20.Ağustos Domaniç-Akhisar derken deli dana gibi gezmem.

Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
50
Şu zamanda böyle geziler yapabilen sizi tebrik ediyor aynı zamanda kıskanıyorum. Eskiden ben de 900 kilometre kadar olmasa da günde 200 km'ye varan geziler yapardım. Şimdi içimden 20 kilometre yapmak bile gelmiyor. Kaybolan motosiklet motivasyonumu bir gün tekrardan kazanmak dileğiyle.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Üstat benim hayata bakışım "İçinde kalıp kanser olacağına dışarı çıksın konser olsun" minvalindedir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

@gurcanozturk ben biraz meraksız bir insanım. Hani gittiğim yerde oraya özel bir mekan varmış, tarihi eser varmış, şelale varmış çok da umrumda değil. 2 hafta önce Söke Karina bölgesindeydik iş amaçlı, 600 yıllık Rum köyü ve modernize edilen taş evleri gezdik. Millet ayıla bayıla bitiremedi, resimler çekti, ihtiyarlarla konuştu. Ben "amk ne işim var burada? bitse de gitsek" dedim. Ben sadece yolda olmayı seviyor ve istiyorum.

@yec 250 cc kullandığım dönemler Ankara ve İzmir'e çok gittim. Kız arkadaşlarım vardı ayrı ayrı. Düşük cc deyip geçme, her yola götürüyor.

@Tommy, tarihi eserde @gürcana, şelalede bana sokmuşun lafı.

Bunun acısını çıkarmamız lazım. Yazdım kara kaplıya :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
@Tommy, tarihi eserde @gürcana, şelalede bana sokmuşun lafı.

Bunun acısını çıkarmamız lazım. Yazdım kara kaplıya :)

Abi öylesine yazdım ama ne anlama geldiğini şu an sen söyleyince farkettim. Laf çakma amacım yoktu ama yine de yanlış anlaşılmışsam kusura bakma.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,843
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Abi öylesine yazdım ama ne anlama geldiğini şu an sen söyleyince farkettim. Laf çakma amacım yoktu ama yine de yanlış anlaşılmışsam kusura bakma.

Ben laf çakma olarak değil de birbiriyle iyi anlaşanların dostça atışması gibi anladım. Hem ve varmış, kimine tarihi eserler hep taş işte ne var gibi gelir kimine de uff şimdi kim suya girip ıslanıcak boşver der, sonuçta çeşit çeşit değişik insanlarız.

Mesela ben de mutlaka gezinin bir yerinde güzel yemek olmalı, gideyim yiyeyim. Mesela aynı gün senin tost yiyip döndüğün Ayvalık'ta benim çok eskiden arkadaşlarım yemek olan mekan işletiyormuş bu yaz öğrendim, çok güzel pizzaları falan varmış, fırsat olsa gider pizza yer, akşamına onların küçücük evinde ya da dükkan serin olur dükkanda bir kenara uyku tulumumu serer kalır ertesi gün dönerim ama işte ona bile fırsatım yok.

Ne güzel çeşit çeşit gezenler var, kendim gezemiyorum ama bunları okuyup ne güzel gezmişler diyorum, ileride belki gezerim diye aklımın köşesinde tutuyorum rotaları.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Bugün öğlen saatlerinde Bursa'dan Mudanya'ya gittim-geldim. Hepi topu 50 km. civarı yol yaptım. Ama pestilim çıktı sıcakta, sucuk oldum resmen, eve geldim dinlenmeye çekildim.

910 km. diyorsun bu sıcakta tommygun hocam, ben de bravo diyorum performansına ve dayanıklılığına.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bugün öğlen saatlerinde Bursa'dan Mudanya'ya gittim-geldim. Hepi topu 50 km. civarı yol yaptım. Ama pestilim çıktı sıcakta, sucuk oldum resmen, eve geldim dinlenmeye çekildim.

910 km. diyorsun bu sıcakta tommygun hocam, ben de bravo diyorum performansına ve dayanıklılığına.

50 km ! Pestil ! Derdim ama,
havada çok nem var. Gerçekten insanı sersem ediyor.
Bugün 100 km, Hezarfene gittim geldim. Pestil gibiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

Ben laf çakma olarak değil de birbiriyle iyi anlaşanların dostça atışması gibi anladım. Hem ve varmış, kimine tarihi eserler hep taş işte ne var gibi gelir kimine de uff şimdi kim suya girip ıslanıcak boşver der, sonuçta çeşit çeşit değişik insanlarız.

Mesela ben de mutlaka gezinin bir yerinde güzel yemek olmalı, gideyim yiyeyim. Mesela aynı gün senin tost yiyip döndüğün Ayvalık'ta benim çok eskiden arkadaşlarım yemek olan mekan işletiyormuş bu yaz öğrendim, çok güzel pizzaları falan varmış, fırsat olsa gider pizza yer, akşamına onların küçücük evinde ya da dükkan serin olur dükkanda bir kenara uyku tulumumu serer kalır ertesi gün dönerim ama işte ona bile fırsatım yok.

Ne güzel çeşit çeşit gezenler var, kendim gezemiyorum ama bunları okuyup ne güzel gezmişler diyorum, ileride belki gezerim diye aklımın köşesinde tutuyorum rotaları.

Dükkanda, serinde, uyku tulumunda uyuma fantazisine bayıldım :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,843
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
50 km ! Pestil ! Derdim ama,
havada çok nem var. Gerçekten insanı sersem ediyor.
Bugün 100 km, Hezarfene gittim geldim. Pestil gibiyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------



Dükkanda, serinde, uyku tulumunda uyuma fantazisine bayıldım :)

Dükkan eski taş bina, herhalde gece de serin oluyordur diye tahmin ettim. :) Zaten aynı gün içinde Oraya gitmek bile benim için en az 5-6 mola ile olur, aynı gün geri dönmek arabayla bile yapabileceğim bir şey değil, hem gitmişken arkadaşları görmüşken içeriz de, gece kalmak lazım. :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Arkadaşlar bugün sabah 06:00'da evimden başlayan yolculuğum 19:00 itibariyle sağ salim yine evime dönerek tamamlandı. Git-gel 910 km.yi aynı gün içinde devirmişim. Epeydir merak ettiğim Domaniç rotasını ilk kez denedim. Bu rota hem uzun yol sakin sürüşe izin veren hem de firkete virajlarıyla motosikletin ve kendinizin limitlerini epey zorlayarak tempolu ve sportif sürüşe imkan tanıyan bir rota. Özellikle İnegöl sonrası Domaniç ve Simav-Demirci-Gördes-Akhisar arası dağ yolları hem manzara hem de viraj anlamında muhteşemdi. Yaklaşık 300 km boyunca neredeyse virajlar hiç bitmedi. Bir ara hakikaten zihnim yoruldu dönmekten. Gördes-Akhisar arası Medar diye bir mahalle var, orada Total benzin istasyonu içinde küçük bir köfteci buldum. Adamlar Akhisar usulü müthiş bir köfte yapmışlar. Ayıptır söylemesi 45 TL'ye hem köfte hem salata gömdüm. Dönüşte yeni İzmir Otobanı'nı kullanarak Negmar Tavşanlı iskelesine geldim, feribotla Eskihisar'a geçtim, oradan da Kadıköy'e evime döndüm. Aynı gün içinde Kocaeli, Yalova, Bursa, Kütahya, Manisa, Balıkesir derken 6 şehir geçmişiz ve neredeyse 90.000 km'ye dayanmış 14 senelik motorum "Maşallah" dedirtti.

[url]https://i.hizliresim.com/dtax6s7.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/eog5bql.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/azhc2pl.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/skv9rue.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/kupgqj9.JPG[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/nc0w709.JPG[/url]

Tebrikler.....
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Öyle deme ben geçmişte askerlik için Denizli'ye gitmeden önce Denizli'yi Ege'nin şirin bir sahil kenti sanırdım. :)
Abi buna çok güldüm.

Teneke veya kalay kaplattığınız herhangi bir organınız var mı? Lan arabada klimalı koltukta adamın k.çı ağrıyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi buna çok güldüm.

Teneke veya kalay kaplattığınız herhangi bir organınız var mı? Lan arabada klimalı koltukta adamın k.çı ağrıyor.

Konfor sele var ama yine de kıç ağrısı oluyor. Arada bir arazi sürüşü yapan endurocular gibi depoyu dizimle sıkıp ayağa kalkıyorum. Molalarda da ördek gibi kültür fizik hareketleri yaparak kan dolaşımım toparlasın diye abuk subuk hareketler ediyorum.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Senin touring'in mi gelmiş artık acaba? Bakıyor musun hiç?
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sen o Tiger'ı al hele müthiş planlarım var rota anlamında.

Adami heveslendirme.ne yapacak tigeri ingilizden uzak durmak lazim.

Binsin 500F e yeterde artar bile.

Iyi gezmissin helal olsun,içindeki kurtlari dökmussundur,bundan gayri karada ölum yok sana..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Eski Rt'den Fjr'ye, Goldwing'den Zzr 1200'e çok geniş bir aralıkta motor bakıyorum buaralar :)

Senin ilacin versys veya vstrom

Aslinda şu VFR 800 crossrunner 4 silindir degilde 2 silindir olsaydi deli gibi tutulurdu...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Adami heveslendirme.ne yapacak tigeri ingilizden uzak durmak lazim.

Binsin 500F e yeterde artar bile.

Iyi gezmissin helal olsun,içindeki kurtlari dökmussundur,bundan gayri karada ölum yok sana..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------



Senin ilacin versys veya vstrom

Aslinda şu VFR 800 crossrunner 4 silindir degilde 2 silindir olsaydi deli gibi tutulurdu...

Vstromun eski 1000'lik modellerine de baktım bir ara. Versys'in de Klz değil de Klv 1000 diye bir motoru vardı eski Vstromla aynı platform, Türkiye'de çok bilinmiyor. O motor da olurdu aslında.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Vstromun eski 1000'lik modellerine de baktım bir ara. Versys'in de Klz değil de Klv 1000 diye bir motoru vardı eski Vstromla aynı platform, Türkiye'de çok bilinmiyor. O motor da olurdu aslında.

Varadero 1000 al

Molasiz tek marşta 300-400 km gidersin(burasi onemli MOLASIZ).ayi gibi makina..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst