Kawasaki kawasaki ZZR 1400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Selamlar, arka lastiği 200 takmayın virajları kötü oluyor ...190 idealdir... ve zzr 1400 cidden muhteşem bir makina ...özellikle KTRC denilen şey kawasaki traction control fena bişey ve abs tabi !!! cbr1100 xx ve hayabusa kullandım yıllarca onlarda çok keyifli idi.....Ama zzr 1400 bir başka ...Selam ve dua ile....Forumda zzr kullanıcıları var ise bir araya gelir bahar aylarında gazlarız .....
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Selamlar, arka lastiği 200 takmayın virajları kötü oluyor ...190 idealdir... ve zzr 1400 cidden muhteşem bir makina ...özellikle KTRC denilen şey kawasaki traction control fena bişey ve abs tabi !!! cbr1100 xx ve hayabusa kullandım yıllarca onlarda çok keyifli idi.....Ama zzr 1400 bir başka ...Selam ve dua ile....Forumda zzr kullanıcıları var ise bir araya gelir bahar aylarında gazlarız .....

Abi H2 denedin mi hiç.ZZR dan sonra ancak H2 keser diye düşünüyorum
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
H2 alırsam artık daha da iflah olmam :) EyvaAllah kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

Abi H2 denedin mi hiç.ZZR dan sonra ancak H2 keser diye düşünüyorum
eyvAllah kardeşim gençlere devrediyoruz bayrağı artık
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
4 silindir japon sport touringlerden vazgeçemiyorum

m5jal9c.jpg
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Geçtiğimiz pazar günü Çanakkale yolunda yanımdan geçti bir tane, 59 plaka,yeşil. Böyle bir ses, gidiş yok.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Biz Hintli mi Çinli mi diye tartışırken ilaç gibi geldi bu foto.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi sana şöyle bir Kawasaki iyi gider be : köfte turlarını daha hızlı tamamlarsın, tabi bunun yakıtı için porsiyonlar küçülür o ayrı konu :queen:.

Adv.lerden ziyade bu tip eski sport touringler gözüme daha bir hoş geliyor, hiç kullanmadım bunlardan bir tanesini o ayrı konu.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Geçtiğimiz pazar günü Çanakkale yolunda yanımdan geçti bir tane, 59 plaka,yeşil. Böyle bir ses, gidiş yok.

Bendim o, siz de siyah, ışıklarda yan yana durduğumuz motorsunuz galiba

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

Biz Hintli mi Çinli mi diye tartışırken ilaç gibi geldi bu foto.
Bana ilaç olduğu kesin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

Abi sana şöyle bir Kawasaki iyi gider be : köfte turlarını daha hızlı tamamlarsın, tabi bunun yakıtı için porsiyonlar küçülür o ayrı konu :queen:.

120-160 akıcı, 6.5 yaktı 550km ortalaması

220 kilo 200 hp bir motor için çok ta fazla değil.

Köftenin porsiyonunu küçültmeye değer :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Adv.lerden ziyade bu tip eski sport touringler gözüme daha bir hoş geliyor, hiç kullanmadım bunlardan bir tanesini o ayrı konu.

Kullanmanı tavsiye etmem, alışkanlık yapıyor sonra bende olduğu gibi. 15-20 yaşında motorlara bakarken bulursun kendini :)
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
120-160 akıcı, 6.5 yaktı 550km ortalaması

220 kilo 200 hp bir motor için çok ta fazla değil.
Kullanmanı tavsiye etmem, alışkanlık yapıyor sonra bende olduğu gibi. 15-20 yaşında motorlara bakarken bulursun kendini :)

120-160 arası dediğine göre 160-220kmh arası bunu yakmış =)

Emre'yle senin taraflara geldiğimizde genelde benden az yakıyordu Tijen mesela. Adam fosur fosur gelirken ben xy'ji zorlamak zorunda kalıyordum biraz.

Tekirdağa uzanıp uzanıp ses etmemeni de hayra yormuyorum. Hamlığı atıp sonra Darlık'ta kulak arkamızla muhattap olacaksın dı mi :D
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
initial-D güzel günlerde kullan , yukarıda da 215 kg yazılmış ama imkansız bu sınıftaki motorlar 300 e yakındır..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
120-160 arası dediğine göre 160-220kmh arası bunu yakmış =)

Emre'yle senin taraflara geldiğimizde genelde benden az yakıyordu Tijen mesela. Adam fosur fosur gelirken ben xy'ji zorlamak zorunda kalıyordum biraz.

Tekirdağa uzanıp uzanıp ses etmemeni de hayra yormuyorum. Hamlığı atıp sonra Darlık'ta kulak arkamızla muhattap olacaksın dı mi :D

Yok ya sadece çandarlıdan otobana girince 150-200 gittim izmire kadar. Malkaradan çanakkale köprüsüne kadar 140 ı geçmedim

Hacimli öakine yakmıyor. Fjr bundan 1 lt daha az yakıyor hatta.

Tekirdağa geldim, motoru alıp döndüm, istanbulada günübirlik geliyorum. Mart içinde kalmalı gelicem.

Kulak arkası falan deme valla da billa da kullanamıyorum eskisi gibi. Bak gör beni, "lan biz de seni bişey sanmıştık diyeceksin. Elim gitmiyo artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

initial-D güzel günlerde kullan , yukarıda da 215 kg yazılmış ama imkansız bu sınıftaki motorlar 300 e yakındır..

Teşekkür ederim

ZZR hayabusa gibi değil ya, daha kısa, daha hafif, daha kıvrak

Servis manuelinde de 215 yazıyor

 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,018
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hayırlı olsun güzel sürüşler diliyorum.

Curb mass front + rear toplarsanız yakıtlı yürür ağırlığı çıkıyor: 252-254kg arası.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Tekirdağa geldim, motoru alıp döndüm, istanbulada günübirlik geliyorum. Mart içinde kalmalı gelicem.

Kulak arkası falan deme valla da billa da kullanamıyorum eskisi gibi. Bak gör beni, "lan biz de seni bişey sanmıştık diyeceksin. Elim gitmiyo artık :)

Görsem de inanmayacağım ama görmekte fayda var. Biz gelmiyoruz utandır bizi artık =))
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bendim o, siz de siyah, ışıklarda yan yana durduğumuz motorsunuz galiba.
Yok, gri benim makine. Adliyenin orada ışıklarda durduk evet, ben selam veremeden yeşil yandı, uzayıp gittiniz zaten makine ile. Yetişemedimde haliyle. :mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Yok, gri benim makine. Adliyenin orada ışıklarda durduk evet, ben selam veremeden yeşil yandı, uzayıp gittiniz zaten makine ile. Yetişemedimde haliyle. :mrgreen:

:) çok gazlamamıştım halbuki

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

Hayırlı olsun güzel sürüşler diliyorum.

Curb mass front + rear toplarsanız yakıtlı yürür ağırlığı çıkıyor: 252-254kg arası.

Buna katılıyorum zaten, yağ, su, akü, benzin 250 lerde oluyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst