Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
haftasonu hondanın güvenli sürüş 2 kursuna gittim şiddetle tavsiye ederim. Orda cbf 500 kullandım kursun sonunda :D süper zevkli :D kim indiyse tuhaf bi gülümsemesiyle :D

artık cbf 500 almak istiyorum :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:

pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 sen daha yenımı bınıyorsun racınglere:mrgreen:

obkavi arksadasım vala cok gemıs olsun bılıyorum lastıkler cok ama cok dandık anıden kayıyor ben zaten kesınlıkle guvenmıyorum hep bılınc altımda o bende cok kaydım ama alaha sukur dusmedım vala:) benzın olaytını bılemıcem ama belkı normal bıseydır yada göturup bı sor ıstersen servıse.aranızdamı anlastınız acaba? kaza olayını merak ettımde.tekrar gecmıs olsun

yanlıs sölemeyı unutymusum sende hızlı gıdıyormusun be dostum neyse napalım bı dahakınde daha dıkkatlı olursun o trafıkte 40-45 gıtmek bana fazla geldı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:

pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim

thunder79 sen daha yenımı bınıyorsun racınglere:mrgreen:

obkavi arksadasım vala cok gemıs olsun bılıyorum lastıkler cok ama cok dandık anıden kayıyor ben zaten kesınlıkle guvenmıyorum hep bılınc altımda o bende cok kaydım ama alaha sukur dusmedım vala:) benzın olaytını bılemıcem ama belkı normal bıseydır yada göturup bı sor ıstersen servıse.aranızdamı anlastınız acaba? kaza olayını merak ettımde.tekrar gecmıs olsun

yanlıs sölemeyı unutymusum sende hızlı gıdıyormusun be dostum neyse napalım bı dahakınde daha dıkkatlı olursun o trafıkte 40-45 gıtmek bana fazla geldı:)


obkavi hjm geçmiş olsun. Benzin olayına gelince normal karbüratorlü araçlarda. MAlum hava bölgesinden benzin kaçırması. Korkulcak birşey yok. Çalışırken durduğu yerde motoru yatırırsan yine aktığı9nı görebilirsin. Normal bir durum. Sana birşey olmaması en iyi olay. Lastiklerin değişmesi lazım.

Gece_ hjm cbf race değil :queen: ok hızlı mızlı ama hem ayak yeri hemde manevra kabiliyeti olarak farklı. Tam şehir içi motoru şööle dersek ybr tarzı motorların güçlü versiyonu :queen: ama kesin o duyguyu yaşamınızı isterdim :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostlar iyi dileklerinize teşekkür ederim, sağolun varolun Allah kimseye kaza bela vermesin,

Gece dostum ben trafik çağıralım motorun trafik sigortası var dedim, arkadan çarpan ben olunca çocuklar 18-19 yaşında 2 kız 2 erkekti sanırım babalarının arabayı kullandıklarından haberi yoktu gerek yok falan dediler savuştular,

allahtan motor düşünce stop etmişşti bi tehlike olmadı
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
arkadşlar bursa bayiinle görüştüm fiyat 4100 ytl olmuş ama elinde 3 tane sıfır var 3000 ytl plaka dahil yeni motorlar gelince yeni fiyat olcakmış almak isteyen var ies duyurun
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:

acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim

Şimdi sevgili dostum öncelikle çok geçmiş olsun ve dilerim en büyük kazan bu olmuş olsun... benimde başıma gelen bir iki olaydan sonra anladım ki bizim motor kazık fren yapmadan çok daha kısa mesafede duruyor... Ön arka freni kitlemeden kombine kullanırsanız 40-45km hızda bile çok kısa bir mesafede durabilirsin ama kitleyince motor ya yatıyor yada diğer yönteme göre daha uzun kayıyor... boş bir mekanda bunu deneyin göreceksiniz ne demek istediğimi...

arkadşlar bursa bayiinle görüştüm fiyat 4100 ytl olmuş ama elinde 3 tane sıfır var 3000 ytl plaka dahil yeni motorlar gelince yeni fiyat olcakmış almak isteyen var ies duyurun

Benim görüştüğüm bazı bayiler bu motor o fiyata gitmez, elimdekiler bitsin bir daha getirmeyi düsünmüyorum gibi şeyler söyledi... izleyip göreceğiz...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: thunder79 tam racıng degıl bılıyorum ama fena gıdıyor motor onuda bılıyorum:) spor turnıng dıyelım o zaman ne dersn:queen:
ben racınge ara sıra bınıyorum cok keyıflı tam benlık:queen: :queen:

obkavı saol anladım allahtan 2 kız 2 erkege carpmısın cocuklar sanırım kıalra rezıl olmamak ıcın tmm tmm es gecelım dedıler
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:

pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim



geçmiş olsun abicim. gerçi benim mdel başlığım değil ama akan benzin konusunda bilgi vermek istedim. 8 kasım akşamı kamyondan kaçarken bir sol viraj kenarındaki bislik ve çakıllar yüzünden yan hafif yan yatıp bariyerlere vurdum ve uçtum benim de motorumdan benzin akıyordu ben ilk hamle olarak ateşleme anahtarını kapatıp kontak anahtarını çıkardım. ve kendimden önce ilk baktığım şey depo oldu. ustamın söylemesine göre bu durumlarda motorun benzin boşaltması normalmiş. benim motorumda birkaç tane tahliye hortumu var sanırım aynı hortumlardan sende de vardır ve bunların birinden benzin akmıştır.benzin akmıştır.


