20.Ağustos Domaniç-Akhisar derken deli dana gibi gezmem.

Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eski Rt'den FJR'ye, Goldwing'den Zzr 1200'e çok geniş bir aralıkta motor bakıyorum buaralar :)

2016 FJR. Şekilde görüldüğü gibi sırt dayaması bile varmış.:cat:

x16_10445334139x8.jpg
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi birayla arttirilacak şey degil.

Duzgunleri 300bin tl.

300 bine çok duzgun binek araçlar var.

Ben de ara ara sıfır Tmax fiyatlarına bakıyorum baktıkça da xmax'ımla uzun yıllar birlikte olacağımın farkına varıp bu sefer xmax aksesuarlarına bakıyorum. Bu ülkede istediğim motoru almam imkansız, kısa vadede yurtdışına gitme imkanım da yok, gidebilir olduğumda hala fırsatlar olacağı da meçhul.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Valla helal olsun :)

Geçenlerde bir konuya yazmıştım, millet nasıl 800-900 kilometre yapıyor 1 günde diye.
Böyle yapılıyormuş demek ki :)
Valla billa çok tebrik ederim, ben 400-450 kilometre yaptım mı ne dikkat kalıyor, ne enerjim kalıyor, resmen bitiyorum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Arkadaşlar bugün sabah 06:00'da evimden başlayan yolculuğum 19:00 itibariyle sağ salim yine evime dönerek tamamlandı. Git-gel 910 km.yi aynı gün içinde devirmişim. Epeydir merak ettiğim Domaniç rotasını ilk kez denedim. Bu rota hem uzun yol sakin sürüşe izin veren hem de firkete virajlarıyla motosikletin ve kendinizin limitlerini epey zorlayarak tempolu ve sportif sürüşe imkan tanıyan bir rota. Özellikle İnegöl sonrası Domaniç ve Simav-Demirci-Gördes-Akhisar arası dağ yolları hem manzara hem de viraj anlamında muhteşemdi. Yaklaşık 300 km boyunca neredeyse virajlar hiç bitmedi. Bir ara hakikaten zihnim yoruldu dönmekten. Gördes-Akhisar arası Medar diye bir mahalle var, orada Total benzin istasyonu içinde küçük bir köfteci buldum. Adamlar Akhisar usulü müthiş bir köfte yapmışlar. Ayıptır söylemesi 45 TL'ye hem köfte hem salata gömdüm. Dönüşte yeni İzmir Otobanı'nı kullanarak Negmar Tavşanlı iskelesine geldim, feribotla Eskihisar'a geçtim, oradan da Kadıköy'e evime döndüm. Aynı gün içinde Kocaeli, Yalova, Bursa, Kütahya, Manisa, Balıkesir derken 6 şehir geçmişiz ve neredeyse 90.000 km'ye dayanmış 14 senelik motorum "Maşallah" dedirtti.

[url]https://i.hizliresim.com/dtax6s7.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/eog5bql.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/azhc2pl.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/skv9rue.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/kupgqj9.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/nc0w709.JPG[/url]

Reis 900km cidden iyiymiş.

Kaç tane redbull attın :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,535
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Reis 900km cidden iyiymiş.

Kaç tane redbull attın :)

Açık konuşmak gerekirse kahvaltı bile etmedim, günün ilk yemeğini 14-15:00 gibi köftecide yedim ama molalarda bol bol su içtim. Redbull ya da Cola tarzı içecekler bana çok şekerli geliyor, içimi bayıyor o nedenle senede ya 1 ya 2 defa anca içerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------

Valla helal olsun :)

Geçenlerde bir konuya yazmıştım, millet nasıl 800-900 kilometre yapıyor 1 günde diye.
Böyle yapılıyormuş demek ki :)
Valla billa çok tebrik ederim, ben 400-450 kilometre yaptım mı ne dikkat kalıyor, ne enerjim kalıyor, resmen bitiyorum.

Ben de tek marşta gidemiyorum, ben de sık sık mola veriyorum. Benimkisi biraz alışkanlık haline dönüştü artık.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Açık konuşmak gerekirse kahvaltı bile etmedim, günün ilk yemeğini 14-15:00 gibi köftecide yedim ama molalarda bol bol su içtim. Redbull ya da Cola tarzı içecekler bana çok şekerli geliyor, içimi bayıyor o nedenle senede ya 1 ya 2 defa anca içerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------



Ben de tek marşta gidemiyorum, ben de sık sık mola veriyorum. Benimkisi biraz alışkanlık haline dönüştü artık.

Aç adam daha zinde olur.

Ben uzun suruslerde molada,cörçil yapiyorum,vucudu rahatlatiyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Çok gariptir ki uzun sürüşlerde toto mahvoluyor kabul ama kimse çavuşun çektiği çileden bahsetmiyor. Yaverleri ile birlikte çavuş o daracık alanda üstelik bir de havasız ve terli ortamda nasıl bir ızdırap çekiyor biraz da bundan bahsedelim diyorum. Bendenizin bu konuda şikayeti, çavuş ve yaverlerindeki müthiş uyuşmadır efendim. Arada bir havalandırma yapmakta da büyük fayda var diye düşünüyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,535
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Aç adam daha zinde olur.

Ben uzun suruslerde molada,cörçil yapiyorum,vucudu rahatlatiyor.

Vücudun kaybettiği mineraller için en faydalısını yapıyorsun bence de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

Çok gariptir ki uzun sürüşlerde toto mahvoluyor kabul ama kimse çavuşun çektiği çileden bahsetmiyor. Yaverleri ile birlikte çavuş o daracık alanda üstelik bir de havasız ve terli ortamda nasıl bir ızdırap çekiyor biraz da bundan bahsedelim diyorum. Bendenizin bu konuda şikayeti, çavuş ve yaverlerindeki müthiş uyuşmadır efendim. Arada bir havalandırma yapmakta da büyük fayda var diye düşünüyorum.

Balata spreyi iyi geliyormuş :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Angry nin kollar için önerdiği yöntemi fermuara açıp orayamı monte etsek diye aklımdan geçti.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Çok gariptir ki uzun sürüşlerde toto mahvoluyor kabul ama kimse çavuşun çektiği çileden bahsetmiyor. Yaverleri ile birlikte çavuş o daracık alanda üstelik bir de havasız ve terli ortamda nasıl bir ızdırap çekiyor biraz da bundan bahsedelim diyorum. Bendenizin bu konuda şikayeti, çavuş ve yaverlerindeki müthiş uyuşmadır efendim. Arada bir havalandırma yapmakta da büyük fayda var diye düşünüyorum.

Mola da iki tokat at kendine gelir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,535
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Çavuş dediniz de aklıma geldi; bu güzergahta hiç güzel kadın göremedim ben.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Mola da iki tokat at kendine gelir.

Molada çavuşu döversen nasıl motor süreceksin ağam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------

Çavuş dediniz de aklıma geldi; bu güzergahta hiç güzel kadın göremedim ben.

Hacı abi Anadolu'nun bağrına gitmişsin güzel kadın arıyorsun. Öğretmen Kemal misali bir nazlı'ya denk gelmek mi istedin nedir anlamadım?



Yoksa canın gözleme/bazlama mı çekti doğru söyle

 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Molada çavuşu döversen nasıl motor süreceksin ağam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------



Hacı abi Anadolu'nun bağrına gitmişsin güzel kadın arıyorsun. Öğretmen Kemal misali bir nazlı'ya denk gelmek mi istedin nedir anlamadım?

[url]https://i.hizliresim.com/t84e9be.jpeg[/url]

Yoksa canın gözleme/bazlama mı çekti doğru söyle

[url]https://i.hizliresim.com/39erlkx.jpeg[/url]

Bak bu espri iyiydi.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Molada çavuşu döversen nasıl motor süreceksin ağam?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------


Hacı tokatla dediysem tükürtmeyecek şekilde,iki salla yeter..

Yoksa kuru yer kalmayacak sekilde hayvani yikaman icab eder.

Hee erken tükürme sorunu yoksa problem olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Angry nin kollar için önerdiği yöntemi fermuara açıp orayamı monte etsek diye aklımdan geçti.

Fileli sele örtüleri var ya, onlardan takınca alttan rüzgar geçiyor gibi oluyor. Kışın alıp takmıştım üşüyünce çıkarmıştım. Bu yaz tekrar aldım. Tavsiye ederim. Her motora göre yapıyorlar sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst