Yeni sigorta yaptiran var mi? Fiyati ne oldu

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2001 model cbr 600f ime geçen sene 340tl mi ne vermiştim bu yıl 7. basamak 850tl verdim.

üstelik motosiklet annemin üzerine yıllardır motosiklet ehliyeti vs de yok motorun 2011den beri kazasıda yok.

poliçe fiyatları deli arttı geçtiğimiz pandemiden bu yana.
bununda sebebi aslında trafikteki yaşanan kaza oranlarınında artması. sigorta firmaları yıllık ortalama ödeyeceği maddiyat üzerinden ortalama rakamlar belirliyorlar fakat geçtiğimiz yıl neredeyse tüm firmalar zarar yazdılar hasar dolayısı ile buda fiyatlara hayli hayli arttı. Birde şu var; sana sigorta yaptığı zamanki parça işçilik maliyetleri ile 6 ay sonra kaza vs karıştığınızdaki maliyetler bir kalmıyor doviz enflasyon vs vs sebebi ile. Açıkçası otomobilde ben artık imm de ekletiyorum olurda şansımıza bir süper car felan gelir hayatımızın kalanını borçlu kalmayalım diye.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
30 Eylül 2022

Aprilia RS660 sıfır km trafik sigortası 900TL çıktı.
Vespa Primavera 150 sıfır km trafik sigortası 1750TL çıktı. Aklım almıyor bu nasıl saçmalık.
 
Katılım
28 Haz 2022
Mesajlar
189
Dün seha 150 aldi kuzenim onuda babasinin ustune yaptirdi sigorta 1445 tl vermis
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Hakkaten nasıl oluyor bu.
Sigortalar aynı kişiyemi yapıldı?

Hayır aynı kişi değiller. RS 660 alan arkadaşım. Bir de Tenere'si var, ilk motoru falan değil, zaten onun fiyatı normal.
Diğeri bana çıkarılan fiyat. Yaş 35 üstü, ilk motorum değil yine. Yani tam tersi olsa fiyatlar anlarım supersport'a yüksek çıkıyor diye, kıçı kırık scooter'a yüksek çıktı anlamıyorum.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Sigortasız dolaşanların sayısı artacak bu gidişle :farao:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Hayır aynı kişi değiller. RS 660 alan arkadaşım. Bir de Tenere'si var, ilk motoru falan değil, zaten onun fiyatı normal.
Diğeri bana çıkarılan fiyat. Yaş 35 üstü, ilk motorum değil yine. Yani tam tersi olsa fiyatlar anlarım supersport'a yüksek çıkıyor diye, kıçı kırık scooter'a yüksek çıktı anlamıyorum.

Kişiye göre değişiyor sigorta fiyatları.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Kişiye göre değişiyor sigorta fiyatları.

Evet kişiye göre değişiyor biliyorum da, düzgün anlatamadan ondan bahsetmek istedim, benim sigorta sicilim kötü değil ki. Arkadaşımdan farklı da değil.

2008'den beri otomobil kaskosu yaptırıyorum kesintisiz, 1 kere park yerinde çarptılar (ve kaçtılar) diye kaskoya masraf çıkardım bu kadar sene içinde. Arabanın kaskosunu Aralık 2021'de 2400'e yaptırdım, İMM'si 2 ya da 3 milyon öyle boş beleş bir poliçe değil. Benim RS'in kaskosunu geçen sene Kasım'da 5700'e yaptırdım, çok düşük o dönem muadil motorlardaki kaskolara göre. RS'in yine trafiğini 740'a mı ne yaptırdım bu sene Haziran sonunda. Motosikletlerde hayatımda kendi sigortamdan para almadım, karşı taraf yüzünden onların sigortasından ödenen bir tane kazam var sadece. Arkadaşımın da hazırda başka motoru var benim de RS duruyor. Yani nereden baksam hiç bir anlamı yok.

