20.Ağustos Domaniç-Akhisar derken deli dana gibi gezmem.

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Fileli sele örtüleri var ya, onlardan takınca alttan rüzgar geçiyor gibi oluyor. Kışın alıp takmıştım üşüyünce çıkarmıştım. Bu yaz tekrar aldım. Tavsiye ederim. Her motora göre yapıyorlar sanırım.

Ben İzmir'e Dominar ile gittiğimde kullanmıştım. Hem konfor arttırır hem de aşırı ısınmaları önler. Fakat Mt-07 ile günübirlik gidip döndüğümde de öyle aman aman aramadım. Vitesli motor ile artçı selesinde sürünce biraz eğiliyorsun mecbur, 5dk da fanlar soğuyor :queen:
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Fileli motosiklet pantolonu var bende, soguk havalarda giyemiyorum, nedenini sen dusun :D

Sende fileli sele örtüsü de var, fileli pantalon d avar yazın rahat ediyorsundur.
Kışın fileli örtü varken riderdenim kışlık pantalonla bile üşümüştüm de işyerine varınca hemen çıkarmıştım.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Ben bir şey aldım ama daha uzun yolda test edemedim.
http://www.airmaxrider.com/

İçide şöyle bir şey.Daha önce paylaşmıştım.Hem konfor hem havalandırma özelliği var.Benim popo kıymetli.:queen:

skhho9f.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Fosforlu yelek ve yan çanta olmadan mekana almıyorlar "Üzgünüz, içerisi dolu" diyorlar.

Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben bir şey aldım ama daha uzun yolda test edemedim.
http://www.airmaxrider.com/

İçide şöyle bir şey.Daha önce paylaşmıştım.Hem konfor hem havalandırma özelliği var.Benim popo kıymetli.:queen:

[url=https://www.hizliresim.com/skhho9f][url]https://i.hizliresim.com/skhho9f.jpg[/url][/url]

Bende aldım bunu ama ben de test edemedim. Bunu aldığımdan beri 300 + 300 şeklinde günlük 600km gezilerim oldu ama aradaki mola süreleri standart bir uzun yol seyahatinden uzun olduğu için bunsuz sorunsuz idare ettim. (Yani 300km yolda ihtiyaç hissetmiyorum; toto nasır tutmuş artık herhalde...)

Seneye Bodrum'a giderken kullanırım artık.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.

Zuhahahaha:)

Bunlarin bir de atarli versiyonlari var,

Yalan mı söylüyok bilader yohsa yohtur

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Bende aldım bunu ama ben de test edemedim. Bunu aldığımdan beri 300 + 300 şeklinde günlük 600km gezilerim oldu ama aradaki mola süreleri standart bir uzun yol seyahatinden uzun olduğu için bunsuz sorunsuz idare ettim. (Yani 300km yolda ihtiyaç hissetmiyorum; toto nasır tutmuş artık herhalde...)

Seneye Bodrum'a giderken kullanırım artık.

Abi totodan totoya degisiyor.

Bazi totolarda et ve yağ orani fazla oldugu icin motorda olusan rezonansi guzel sönümlüyor

Mesela,1.70 boyunda 50kg bir kullaniciyi dusunelim.

Seleye temas eden kısım direk çanak kemiği ee haliyle rahatsiz ediyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.

Tomi reise o sert cisimler sökmez,çekiçle tepeler elemanlari..:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hiçbir Anadolu işletmesi "üzgünüz" diye ifade kullanmaz. Galmadı derler, yoh derler; ısrar edersen höst derler ve sert cisimlerle vurup uzaklaştırmaya çalışırlar tomi reis.

Hoka Reis doğru diyorsun, benimki biraz Amerikan filmindeki "Fuck u motha fucka" cümlesinin Trt'de dilimize "Lanet olsun sana dostum" olarak çevrilmesi gibi olmuş.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
...

Abi totodan totoya degisiyor.

Bazi totolarda et ve yağ orani fazla oldugu icin motorda olusan rezonansi guzel sönümlüyor

Mesela,1.70 boyunda 50kg bir kullaniciyi dusunelim.

Seleye temas eden kısım direk çanak kemiği ee haliyle rahatsiz ediyor.

Totodan totoya değiştiği doğrudur da boy kilo oranıyla pek ilgisi yok. Gayet de etli totolu olup da uzun yolda sıkıntı çeken sürücüler tanıyorum. Fizyolojik bir şey; oradaki kas / yağ / kemik / damar ve sinir yapısı hepsi birlikte bir rol oynuyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu konfor seleler fena değil, iş görüyor ama mucize beklememek gerek. Bunların büyük sıkıntısı seleyi yükselttiği için kısa bacak boyuna sahip sürücüleri durdukları an ilk başta zorlaması.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Ben işte konfor sele niyetine fileli örtü aldım, havadar olması yetiyor. Herkes xmax selesi sert diyor ama ben rahatsızlık farketmedim henüz.
Ya da başka motorları sürmediğim için xmax bana o yüzden rahatsız gelmiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben işte konfor sele niyetine fileli örtü aldım, havadar olması yetiyor. Herkes xmax selesi sert diyor ama ben rahatsızlık farketmedim henüz.
Ya da başka motorları sürmediğim için xmax bana o yüzden rahatsız gelmiyor.

