahis çete 2 kişi öylemi ama tam bi sinerji oluşmuş (nedemekse) aynı model motürler falan çok hoş
bide o motürün kalkışından inişi anlaşılıyodu :)
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
wayyy merih wayyyy Demek bıraktığım yerden dewam ediyosun.... Super gezi olmus yine. Bu arada kullandığın motorun benim motorum olmasına sevindim arada bir çalısması iyi oluyor. Sanki hiç kaza yapmamış gibi duruyor turuncu canawarım Zealsun'um benim.... Az kaldı bekleyın dewam adicez maceraya. ( Bu arada motorumu bi daha devirme onu sadece ben deviririm :mrgreen: )
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
evet çok güzel olmuş hocamda biraz anlatım eksikliği var.mesela Serinyol eski adı Bedirge Antakyaya Kaç km.kasabanın özellikleri.Huzurevi gibi mesela Askeriyesi gibi.daha bir çok detay Antakyaya gelmek isteyen gezginlere rehber olması açısından dahada güzel anlatımlarla ve fotolarla çok daha iyi olacağı kanaatini taşıyorum.mesela ben sizin Antakya gezilerinizi ayrıntılı olarak takip ediyorum.neden doneleri yakalamak için.çünkü yazın sizin vereceğiniz ipuçlarına ihtiyacım var arkadaşım.yapacağımız gezi sizlerle şekillenecek.

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=9507
Bu linke bakarsanız tam manası ile ne yapmak istediğimizi anlarsınız umarım ve bize yardımda bulunursunuz.selamlar sevgiler.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
teşekkürler

bütün motorcu dostlarıma teşekkür ederim. oduncu,motorlu avukat,ertgen güneş,herzaman bekleriz derneyimiz küçük dalyan yolu ceka petrol yanı mesut motor dur...sevgili arvasi üç:dediyiniz gibi yazarsak amacımızdan saparız.yazdıklarımızdan anlaşılacagı gibi cetemiz iki kişi degil bu gezi egitim amaçlı idi.aramıza katılan yeni arkadaşlarımız ilk defa motora biniyorlar.hatayın güzelliklerini görmek isteyenleri konuk ederiz agırlarız,şeref misafirimizdirler işte o zaman ayrıntıya önem veririz teşekkürler.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
Hocam inan çok şanslısınız.Antakya gibi bir yerde yaşadığınız için.adeta bir cennet.ve insanlarıda doğası gibi ayrı bir güzel.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güzel ve sıcak bir gezi yapmışsınız arkadaşlar.eminim sizler gibi güzel arkadaşlar sayesinde halkımızın motosiklet kullananlar bakışı gün geçtikçe düzelecektir.kutlarım sizi.gezilere devam...
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
arvasi 3: herzaman bekleriz antakyaya antakya degil sadece türkiyenin dört bir yanı harika insan elli degdiyi yerler hariç.luxor teşekkür ederim şeref verirsiniz yakında istambula yolculugum var.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst