- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
bu düşüncede olan biri motosiklet kullanmamalı.Ya Allah aşkına ne istiyorsunuz bizden her köşe başında bi ekip var sadece motorcuları durdurup kaskı olmayana ceza kesiyor bi kask olmuş 5.000 TL çarşıya giderken motorun üstünde çalınır diye korktuğum için yanıma almıyorum
hem kask takmazsam kimseye zararım olmaz sadece kendime zararım olur