- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
2001 model cbr 600f ime geçen sene 340tl mi ne vermiştim bu yıl 7. basamak 850tl verdim.
üstelik motosiklet annemin üzerine yıllardır motosiklet ehliyeti vs de yok motorun 2011den beri kazasıda yok.
poliçe fiyatları deli arttı geçtiğimiz pandemiden bu yana.
bununda sebebi aslında trafikteki yaşanan kaza oranlarınında artması. sigorta firmaları yıllık ortalama ödeyeceği maddiyat üzerinden ortalama rakamlar belirliyorlar fakat geçtiğimiz yıl neredeyse tüm firmalar zarar yazdılar hasar dolayısı ile buda fiyatlara hayli hayli arttı. Birde şu var; sana sigorta yaptığı zamanki parça işçilik maliyetleri ile 6 ay sonra kaza vs karıştığınızdaki maliyetler bir kalmıyor doviz enflasyon vs vs sebebi ile. Açıkçası otomobilde ben artık imm de ekletiyorum olurda şansımıza bir süper car felan gelir hayatımızın kalanını borçlu kalmayalım diye.
üstelik motosiklet annemin üzerine yıllardır motosiklet ehliyeti vs de yok motorun 2011den beri kazasıda yok.
poliçe fiyatları deli arttı geçtiğimiz pandemiden bu yana.
bununda sebebi aslında trafikteki yaşanan kaza oranlarınında artması. sigorta firmaları yıllık ortalama ödeyeceği maddiyat üzerinden ortalama rakamlar belirliyorlar fakat geçtiğimiz yıl neredeyse tüm firmalar zarar yazdılar hasar dolayısı ile buda fiyatlara hayli hayli arttı. Birde şu var; sana sigorta yaptığı zamanki parça işçilik maliyetleri ile 6 ay sonra kaza vs karıştığınızdaki maliyetler bir kalmıyor doviz enflasyon vs vs sebebi ile. Açıkçası otomobilde ben artık imm de ekletiyorum olurda şansımıza bir süper car felan gelir hayatımızın kalanını borçlu kalmayalım diye.