20.Ağustos Domaniç-Akhisar derken deli dana gibi gezmem.

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Son günlerin moda repliği olan "helal olsun dayı ogli" diyorum tomi reis.

Tek başına hayatın zevkini çıkaran insanlara bayılıyorum ya, bravo başkan.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bende pazar günü Babaeski tarafına gideyim diyorum kıçım yemiyor açıkçası.Sana helal olsun.Ben bi çay molası birde benzin alma ile Safranboluya gittim ama bittimde.Çok takdir ettim seni :)

Şu İronbutt mı ne var günde 1000 mil yapıyorlar.Sertifika falan veriyorlar.Sen ona çalış.

Seninde Demir olmasada teneke olmuştur.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Wauv! süper Hareketlilik Tebrikler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:43 ----------

Güzel yollarda sürmüşsünüz. Bir dahakine Bursa-Harmancık-Dağardı-Demirci rotasını deneyin. Doğal güzellikler açısından orası da çok güzeldir.

Demirci-Akhisar arası çok virajlı ve zor yollar. Bence bir günde yaptığınız yol epey fazla ama bundan zevk aldığınız belli oluyor.

Nice gezilere sağlıkla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla tommy,sana play sration falan alalim bence.Neden dersen,cok ince hesaplama teknikleri kullanarak bir hesap yaptim.

Seni motor km de 120 gr co2 uretiyor.
900 x 120 dersek 108 kg co2 salmis oldun dunyaya.


Tema nin facebook sayfasinda diyor ki , bir kizilcam agaci 20 yasina kadar 80 kg co2 emiyor.

https://m.facebook.com/temavakfi/photos/a.621150197924106/3157126650993102/?type=3

Yaaa yaaaa,..Bence cok gezenler olarak acilen tema ya falan bagis yapmamiz lazim

Dunyaya zarar ziyanmisiz haberimiz yok :)
 
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
619
Motosikleti
Hero X-Pulse 200 4v
Harika gezi olmuş. Dün ben de Domanic üzerinden Tavsanlı İnegöl yapmıştım ters yönden. Denk gelmedik. Bir daha bu taraflara gelirseniz Bursa Keles Harmancık Ballıköy Tavşanlı rotasını öneririm. Hatta haber verirseniz beraber gezelim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
❤️Honda❤️;4696791' Alıntı:
Valla tommy,sana play sration falan alalim bence.Neden dersen,cok ince hesaplama teknikleri kullanarak bir hesap yaptim.

Seni motor km de 120 gr co2 uretiyor.
900 x 120 dersek 108 kg co2 salmis oldun dunyaya.


Tema nin facebook sayfasinda diyor ki , bir kizilcam agaci 20 yasina kadar 80 kg co2 emiyor.

https://m.facebook.com/temavakfi/photos/a.621150197924106/3157126650993102/?type=3

Yaaa yaaaa,..Bence cok gezenler olarak acilen tema ya falan bagis yapmamiz lazim

Dunyaya zarar ziyanmisiz haberimiz yok :)

Yolda mola esnasında da bir iki defa osurdum, böylelikle Ozon tabakasına da zararım oldu. Haklısın, dünyanın başına bela olmuşum iyice. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Harika gezi olmuş. Dün ben de Domanic üzerinden Tavsanlı İnegöl yapmıştım ters yönden. Denk gelmedik. Bir daha bu taraflara gelirseniz Bursa Keles Harmancık Ballıköy Tavşanlı rotasını öneririm. Hatta haber verirseniz beraber gezelim.

Hakikaten de aynı güzergahta sürmüşüz, keşke denk gelseymişiz.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Bu sezon gidemedik pek bir yere, böyle yazılar güzel oluyor. Senin özelinde, gezi yazılarını paylaşan herkese : Tekerinize daş değmesin. :)

Böyle güzel gezi rotalarını kaydediyorum. Yarın öbür gün lazım olur diye. Hepsini deneyesim var.
Ama biraz cc yükseltmem lazım önce.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Bu sezon gidemedik pek bir yere, böyle yazılar güzel oluyor. Senin özelinde, gezi yazılarını paylaşan herkese : Tekerinize daş değmesin. :)

Böyle güzel gezi rotalarını kaydediyorum. Yarın öbür gün lazım olur diye. Hepsini deneyesim var.
Ama biraz cc yükseltmem lazım önce.

Niye cc yukseltesin hocam ?

Elindekiyle de gezebilirsin, hatta daha guzel gezersin. 1000cc olunca daha fazla mi gezeceksin? Millet 50km/sa ile gidiyor 1000cc motosikleti cok yakmasin diye.

Daha 30 yasinda olmayan kadin, 150cc Vespa ile Italya'yi ve Balkanlar'i dolasti, hatta tanistigi Fransiz kadin 50cc Vespa ile dolasiyor, sen cc yukselteyim diyorsun.

CC yukseltmeye ayiracagin para ile cok daha iyi gezersin soyleyeyim, bir yerden basla derim.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Niye cc yukseltesin hocam ?

Elindekiyle de gezebilirsin, hatta daha guzel gezersin. 1000cc olunca daha fazla mi gezeceksin? Millet 50km/sa ile gidiyor 1000cc motosikleti cok yakmasin diye.

Daha 30 yasinda olmayan kadin, 150cc Vespa ile Italya'yi ve Balkanlar'i dolasti, hatta tanistigi Fransiz kadin 50cc Vespa ile dolasiyor, sen cc yukselteyim diyorsun.

CC yukseltmeye ayiracagin para ile cok daha iyi gezersin soyleyeyim, bir yerden basla derim.


Ahahha, gayet haklısın. Bir yerden başlamak lazım. CC yükseltme istememin sebebi birazda ulaşım maksatlı yol yapmamdan kaynaklı. İki kez çorlu-çanakkale yaptım. Beni yoruyor biraz 90-100 gitmek. Titreşim vs. Birde bende gideceğim bir yer varsa, hemen varayım takıntısı var.

Neyse. Tommygun'ın konuyu baltalamayalım. Özelden konuşuruz. :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ahahha, gayet haklısın. Bir yerden başlamak lazım. CC yükseltme istememin sebebi birazda ulaşım maksatlı yol yapmamdan kaynaklı. İki kez çorlu-çanakkale yaptım. Beni yoruyor biraz 90-100 gitmek. Titreşim vs. Birde bende gideceğim bir yer varsa, hemen varayım takıntısı var.

Neyse. Tommygun'ın konuyu baltalamayalım. Özelden konuşuruz. :mrgreen:

Tommygun'a ozelden de soyluyorum ki, o gezmiyor, o sadece yol yapiyor. Onun terapisi de bu. Herif mabadi demir yapacak illa.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Tommygun'a ozelden de soyluyorum ki, o gezmiyor, o sadece yol yapiyor. Onun terapisi de bu. Herif mabadi demir yapacak illa.

900'ü devirmiş. Ama durmadan yapabilir mi bilmiyorum. Yol yapmak gerçekten terapi bu arada. Anlıyorum Tommygun'ı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Niye cc yukseltesin hocam ?

Elindekiyle de gezebilirsin, hatta daha guzel gezersin. 1000cc olunca daha fazla mi gezeceksin? Millet 50km/sa ile gidiyor 1000cc motosikleti cok yakmasin diye.

Daha 30 yasinda olmayan kadin, 150cc Vespa ile Italya'yi ve Balkanlar'i dolasti, hatta tanistigi Fransiz kadin 50cc Vespa ile dolasiyor, sen cc yukselteyim diyorsun.

CC yukseltmeye ayiracagin para ile cok daha iyi gezersin soyleyeyim, bir yerden basla derim.

Olm biragurusu bu kadar kiskanma yaa.Ama sen de hakkisin,bakiyosun adam 1000 cc ile ayni ortalama hizda senin skuterinden az yakiyor... moralin bozuluyor,motorundan soguyorsun.haklisin ben de olsam kafayi yerdim.

Ustelik tam bir hayvan,gaza basinca pata kute oyle sesler cikariyor ki anlatilmaz yasanir.

Yapacak bisey yok ama,paraya kiyip alemin kralindan alabilirsin ama senin boyun da yetmez :/
 
Katılım
15 Kas 2021
Mesajlar
1,182
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yolda mola esnasında da bir iki defa osurdum, böylelikle Ozon tabakasına da zararım oldu. Haklısın, dünyanın başına bela olmuşum iyice. :)

Çaresiz değilsiniz, çare sizsiniz.:thumleft:

kzmd3pu.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Çaresiz değilsiniz, çare sizsiniz.:thumleft:

https://i.hizliresim.com/kzmd3pu.jpg

Üstat benim hayata bakışım "İçinde kalıp kanser olacağına dışarı çıksın konser olsun" minvalindedir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------

@gurcanozturk ben biraz meraksız bir insanım. Hani gittiğim yerde oraya özel bir mekan varmış, tarihi eser varmış, şelale varmış çok da umrumda değil. 2 hafta önce Söke Karina bölgesindeydik iş amaçlı, 600 yıllık Rum köyü ve modernize edilen taş evleri gezdik. Millet ayıla bayıla bitiremedi, resimler çekti, ihtiyarlarla konuştu. Ben "amk ne işim var burada? bitse de gitsek" dedim. Ben sadece yolda olmayı seviyor ve istiyorum.

@yec 250 cc kullandığım dönemler Ankara ve İzmir'e çok gittim. Kız arkadaşlarım vardı ayrı ayrı. Düşük cc deyip geçme, her yola götürüyor.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Aha benim kafadan.Sevene bir şey diyememde ben bakıyom hep taş.:) Ama güzel bir koy deniz gördümmü dayanamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst