Honda Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2020
Mesajlar
37
ben dün inceledim ilanı. motorumu hemen satabilsem üstüne koyup benim alasım vardı çok beğendim.

ön siperlik hariç onun tipi biraz çirkin :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ben alakasız başka bir şey soracağım. Bloğundan grenajına motor parıl parıl parlıyor. Temizlik için kullandığınız ürünler nedir acaba ?
Bu temizliğe ulaşmak için ne kadar süre harcıyorsunuz ? :)

Kullanmadığım zaman motosikleti hep örtülü tutuyorum + fotoğrafları çektiğim günden bir önceki gün Veliefendi'de Motowash'a götürmüştüm. Standart motosiklet yıkama + zincir temizliği yapılmıştı. Ondan bu kadar parlıyor. (Birazı da telefonun parlatmasıdır. Motor temiz ama gerçekten...)
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Kullanmadığım zaman motosikleti hep örtülü tutuyorum + fotoğrafları çektiğim günden bir önceki gün Veliefendi'de Motowash'a götürmüştüm. Standart motosiklet yıkama + zincir temizliği yapılmıştı. Ondan bu kadar parlıyor. (Birazı da telefonun parlatmasıdır. Motor temiz ama gerçekten...)

Kullanmadığım zamanlar da benimki de kapalı durumda ama, kediler içinden geçiyor resmen makinenin. Çamurlu pati izleri her yer, toz toprak cabası. Grenaj için motul ağır yağ kir temizleyici ve cila ürünlerinden söyledim. Gelsin diye bekliyorum. Blok içinde su sabun artık. Buralarda motosiklet temizliği yapan yere denk gelmedim ben henüz.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Yanlışınız var; şu anda ABD satış fiyatı (bayiye geliş navlun dahil) 7100$. CB250R konusunda da yazdım, Honda Türkiye'nin belirlediği fiyatlar kabaca ABD tavsiye edilen perakende satış fiyatı + %30 Gümrük Vergimiz şeklinde. (CB250R için bire bir tutuyor...)

Bu mantıkla 7.100$ x 1,3 (GV eklenmesi) x 18₺ (bugünkü ortalama kur) = 166.000₺ buluruz. Sıfır fiyatı 1.000$ olan aksesuar + sıfır akü ve sıfır zincir dişli takımı ile verdiğim için (içinde bulunduğunuz piyasa şartlarını da değerlendirince) bence çok makul fiyat.

Siz makul bulmayabilirsiniz tabi. Makul bulan biri olursa satış olur olmazsa da olmaz. (Tiger Sport 660 almak istediğim için satıyorum ama bunun üzerine - takım taklavatıyla birlikte - en az 6.000$ daha eklemem gerektiği için bir yandan da satmasam daha iyi olur modundayım. Kader kısmet artık...)

Vazgeçtiniz heralde ilanı kaldırdınız?Bencede iyi yaptınız.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Dostum egzoz ustu cizik dolu, ayrica gidon topuzlari yok. Biraz hirpalanmisa benziyor
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vazgeçtiniz heralde ilanı kaldırdınız?Bencede iyi yaptınız.

Korlas durup dururken almak istediğim Triumph Tiger Sport 660 modeline 1.000 USD (bakın TRY değil USD!!!) zam yapınca ben de vazgeçtim. Piyasa malı Yamaha Tracer 7 ile arasında ancak 10.000₺ fark var, ama Yamaha'da %20 gümrük vergisi ile fiyatı böyleyken bana Korlas'ın yaptığı bir fırsatçılık olarak geldi. Bu kafa ile Yamaha gibi markalarla zor rekabet ederler, öyle kendi yağlarında (ufak hacimde) kavrulur dururlar. Tiger Sport 660'ın fiyatını Tracer 7'nin %88'i civarında tutmadıklarında bence rekabetçi avantajı kaybediyorlar...
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Korlas durup dururken almak istediğim Triumph Tiger Sport 660 modeline 1.000 USD (bakın TRY değil USD!!!) zam yapınca ben de vazgeçtim. Piyasa malı Yamaha Tracer 7 ile arasında ancak 10.000₺ fark var, ama Yamaha'da %20 gümrük vergisi ile fiyatı böyleyken bana Korlas'ın yaptığı bir fırsatçılık olarak geldi. Bu kafa ile Yamaha gibi markalarla zor rekabet ederler, öyle kendi yağlarında (ufak hacimde) kavrulur dururlar. Tiger Sport 660'ın fiyatını Tracer 7'nin %88'i civarında tutmadıklarında bence rekabetçi avantajı kaybediyorlar...

Kesinlikle çok haklısınız,hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kesinlikle çok haklısınız,hakkınızda hayırlısı olsun.

Teşekkürler, hayırlı oldu bile; 6-7.000 dolarım cebimde kaldı :) Motorundan memnunum, sadece daha güçlü ve bacaklarımı daha rahat ettirecek biraz daha yüksek bir motor istemiştim ama elimdeki de işimi görüyor ve eğlendiriyor.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Teşekkürler, hayırlı oldu bile; 6-7.000 dolarım cebimde kaldı :) Motorundan memnunum, sadece daha güçlü ve bacaklarımı daha rahat ettirecek biraz daha yüksek bir motor istemiştim ama elimdeki de işimi görüyor ve eğlendiriyor.

İnşallah daha doğru bir zamanda istediğiniz fiyatlardan satış ve alışınızı yapabilirsiniz.
Bir gerçek varki şuan piyasa pahalı ve durgun.
Birkaç ilan favoriye almıştım. Sürekli fiyatlarını değiştiriyorlar ama yukarı yönlü.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Herkese merhaba, CB750'e yükseltme (veya CB500X'e çevirme) niyetiyle tekrar ilana koydum, bilginize...

Motorun güzel, sen de çok iyi bakıyorsun, beraber epey yol da yaptık hani gün gelir kefil olmam gerekirse gözüm kapalı kefil olurum motoruna. Umarım Cb750 Hornet'in ilk kullanıcılarından olursun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Herkese merhaba, CB750'e yükseltme (veya CB500X'e çevirme) niyetiyle tekrar ilana koydum, bilginize...

Motosiklet bugün satıldı. İlanı yayından kaldırdım. İçim biraz buruk, seviyordum keratayı.

Abisini alırım artık inşallah = CB750...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Motosiklet bugün satıldı. İlanı yayından kaldırdım. İçim biraz buruk, seviyordum keratayı.

Abisini alırım artık inşallah = CB750...

Şimdiden hayırlı olsun.
CB750'yi bir an önce alabilirsin de benim xmax'a yeni arkadaşını tanıştırma gezisi yaparız.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Motosiklet bugün satıldı. İlanı yayından kaldırdım. İçim biraz buruk, seviyordum keratayı.

Abisini alırım artık inşallah = CB750...

Ne yalan söyleyeyim. Bendede burukluk var.
Ama o ağırlık bariyerini geçemiyorum.
Umarım gönlündeki motora kavuşursun.
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Motosiklet bugün satıldı. İlanı yayından kaldırdım. İçim biraz buruk, seviyordum keratayı.

Abisini alırım artık inşallah = CB750...
Bence beklenecek zaman değil,yeni kasa NFC’ler stoklarında Güngör motor paylaşmış hemen birini alıp geçin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst