kawasaki hiç sevmem beğendiğim bir marka değil
motorun en kötü yanı bu motoru aldıktan sonra daha iyisini alabileceğin bir motor olmaması...
Arkadaşlar merhaba, yakın zamanda bir Azerbaycan gezisi planı var temiz lastikle çıkmak istiyoruz aranızda hiç bu motora 200 taban lastik takan oldumu verimi nasıl oldu ya da nasıl olur veya hangi lastiği tavsiye edersiniz ? Yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkürler, Allah kaza bela vermesin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Yok mu yardımcı olacak birisi ?