Yeni sigorta yaptiran var mi? Fiyati ne oldu

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Dün araca trafik 2700-tl kasko 8700-tl yaptırdım. Sindirmekte zorlanıyorum.
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
37 ABE yine ucuz çıkmış senin zigorta :)

Geçen sene 5.basamak 478 TL idi. 2x oldu bu sene.
Telefoncu dayı mode ON
Egonomi çoğ eyi yiyenim. Dıjj güjlerin şeysi bu. Reyizi düşürmek için şiyabıyollaa.:thumright
Telefonu dayı mode OFF

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------

37 ABE yine ucuz çıkmış senin zigorta :)

Geçen sene 5.basamak 478 TL idi. 2x oldu bu sene.

Tilifoncu dayı mode ON

"Egonomi çoğ eyi yiyenim. Dıjj güjlerin şeysi bu. Sırf Reyizi düşürmek için şiyabıyollaa.":thumright

Tilifoncu dayı mode OFF
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
29
bir haftadır sigorta yaptırmaya çalışıyorum. ray sigortadan başka şirket teklif bile oluşturmuyor. o da 1300 liradan fazla çıkıyor. böyle giderse yaptırmayacağım
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
929
Motosikleti
Honda CB125F
nvnOje.jpg
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Browser hatası, silinebilir.:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:58 ----------

Dick dayı,Geçen sene 380tl ye yaptirmiştim tomofili :)

Moturuda 180 gaymeye.

O köprünün altindan çok sular akti.

O köprü değildir bu. Reyiz durmadan köprü "yabıyoo". Biz aynı köprüyü tutturamıyoruz bir türlü.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
110
bir haftadır sigorta yaptırmaya çalışıyorum. ray sigortadan başka şirket teklif bile oluşturmuyor. o da 1300 liradan fazla çıkıyor. böyle giderse yaptırmayacağım

16 yıllık ehliyet 5. motorum 1700 den aşağı fiyat bulamadım ray ve quick hariç teklif verende yok. Hasarsızlıkta 3 yılda gidiyormuş. Son 4 senedir 50cc ye bindim diye oda gitti.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
26 ekimde belli olacak. En az 1000 tl bekliyorum. Geçen sene 244,62 TL'ye yaptırmışım. Bakalım bu sene ne kadar çıkacak. 16 model motorum 7. Basamak. İhaleyi açyorum. Sizlerin tahmini nedir ? :)
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
15/07/2022 -- cbr500 - 2014 -- 956₺ (5.basamak %15 indirim oranı)
22/09/2022 -- ns160 -- 2017 -- 1640₺ (4.basamak %0 indirim oranı)
ikiside quick sigorta :pr:
 
Katılım
15 Kas 2018
Mesajlar
63
Geçen sene 55 plaka mt-09 motosikletime 380tlye yaptığım sigorta bu temmuz ayında 780tl yaptım.

Şuanda (eylül ayı)34 plaka pulsar 200ns e 1650 tl tuttu.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
26 ekimde belli olacak. En az 1000 tl bekliyorum. Geçen sene 244,62 TL'ye yaptırmışım. Bakalım bu sene ne kadar çıkacak. 16 model motorum 7. Basamak. İhaleyi açyorum. Sizlerin tahmini nedir ? :)

600 Ü GEÇMEZ büyük ihtimalle
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
quick sigorta 1670 lira ödedim sanıyorum 4 basamak. 2 hafta önce
 
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
53
Ben eskişehirde 2 gün önce sıfır motor aldım. 18'imde B almıştım, A sınıfı ehliyetim ise 11 aylık ve üzerime tescilli ilk araç, yaş 35.
Ray sigorta 1507 tl.
Noter ruhsat 295 tl
Plaka 80tl.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Motosiklet önceki yıl ikiyuzkirk ikiyuzdoksan arası, araç sekizyuzotuzbes liraydı..yedinci basamak.Bu yıl;
Temmuz sonu 150lik motor 670 tl, 125 lik motor (scooter) 690 tl, 30 ağustosta ise 250 lik motor 910 TL ve otomobil 2230 TL ye kesildi, 910 TL motosiklet için çok geldi açıkçası..
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Temmuz ayında klx(2016) için 637, bugün klr(2006) için 664tl sigorta primi ödedim.
 
Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
458
Motosikleti
Honda Forza 250
Geçen sene 210 ₺ 3 taksit ile yaptırmışım şu an 700 ₺ civarı fiyat veriyorlar,
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
En üst indirim basamağından geçen sene 190 küsür. Bu sene 900 küsür. TÜİK'e sorsan enflasyon var-yok gibi bir şey. Maaşlara yüzde 50 zam yapsalar kasılmaktan bir hal olurlar. Yalan dünya. Ah yalan dünya...
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Az önce Ankara Sigortadan yenileme yaptım.
1.450 Lira

Hero Xpulse 200t
2. yılında
Hasarsız.
5. kademe.


Geçen yıl ilk yılındaydı.
4.kademeydi ve indirim yoktu.
395 Lira ödemiştim.

5.kademede %15 indirim yapılıyor.
Bu durumda benim motoru şu anda ilk kez sigorta ettirseydim indirim olmayacak ve 1.706 lira ödeyecektim.

1706 / 395 = % 430 artış olmuş demektir.

Artışlar fahiş mertebede.


Edit: Bu arada işyerindeki 206 ticari servis aracının sigortası 15 gün önce 3700 liraya yenilendi.
Kasko için 12.000 lira istediler. Yaptırmadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Geldik zurnanın zırt dediği yere.

Sigorta bedeli 4.3 kat artarken, verilen teminatlar 2.32 kat arttırılmış.

Kişi başı sakatlık ölüm ; 2021: 430.000 - 2022: 1.000.000 - artış : 2,32 kat
Kaza başı sakatlık ve ölüm ; 2021: 1.290.000 - 2022: 3.000.000 - artış : 2,32 kat
Kişi başı sağlık gideri ; 2021: 430.000 - 2022: 1.000.000 - artış : 2,32 kat
Kaza başına tedavi masrafı ; 2021: 1.290.000 - 2022: 3.000.000 - artış : 2,32 kat
Kaza başına maddi ; 2021: 86.000 - 2022: 200.000 - artış : 2,32 kat
Araç başına maddi ; 2021: 43.000 - 2022: 100.000 - artış : 2,32 kat

Devletin Tüik'inin enflasyonu %80.
Ama Trafik Sigortasına yapılan zam %430

Aklımda sorular,
1. Neden prim 4.3 artarken teminatlar sadece 2.32 de bırakıldı?
2. Bu primlerle birşeyleri yada birilerinimi finanse ediyoruz?
3. Ülkede sigorta yaptırmayan çok kimse var ve onların hasarlarınıda bizemi ödetiyorlar?
4. Bir yıl sonrası için telaffuz edilmeyen yüksek değerde bir enflasyonmu söz konusu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst