37 ABE yine ucuz çıkmış senin zigorta
Haziranda motora 630tl 7.basamak
Şubatta arabaya 980tl verdim. 7.basamak
Bakalim 2023 şubatta araba ne çikacak,ben 2 bine raziyim.
Son düzenleme:
37 ABE yine ucuz çıkmış senin zigorta![]()
37 ABE yine ucuz çıkmış senin zigorta![]()
Geçen sene 5.basamak 478 TL idi.
Dick dayı,Geçen sene 380tl ye yaptirmiştim tomofili
Moturuda 180 gaymeye.
O köprünün altindan çok sular akti.
bir haftadır sigorta yaptırmaya çalışıyorum. ray sigortadan başka şirket teklif bile oluşturmuyor. o da 1300 liradan fazla çıkıyor. böyle giderse yaptırmayacağım
26 ekimde belli olacak. En az 1000 tl bekliyorum. Geçen sene 244,62 TL'ye yaptırmışım. Bakalım bu sene ne kadar çıkacak. 16 model motorum 7. Basamak. İhaleyi açyorum. Sizlerin tahmini nedir ?![]()