Ayrıca bu bahsettiğim aynı iki motora aynı sigortacılardan (herkesin kendi trafiğini yaptırdığı yani, ikimizin acentesi farklı) kasko teklifi de aldık. Arkadaşıma 24bin demişler :) Bana 5300 dediler.

tldr;

Benzer sigortalı profilindeki, aynı yaşta sahiplere ait.

RS660
Trafik: 900
Kasko: 24.000

Primavera
Trafik: 1750
Kasko: 5300


--

Şimdi böyle alt alta yazında aklıma şöyle bir şey geldi.
Scooterlar kusurlu olarak karşı tarafın hasarını çok ödüyorlar kazalarında. O yüzden trafik sigortası yüksek.
Ama supersportlar muhtemelen kendi başlarına bir yerde patlayıp durduklarından kaskoları çok yüksek?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
125cc çinli cg motosiklete 1200tl çıkrığını gördük, kasko işinde acentalar arası ciddi fark olabiliyor bir de bazı opsiyonlar var ikame araç istemiyorum, yedek anahtar hizmeti almayacağım, anlaşmalı servislere gideceğim derseniz fiyat düşüyor.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Ehliyet : 7 yıllık
Kaza : Hİç yapmadım.
Hasarsızlık 5. Basamak
Tutar : 1440 TL Ray Sigorta
Motor : 2015 Model Sym Joymax 250
Tarih : 04.10.2022
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sorgulama yaptım kaç para çıktığını buraya yazmaya korkuyorum nazae değecek diye
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
2007 model gsr 600 aldık bugün, abimin adına aldık, 3 yıllık ehliyeti var ve onun adına kayıt yapılan 3. araç... yoğunluktan dolayı sigortasını yaptırmaya zaman olmadı. yarın sorgulatacağız bakalım ne çıkacak, merak ediyorum. 5 bin lira falan çıkmasa bari...
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nankörlük etmeyin. Seviliyorsunuz... :bounce:

nlJ9QR.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
geçen yıl 203 tl ye yaptırdığım sigorta an itibari ile 723.50 tl ye yaptırdım guick sigorta
12 yıldır kaza bela yok
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
geçen yıl 203 tl ye yaptırdığım sigorta an itibari ile 723.50 tl ye yaptırdım guick sigorta
12 yıldır kaza bela yok

hayrliolsun kazasiz belasız , banada en düşük Quick den çıkıyordu ne hikmetse şimdi 1500 küsür fiyat çıkardı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

2007 model gsr 600 aldık bugün, abimin adına aldık, 3 yıllık ehliyeti var ve onun adına kayıt yapılan 3. araç... yoğunluktan dolayı sigortasını yaptırmaya zaman olmadı. yarın sorgulatacağız bakalım ne çıkacak, merak ediyorum. 5 bin lira falan çıkmasa bari...

hayirliolsun kazasız belasız , hasarsizlik indirimi sattığınız araçtan yeni aldığınız araca geçerek devam ediyor , farklı bir sınıf araç satın aldıysanız yada araç satmadan bir araç aldığınızda en yüksek basamaktan sigorta hesaplanıyor maalesef , bana böyle açıkladılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2022
Mesajlar
14
2.5 yıl ns200 kullandım 2 hafta önce sattım ve ertesi gün 0 km rs200 aldım masrafları hem tl hem dolar bazında hesapladım

2020 sigorta ns200 600₺ 100$
2021 sigorta ns200 400₺ 50$
2022 sigorta ns200 600₺ 40$

2022 sigorta rs200 1020₺ 55$
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bugün yaptırdık, 2007 model gsr 600, ehliyet 3 yıllık ve 1650 lira tuttu. benim ehliyet 7 yıllık ama motoru abimin adına yaptırdık, 3. aracı oluyor, trafik kazasından ötürü hiç ceza almadı daha önce araçlarından ötürü.

sigorta yaptırdığımız canavar aşağıda, öyle bir sesini duymak istedim derken 10 saniye falan kayıt aldım... buralarda polis olmuyor pek, milleti biraz rahatsız edeyim de motorcuların namını iyice diplere vurayım. siz görürsünüz olm, motorcuların itibarını yerlere serecem siz durun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst