Tommygun'ın ilacı bence tracer 900gt.
Gaza getirelim çok çalışsın, az bira içsin de arttırsın.![]()
Abi birayla arttirilacak şey degil.
Duzgunleri 300bin tl.
300 bine çok duzgun binek araçlar var.
Tommygun'ın ilacı bence tracer 900gt.
Gaza getirelim çok çalışsın, az bira içsin de arttırsın.![]()
Eski Rt'den FJR'ye, Goldwing'den Zzr 1200'e çok geniş bir aralıkta motor bakıyorum buaralar![]()
Abi birayla arttirilacak şey degil.
Duzgunleri 300bin tl.
300 bine çok duzgun binek araçlar var.
Arkadaşlar bugün sabah 06:00'da evimden başlayan yolculuğum 19:00 itibariyle sağ salim yine evime dönerek tamamlandı. Git-gel 910 km.yi aynı gün içinde devirmişim. Epeydir merak ettiğim Domaniç rotasını ilk kez denedim. Bu rota hem uzun yol sakin sürüşe izin veren hem de firkete virajlarıyla motosikletin ve kendinizin limitlerini epey zorlayarak tempolu ve sportif sürüşe imkan tanıyan bir rota. Özellikle İnegöl sonrası Domaniç ve Simav-Demirci-Gördes-Akhisar arası dağ yolları hem manzara hem de viraj anlamında muhteşemdi. Yaklaşık 300 km boyunca neredeyse virajlar hiç bitmedi. Bir ara hakikaten zihnim yoruldu dönmekten. Gördes-Akhisar arası Medar diye bir mahalle var, orada Total benzin istasyonu içinde küçük bir köfteci buldum. Adamlar Akhisar usulü müthiş bir köfte yapmışlar. Ayıptır söylemesi 45 TL'ye hem köfte hem salata gömdüm. Dönüşte yeni İzmir Otobanı'nı kullanarak Negmar Tavşanlı iskelesine geldim, feribotla Eskihisar'a geçtim, oradan da Kadıköy'e evime döndüm. Aynı gün içinde Kocaeli, Yalova, Bursa, Kütahya, Manisa, Balıkesir derken 6 şehir geçmişiz ve neredeyse 90.000 km'ye dayanmış 14 senelik motorum "Maşallah" dedirtti.
[url]https://i.hizliresim.com/dtax6s7.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/eog5bql.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/azhc2pl.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/skv9rue.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/kupgqj9.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/nc0w709.JPG[/url]
Reis 900km cidden iyiymiş.
Kaç tane redbull attın![]()
Valla helal olsun
Geçenlerde bir konuya yazmıştım, millet nasıl 800-900 kilometre yapıyor 1 günde diye.
Böyle yapılıyormuş demek ki
Valla billa çok tebrik ederim, ben 400-450 kilometre yaptım mı ne dikkat kalıyor, ne enerjim kalıyor, resmen bitiyorum.
Açık konuşmak gerekirse kahvaltı bile etmedim, günün ilk yemeğini 14-15:00 gibi köftecide yedim ama molalarda bol bol su içtim. Redbull ya da Cola tarzı içecekler bana çok şekerli geliyor, içimi bayıyor o nedenle senede ya 1 ya 2 defa anca içerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------
Ben de tek marşta gidemiyorum, ben de sık sık mola veriyorum. Benimkisi biraz alışkanlık haline dönüştü artık.
Aç adam daha zinde olur.
Ben uzun suruslerde molada,cörçil yapiyorum,vucudu rahatlatiyor.
Çok gariptir ki uzun sürüşlerde toto mahvoluyor kabul ama kimse çavuşun çektiği çileden bahsetmiyor. Yaverleri ile birlikte çavuş o daracık alanda üstelik bir de havasız ve terli ortamda nasıl bir ızdırap çekiyor biraz da bundan bahsedelim diyorum. Bendenizin bu konuda şikayeti, çavuş ve yaverlerindeki müthiş uyuşmadır efendim. Arada bir havalandırma yapmakta da büyük fayda var diye düşünüyorum.
Çok gariptir ki uzun sürüşlerde toto mahvoluyor kabul ama kimse çavuşun çektiği çileden bahsetmiyor. Yaverleri ile birlikte çavuş o daracık alanda üstelik bir de havasız ve terli ortamda nasıl bir ızdırap çekiyor biraz da bundan bahsedelim diyorum. Bendenizin bu konuda şikayeti, çavuş ve yaverlerindeki müthiş uyuşmadır efendim. Arada bir havalandırma yapmakta da büyük fayda var diye düşünüyorum.
Mola da iki tokat at kendine gelir.
Çavuş dediniz de aklıma geldi; bu güzergahta hiç güzel kadın göremedim ben.


Molada çavuşu döversen nasıl motor süreceksin ağam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Hacı abi Anadolu'nun bağrına gitmişsin güzel kadın arıyorsun. Öğretmen Kemal misali bir nazlı'ya denk gelmek mi istedin nedir anlamadım?
[url]https://i.hizliresim.com/t84e9be.jpeg[/url]
Yoksa canın gözleme/bazlama mı çekti doğru söyle
[url]https://i.hizliresim.com/39erlkx.jpeg[/url]
Molada çavuşu döversen nasıl motor süreceksin ağam?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:48 ----------
Yoksa canın gözleme/bazlama mı çekti doğru söyle
Gözleme yiyemezdim, yanımda fosforlu sarı yelek yoktu.
Gözleme yiyemezdim, yanımda fosforlu sarı yelek yoktu.
Bu fosforlu cevriye mecburiyeti gözlemeci lobisinin şeysi mi yoksa?:silent:
https://i.hizliresim.com/q1otoiz.jpg
Angry nin kollar için önerdiği yöntemi fermuara açıp orayamı monte etsek diye aklımdan geçti.