Benim başıma da geldi, benim kaskım kapalı kasktı ama vizoru açıktı suratıma arı çarpmıştı o günden beri vizörü bile açmıyorum, hatta yazın bazen eldiven giymezdim, artık elime arı çarpar korkusuna açıkta en ufak bir yer bırakmıyorum. Aman abi yarım kask, açık kask, yarım parmak eldiven işi sıkıntılı düşmesen bile arı çarpar![]()
benim kaskın camınada hep arı böcek sinek çarpıyor hiç takmayanlar yada açık takanların suratına nasıl çarpmıyor anlamıyorum