tekrar geçmiş olsun. umarım ikimiz için de ilk ve son olur.:rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
7
Obkavİ Çok GeÇmİŞ Olsun Ve En KÖtÜ Kazan BÖyle Olsun Yanİ Mala Gelsİn Cana Gelmesİn Ben AldiĞimin 15.gÜnÜ Kaza YapmiŞtim Çok ŞÜkÜr BİŞey Olmadi.lastİk Konusunda Katiliyorum.

arkadaşlar bu motoru çok severek almıştım ama yaşadığım şeylerden dolayı şimdi hevesim kırıldı ve bidaha kalitesine güvenmediğim bir mala ucuz diye para vermeyeceğim.gerekirse o zevkten mahrum olacağım yine almayacağım bu nasıl iştir anlamadım sıfır egzos takılalı 2000 km oldu bir adanaya gittik tekrar aynı yerden çatladı ve egzos kaçırıyor az parada değil 120 ytl ben parayı sokaktan toplamıyorum karbüratörün orda yuvarlak nikelajlı bir yuvarlak parça vardı kendiliğinden kırılmış ve düşmüş onuda mı vermiyorlar acaba.parçalar pahalı zaten neyse ben gerekirse hurdaya vercem ve adam gibi bişey alacam.çok zarar etcem bu işten ama yapacak bişey yok.herkesin yolu açık olsun arkadaşlar................................
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostlarım tekrar teşekkür ederim Allah hiçbirimize kaza bela vermesin yolunuz farınız açık olsun verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
obkavi gecmiş olsun arkadaşım allah beterinden korusun ( cümlemizi)
thunder79 hocam cbf 500 diye diye dilimizde tüy bitti yaaa :) ama cok guzel motor 600 lük race makinalardan daha az yakıyor hondanın bildik + ları var ustelik 2 silindir motordan bütün beklentilerini karşılıyor ne diyim hayırlısı inşallah :queen:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Obkavi geçmiş olsun. Bende kaza yaptığımda az benzin akıntısı oldu bu demekki normal. çanta ve koruma demiri sadece motoru değil senide koruyor ben test ettim istemeden. bu lastikleri dubleks hangi marka ile kaç paraya değiştirmek lazım acaba! :silent:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
obkavi hoca, gecmi$ oLa.. ALLAH beterinden korusun hepimizi..

Thunder79 CBF 500 +'si cok oLan bir motor.. GuzeL tercih.. Eger CBF 500 aLicaksan, sifir aLmani tavsiye etmiyorum cunku o motordan sonra 600 cc bir race de kurtarmicak seni :)
Bu arada 4100 TL oLdugu rivayet ediLen SL'i haftasonu Mecidiyekoy Cevahir aLi$veri$ Mrk. yaninda ve Besiktasta bir bayiye sordum.. 2.900 YTL fiyati ve eLLerinde boL miktarda var. Almak istiyenLerin biLgiLerine..
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
obkavi en başta sana geçmiş olsun herzaman dikkat . Egsoz sorunu olan arkadaşlar ben egsozu 3 kere garantiden değiştirdim haberiniz olsun garantiden değiştiiiiiii. = sıfır para demek servislere söyleyinn
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar bu eksoz arızaları da ne böyle bihayli yoğun.. garanti bitince ne olacak? parasıyla daha sağlam bir eksozu başka markalardan satın alıp taksak uymazmı acaba? :silent:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Obkavi çok geçmiş olsun benim kazamda da akmıştı benzin normal dicem ama gerek yok sanırım dememe,herkes sölemiş :)
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
6
Obkavi çok geçmiş olsun tekrar bende ağustos sonunda kazayapmıştım biraz daha hızlıydım 60 yada 65 falan tam hatırlamıyorum SoD kardeşim dediğin gibi kazıklamıyacaksın asla gerçi benim kazamda başka çarem yoktu önümde kaza oldu bende arka frene asıldım motor sanki daha hızlandı kaymaya başladı bende ön freni sıktım kazaya karışmayım diye karışmadım karışmasına ama dizimin altında kırık oluştu :) yani dizimi dağıttım şuan iyiyim ama sunu anladım eger sert frengerekiyorsa o lastiklerle allaha emanetiz benimde motor yan yattı benzin aktı bi problem çıkmadı fakat benim motor u yaklaşık bi 5 dk çalıştıramadım neyse arkadaşlar sosyal mesaj gibi olacak ama öndeki araçla hızınız var iken fren mesafesi bırakın ben yaz tatilimi 2 ay yatakta geçirdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst