Tek silindir buji gitmiş yada geçen sene Uçmakdere kofte turunda benim başıma gelen tek silindir gaz kelebek bağlantısının gevşeyip yerinden çıkması gibi bir durum olabilir , tek silindir giderse diğeri aşırı ısınır hararet yükselebilir , Vstrom DL1000 yeni kasa çıktığı sene test sürüşüne gittim yine Koşuyolu Suzuki'ye , motor daha 5000 km de idi , kullanıyorum ama bir gariplik var motor tertemiz asfaltta hem sekiyor hemde sanki kalın beyaz şerit üstünde gidiyormuş gibi yalpalıyor , 10 dk sonra döndüm devam etmedim daha fazla , beraber sağına soluna bakıyoruz o da ne arka lastikte kocaman bir yarık var lastiğin içindeki kord görünüyor , şaşırdılar özür dilediler , test motorunu servis elemanlarıda kullanıyormuş Pazar günleri , biri bir halt yedi bıraktı öylece herhalde..