Nmax'ten 2019 model Xmax'e geçen arkadaşım sele yüzünden dans ederek geziyordu :) Adam nasıl bir acı ve ızdırap çektiyse artık Xmax selesini 3 sene geçti ve halen öve öve bitiremiyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben işte konfor sele niyetine fileli örtü aldım, havadar olması yetiyor. Herkes xmax selesi sert diyor ama ben rahatsızlık farketmedim henüz.
Ya da başka motorları sürmediğim için xmax bana o yüzden rahatsız gelmiyor.

Xmax selesi bizimkinin yanında padişah tahtı gibi. Abi benim seleyi tarif etmem gerekirse doğada bulunan 4 element "ateş, su, toprak, tahta"
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Nmax'ten 2019 model Xmax'e geçen arkadaşım sele yüzünden dans ederek geziyordu :) Adam nasıl bir acı ve ızdırap çektiyse artık Xmax selesini 3 sene geçti ve halen öve öve bitiremiyor.

Ya işte ben de xmax aldığımdam beridir hep xmax selesi sert diye karşıma çıkıyor internette. Nesi sertmiş gayet normal sele işte diyorum. hatta belki diğer motosikletlerin seleleri daha rahat da benim mi haberim yok diyecke olmuştum hep xmax sert diye yazılanları görünce.
Ehliyet kursunda sürdüğüm motorların seleleri nasıldı rahat mıydı o acemilikle aklımda kalmamış ama ehliyeti aldığımdan beridir başka motor sürmedim.

Ama artçı selesi konusunda tracer 900'un selesi daha rahat onu biliyorum çünkü tracer900'e artçı olarak binmiştim, kendi motoruma da ehliyetim yokken artçı olarak bindim, hiç rahat gelmedi. Sırtı dayayacak yer olsun da artçım rahat etsin diye bu kış arkaya yaslanma yeri de olan çanta alma planım var.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arka çanta için 1 an bekleme hocam. Scooter'ların olmazsa olmazı. Hem artçı motosikletteki gibi bacakları ile tam kavrayamayabilir, o zaman da çantadan az da olsa destek sağlar. Ayrıca malzeme bağlama ve taşıma konusunda da iş görüyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Arka çanta için 1 an bekleme hocam. Scooter'ların olmazsa olmazı. Hem artçı motosikletteki gibi bacakları ile tam kavrayamayabilir, o zaman da çantadan az da olsa destek sağlar. Ayrıca malzeme bağlama ve taşıma konusunda da iş görüyor.

Dev gibi sele altı bagajı olunca bana yeter demiştim ama artçı için yaslanma yeri şart, yalnızca yaslanılan şeye masraf edeceğime almışken çanta alayım bira falan taşırım hem diyordum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dev gibi sele altı bagajı olunca bana yeter demiştim ama artçı için yaslanma yeri şart, yalnızca yaslanılan şeye masraf edeceğime almışken çanta alayım bira falan taşırım hem diyordum.

Yaw boşuna yatılı okul muhabbeti falan açtın sen bana. Gurmesin işte. Gurme demek yemekten anlamak, içeriğini bilmek değildir sadece. Tadını çıkarmaktır aynı zamanda :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yaw boşuna yatılı okul muhabbeti falan açtın sen bana. Gurmesin işte. Gurme demek yemekten anlamak, içeriğini bilmek değildir sadece. Tadını çıkarmaktır aynı zamanda :)

işte güzel bir köfte bulunca, kebap bulunca, kokoreç olsun mangal olsun yediğim zaman bol bol keyifle yerim. :)
Gezdiğim yerlerde de güzel ne varsa yerim yemeden gezince boş boş gezmişim gibi gelir.
Ama mesela bir Vedat Milör gibi gurme değilim. Aha güzle köfte deyip bir buçuk gömerim ama işte köftedeki kuzu kekik yemiş falan anlamam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

Arka çanta için 1 an bekleme hocam. Scooter'ların olmazsa olmazı. Hem artçı motosikletteki gibi bacakları ile tam kavrayamayabilir, o zaman da çantadan az da olsa destek sağlar. Ayrıca malzeme bağlama ve taşıma konusunda da iş görüyor.

Arka çanta için bütçe bekliyorum. Bu ay okul açılıyor, çocukların tonla masrafı olacak, hele bi onları atlatayım da bir kaç aya çanta olayını halledicem sonra.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst