Kawasaki kawasaki ZZR 1400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hehehhe iLk motor mu :D ( arada bir mesajda gördümde )
ne iLk mi ? ziahaua dur bi daha güLmem LAzım :)
yok bu iş çığrından çIktı..
süper makina ..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
arkadaşlar bu tip mesajları kaale almayalım. adam 2006 yılında girip tek bir mesaj atmış. "fiyatı gücü nasıldır? almayı düşünüyorum" demiş. nasıl oluyor da küçük bir ev parası verip almayı düşündüğün makinenin gücünü fiyatını bilmezsin? zzr'ye racing demiş bir de.. belli ki vakit geçirmek için böyle bir mesaj atmış eleman...
 
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
21
Acaba bu canavar düz yolda olduğu kadar virajlardada iyimi mesela R1 veya ZX10R gibi. Oldukça iri cüsseli görünüyor
 
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
motor18

bende şu anda kanuni popcorn 90 scooter var ve 18 yaşındayım ve gelecekteki idealim bunun üzerine bir makina olmaz ve yapılamaz :cat:

:cat:bende kanuni popcorn 90 var ve gelecekteki hayalim KAWASAKİ ZZR 1400 bunun üstüne motosiklet yok ve yapılamaz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
193
kawasaki zzr 1400

dünyadaki en güzel motor bence bütün motosiklet markalarını gezdim bundan iyi bir motosiklet yok yaa:cat:manyak bişi 200 beygir 18 yaşındayım 5-6 sene sonra alcam inşallah:bounce::mrgreen:

kawasaki hiç sevmem beğendiğim bir marka değil

hiç bu konuya yazılcak şeymi sevip sevmemeni kendine sakla zevkler ve renkler tartışılmaz kawasaki hepsine 10 çeker bide zzr1400 off:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
1
zzr 1400

ben tam 2.5 yildir kullaniyorum harika bir makina burda ucak olarak tanitiliyor.. bazi arkadaslar merak etmis virajlara harika giriyo...gerci ben bayagi degisiklikler de yaptim uzerinde egzozu falan degistim carbon taktirdim ,,, fakat sunu da solim bu motor turkiye icin degil yazik olur orda alirsaniz,,. ben ispanyadan aldim arkadaslar istegen olursa fotograflarim internette cok ve videolar.. ama sanirim youtube yasak turkiyede.. neyse saglikla kalin yarin ben istanbuldayim tatilim var herkese selam

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:56 AM ----------

eger olmek istiyosan r1 yada hayabusa al.. motorum dayanikli olsun diyorsan honda al.. bobreklerinde tas sorunu var atamiyorsan ducati al.. hayata guzel ve hizli bir renk katmak ve bir motorum olsun harika bir sekilde teknik acidan ilerlemis olsun diyor ve yasamayi seviyorsan ozaman arkadasim ZZR 1400 AL KAWAZAKININ ZEVKINI YASA...http://www.youtube.com/watch?v=9KerzinTxDM
http://www.youtube.com/watch?v=svNCIfv6YxQ
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
2
motorun en kötü yanı bu motoru aldıktan sonra daha iyisini alabileceğin bir motor olmaması...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Selamlar 2013 model aldım ve bence hayabusadan sonra kullanmadan bu tarz motosiklet kullanmaya son vermemek gerekir :)Hayabusa ve sonrası zzr 1400 çük keyifli canavarlar ..Selam ve dua ile ....
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bir Azerbaycan gezisi planı var temiz lastikle çıkmak istiyoruz aranızda hiç bu motora 200 taban lastik takan oldumu verimi nasıl oldu ya da nasıl olur veya hangi lastiği tavsiye edersiniz ? Yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkürler, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

Yok mu yardımcı olacak birisi ?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bir Azerbaycan gezisi planı var temiz lastikle çıkmak istiyoruz aranızda hiç bu motora 200 taban lastik takan oldumu verimi nasıl oldu ya da nasıl olur veya hangi lastiği tavsiye edersiniz ? Yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkürler, Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

Yok mu yardımcı olacak birisi ?

Abi forumda zzr1400 gören kaç kişi var ki 200 le 190 taban lastiği karşılaştırsın.Bence amerikan forumlarına göz at.Yolun açık olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst