trafik polisleri masum motorculardan ne istiyor ya

Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Ya Allah aşkına ne istiyorsunuz bizden her köşe başında bi ekip var sadece motorcuları durdurup kaskı olmayana ceza kesiyor bi kask olmuş 5.000 TL çarşıya giderken motorun üstünde çalınır diye korktuğum için yanıma almıyorum

hem kask takmazsam kimseye zararım olmaz sadece kendime zararım olur
bu düşüncede olan biri motosiklet kullanmamalı.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
412
Motosikleti
Çin Malı Skuter
Muhtemelen konu sahibi daha önce hiç motosiklet kazası yapmamış veya çevresinden birisini motosiklet kazasında kaybetmemiş. Kask veyahut ekipman takarken mevzunun ceza değil de sağlık olduğunu anlama yetisine henüz sahip değil gibi gözüküyor. E madem devlet seni korumayacak, sokaklarda polislerin ne işi var? Trafikte kavga ettiğimiz herkesi tak tak indirelim, herkes kendi sağlığını kendisi korusun. Böyle düşünürsek aslında hastanelerdeki iş yükü de azalır, değil mi? Ölümler de artar sonuçta. Var mı böyle bir mantık? Biraz mantığınızı kullanmanızı rica ediyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
sen bari yapma hocam (=
Kötü bir şey demedim yaa.
Lynx yani Türkçesi Vaşak denen kedi cinsi çok sevimli ve çok asil bir vahşi kedi cinsi.
Biri bana kedici dese sevinirdim. 😼
iyi anlamda dedim.
Hele bir de Burak Kara'nın dediği gibi linuxçuysan daha da süper.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Kimsenin çalmaya tenezzül etmediği tas dan kasklar var onları motorun üzerinde bırakabilirsin. Onu takınca ceza da yemiyorsun.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Alırsın bir tane bisiklet kilidi kaskı bağlarsın motosiklete olur biter. Senin zaten gönlün yok takmaya.

Birde görevini yapan memurları, niye görevini yapıyor diye haksız çıkarmaya çalışıyorsun.

Başlığa bak masum motorcuymuş, doğrusu kask takacak yeri olmayanlara polis niye ceza yazar ki olacaktı.

 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
bende istiyorum takmayı ama çalıyorlar ne yapayım yani 2 tane ls2 kaskım çalındı
devlet bizi çok düşünseydi kask takmayana ceza yazmak yerine kasktan vergi almazdı hırsızlara ağır ceza verirdi
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
bende istiyorum takmayı ama çalıyorlar ne yapayım yani 2 tane ls2 kaskım çalındı
devlet bizi çok düşünseydi kask takmayana ceza yazmak yerine kasktan vergi almazdı hırsızlara ağır ceza verirdi

Nasıl çaldırdın. motor üzerinde kilitsiz bırakıp gidiyor musun
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Nasıl çaldırdın. motor üzerinde kilitsiz bırakıp gidiyor musun

Nasıl yani? Motoru parkedip kaskı çıkarınca motorun üzerinde öylece bırakıp gitmek gibi bir şey mi var? :eek: Büyük cesaret. Ben motoun üzerindeki gidona monte minicik, dikkat çekmeyen lastik basınç göstergesini bile söküp arka çantaya kilitliyorum öyle parkedip gideceksem yoksa anında gider.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Nasıl yani? Motoru parkedip kaskı çıkarınca motorun üzerinde öylece bırakıp gitmek gibi bir şey mi var? :eek: Büyük cesaret. Ben motoun üzerindeki gidona monte minicik, dikkat çekmeyen lastik basınç göstergesini bile söküp arka çantaya kilitliyorum öyle parkedip gideceksem yoksa anında gider.
Birkaç defa avm otoparkında ve fuar park alanın da gördüm. Gidona kask kilidi diye bir şey ile kilitleyip gidiyorlardı ama ne kadar güvenilir bilmiyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Birkaç defa avm otoparkında ve fuar park alanın da gördüm. Gidona kask kilidi diye bir şey ile kilitleyip gidiyorlardı ama ne kadar güvenilir bilmiyorum.
kask kilidi diye satılan kilitler iş görebilir ama o da naked motor kullanıp arka çantası olmayanlar için olur, yine de riskli, çantasız naked motor kullanıyor olsaydım kaskın sığabileceği sırt çantası taşırdım.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Az önce motosiklette bitane adam gördüm adam maske takmış ama kask takmamış

Adama sordum neden maske takıyorsun dedim coronoya yakalanıp ölmeyim diye dedi

Peki kask niye takmıyorsun dedim adamın verdiği cevap kask virüsten koruyor mu?

Bende adama sen virüsten ölmezsin ama bu beyinle çok yaşamazsın dedim adam hiç bir şey demeden bastı gitti


az önce yolda bir adam gördüm 50cc honda today ile kaza yapmış kafasında jokey kaskı denen kakstan varmış ama korumamış ambulans götürdü adamı kafası kanlar içindeydi siz siz olun motor kaç cc olursa olsun full face kask takın
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,257
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.

İstanbul'da test sürüşü yapan motosiklet tamircisi, park halindeki otomobile çarparak hayatını kaybetti.​


İstanbul'un Bağcılar ilçesinde motosiklet tamircisi Hüseyin Duru, motosikletle test sürüşü yaptığı esnada dengesini kaybetmesi üzerine yere düşerek sürüklendi. Park halindeki otomobile çarparak duran Hüseyin Duru'nun olay yerinde yaşamını yitirdiği belirlendi. Kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.
Alınan bilgiye göre Merkez Mahallesi 729. Sokak'ta motosiklet tamirciliği yapan Hüseyin Duru, bir motosiklet ile test sürüşüne çıktı. Seyir halindeyken henüz bilinmeyen bir sebeple dengesini kaybederek yere düşen Duru, sürüklenerek 06 BT 5340 plakalı otomobile çarptı. Kazayı görenlerin 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yaptığı ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerince yapılan incelmede, Hüseyin Duru'nun yaşamını yitirdiği belirlendi. Kazaya ilişkin soruşturma başlatıldı. Kaza anı, sokaktaki bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından kaydedildi
 
Katılım
17 Şub 2025
Mesajlar
190
Motosikleti
HONDA FORZA 2025
4 yaşında kızına bisiklet için ekipman alarak başka ailelere de örnek olduğunuz için tebrik ederim.
12 yaşında çocuklarım 3 yaşından beri bisiklete biniyorlar, hiç kasksız çıkmadılar, hatta şimdi bile en azından kask ve eldiven kullanıyorlar. Ara sıra bisikletle okula gittikleri de oluyor, okula bisikletle gelen kimsede kask falan yok ama böyle daha havalı diyorlar. Çocukları ekipmanların havalı olduğu şeklinde yetiştirirsek ileride böyle kask takmayayım, ağırlık yapıyor demezler.
Çok güzel bir mantık bunu hepimiz denemeliyiz.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Hocam olurda kasksız kaza yaparsan, devlet'in hastanesini meşgul etmezsen seviniriz...
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Konuya başlık koyacak olursak "bir apaçinin isyanı" desek yanlış olmazdı sanırım. :) Bir başka derdini seveyim konusu daha ! :D Daha neler göreceğiz bakalım. Beklemedeyiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst