- Katılım
- 26 Mar 2018
- Mesajlar
- 10,032
- Motosikleti
- 2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Sen o Tiger'ı al hele müthiş planlarım var rota anlamında.
Valla motoru satıştan çıkardım, kızdım Korlas'a. Seneye bakarız artık...
Sen o Tiger'ı al hele müthiş planlarım var rota anlamında.
Valla motoru satıştan çıkardım, kızdım Korlas'a. Seneye bakarız artık...
Zaten satmana değecek bir motor değildi. Hevesin kaçmasın die ses etmemiştim. Yapıştır kullan kendi motorunu.
❤️Honda❤️;4696791' Alıntı:Valla tommy,sana play sration falan alalim bence.Neden dersen,cok ince hesaplama teknikleri kullanarak bir hesap yaptim.
Seni motor km de 120 gr co2 uretiyor.
900 x 120 dersek 108 kg co2 salmis oldun dunyaya.
Tema nin facebook sayfasinda diyor ki , bir kizilcam agaci 20 yasina kadar 80 kg co2 emiyor.
https://m.facebook.com/temavakfi/photos/a.621150197924106/3157126650993102/?type=3
Yaaa yaaaa,..Bence cok gezenler olarak acilen tema ya falan bagis yapmamiz lazim
Dunyaya zarar ziyanmisiz haberimiz yok![]()
Harika gezi olmuş. Dün ben de Domanic üzerinden Tavsanlı İnegöl yapmıştım ters yönden. Denk gelmedik. Bir daha bu taraflara gelirseniz Bursa Keles Harmancık Ballıköy Tavşanlı rotasını öneririm. Hatta haber verirseniz beraber gezelim.
Bu sezon gidemedik pek bir yere, böyle yazılar güzel oluyor. Senin özelinde, gezi yazılarını paylaşan herkese : Tekerinize daş değmesin.
Böyle güzel gezi rotalarını kaydediyorum. Yarın öbür gün lazım olur diye. Hepsini deneyesim var.
Ama biraz cc yükseltmem lazım önce.
Niye cc yukseltesin hocam ?
Elindekiyle de gezebilirsin, hatta daha guzel gezersin. 1000cc olunca daha fazla mi gezeceksin? Millet 50km/sa ile gidiyor 1000cc motosikleti cok yakmasin diye.
Daha 30 yasinda olmayan kadin, 150cc Vespa ile Italya'yi ve Balkanlar'i dolasti, hatta tanistigi Fransiz kadin 50cc Vespa ile dolasiyor, sen cc yukselteyim diyorsun.
CC yukseltmeye ayiracagin para ile cok daha iyi gezersin soyleyeyim, bir yerden basla derim.
Ahahha, gayet haklısın. Bir yerden başlamak lazım. CC yükseltme istememin sebebi birazda ulaşım maksatlı yol yapmamdan kaynaklı. İki kez çorlu-çanakkale yaptım. Beni yoruyor biraz 90-100 gitmek. Titreşim vs. Birde bende gideceğim bir yer varsa, hemen varayım takıntısı var.
Neyse. Tommygun'ın konuyu baltalamayalım. Özelden konuşuruz. :mrgreen:
Tommygun'a ozelden de soyluyorum ki, o gezmiyor, o sadece yol yapiyor. Onun terapisi de bu. Herif mabadi demir yapacak illa.
Niye cc yukseltesin hocam ?
Elindekiyle de gezebilirsin, hatta daha guzel gezersin. 1000cc olunca daha fazla mi gezeceksin? Millet 50km/sa ile gidiyor 1000cc motosikleti cok yakmasin diye.
Daha 30 yasinda olmayan kadin, 150cc Vespa ile Italya'yi ve Balkanlar'i dolasti, hatta tanistigi Fransiz kadin 50cc Vespa ile dolasiyor, sen cc yukselteyim diyorsun.
CC yukseltmeye ayiracagin para ile cok daha iyi gezersin soyleyeyim, bir yerden basla derim.
Yolda mola esnasında da bir iki defa osurdum, böylelikle Ozon tabakasına da zararım oldu. Haklısın, dünyanın başına bela olmuşum iyice.![]()