- Katılım
- 6 May 2018
- Mesajlar
- 3,069
- Motosikleti
- Yok
Angry nin kollar için önerdiği yöntemi fermuara açıp orayamı monte etsek diye aklımdan geçti.
Fileli motosiklet pantolonu var bende, soguk havalarda giyemiyorum, nedenini sen dusun
Angry nin kollar için önerdiği yöntemi fermuara açıp orayamı monte etsek diye aklımdan geçti.
Fileli sele örtüleri var ya, onlardan takınca alttan rüzgar geçiyor gibi oluyor. Kışın alıp takmıştım üşüyünce çıkarmıştım. Bu yaz tekrar aldım. Tavsiye ederim. Her motora göre yapıyorlar sanırım.
Fileli motosiklet pantolonu var bende, soguk havalarda giyemiyorum, nedenini sen dusun![]()
Fosforlu yelek ve yan çanta olmadan mekana almıyorlar "Üzgünüz, içerisi dolu" diyorlar.
Ben bir şey aldım ama daha uzun yolda test edemedim.
http://www.airmaxrider.com/
İçide şöyle bir şey.Daha önce paylaşmıştım.Hem konfor hem havalandırma özelliği var.Benim popo kıymetli.:queen:
[url=https://www.hizliresim.com/skhho9f][url]https://i.hizliresim.com/skhho9f.jpg[/url][/url]
Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.
Bende aldım bunu ama ben de test edemedim. Bunu aldığımdan beri 300 + 300 şeklinde günlük 600km gezilerim oldu ama aradaki mola süreleri standart bir uzun yol seyahatinden uzun olduğu için bunsuz sorunsuz idare ettim. (Yani 300km yolda ihtiyaç hissetmiyorum; toto nasır tutmuş artık herhalde...)
Seneye Bodrum'a giderken kullanırım artık.
Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.
Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.
...
Abi totodan totoya degisiyor.
Bazi totolarda et ve yağ orani fazla oldugu icin motorda olusan rezonansi guzel sönümlüyor
Mesela,1.70 boyunda 50kg bir kullaniciyi dusunelim.
Seleye temas eden kısım direk çanak kemiği ee haliyle rahatsiz ediyor.
Ben işte konfor sele niyetine fileli örtü aldım, havadar olması yetiyor. Herkes xmax selesi sert diyor ama ben rahatsızlık farketmedim henüz.
Ya da başka motorları sürmediğim için xmax bana o yüzden rahatsız gelmiyor.
Ben işte konfor sele niyetine fileli örtü aldım, havadar olması yetiyor. Herkes xmax selesi sert diyor ama ben rahatsızlık farketmedim henüz.
Ya da başka motorları sürmediğim için xmax bana o yüzden rahatsız gelmiyor.
Nmax'ten 2019 model Xmax'e geçen arkadaşım sele yüzünden dans ederek geziyorduAdam nasıl bir acı ve ızdırap çektiyse artık Xmax selesini 3 sene geçti ve halen öve öve bitiremiyor.
Arka çanta için 1 an bekleme hocam. Scooter'ların olmazsa olmazı. Hem artçı motosikletteki gibi bacakları ile tam kavrayamayabilir, o zaman da çantadan az da olsa destek sağlar. Ayrıca malzeme bağlama ve taşıma konusunda da iş görüyor.
Dev gibi sele altı bagajı olunca bana yeter demiştim ama artçı için yaslanma yeri şart, yalnızca yaslanılan şeye masraf edeceğime almışken çanta alayım bira falan taşırım hem diyordum.
Yaw boşuna yatılı okul muhabbeti falan açtın sen bana. Gurmesin işte. Gurme demek yemekten anlamak, içeriğini bilmek değildir sadece. Tadını çıkarmaktır aynı zamanda![]()
Arka çanta için 1 an bekleme hocam. Scooter'ların olmazsa olmazı. Hem artçı motosikletteki gibi bacakları ile tam kavrayamayabilir, o zaman da çantadan az da olsa destek sağlar. Ayrıca malzeme bağlama ve taşıma konusunda da iş görüyor.