arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:
pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim
thunder79 sen daha yenımı bınıyorsun racınglere:mrgreen:
obkavi arksadasım vala cok gemıs olsun bılıyorum lastıkler cok ama cok dandık anıden kayıyor ben zaten kesınlıkle guvenmıyorum hep bılınc altımda o bende cok kaydım ama alaha sukur dusmedım valabenzın olaytını bılemıcem ama belkı normal bıseydır yada göturup bı sor ıstersen servıse.aranızdamı anlastınız acaba? kaza olayını merak ettımde.tekrar gecmıs olsun
yanlıs sölemeyı unutymusum sende hızlı gıdıyormusun be dostum neyse napalım bı dahakınde daha dıkkatlı olursun o trafıkte 40-45 gıtmek bana fazla geldı![]()
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:
acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim
arkadşlar bursa bayiinle görüştüm fiyat 4100 ytl olmuş ama elinde 3 tane sıfır var 3000 ytl plaka dahil yeni motorlar gelince yeni fiyat olcakmış almak isteyen var ies duyurun
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:
pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim