Honda Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
26
honda_cb500f_2013_19.jpg


2013-honda-cb500f-4.jpg



Motor Sıvı soğutmalı, Paralel ikiz, DOHC, çift silindirli
Motor hacmi (cc) 471
Silindir çapı x strok (mm) 67 x 66,8 mm
Sıkıştırma oranı 10,7 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak) 35 Kw @ 8500 (47,6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 43 Nm @ 7000
Ateşleme Motor
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman Islak, multiple, 6 vites
Güç aktarımı Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.075 x 780 x 1.060
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.410
Sele yüksekliği (mm) 785
Yerden açıklık (mm) 155
Yakıt kapasitesi (litre) 15,7 lt.

Merhaba Arkadaşlar,

Motoru 1,5 ay önce (Nisan 2014) teslim aldım, ilk motorum olup sorularınız var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
12
hayırlı uğurlu olsun. geçen hond bayine cbr 250r almaya gittim. adam bu motoru satmaya çalıştı.
yakıt, güç ve yol tutuşu hakkında görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
adamın anlattığına göre kombine fren sistemi ve abs si de varmış.
şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
26
Merhabalar,

Motoru alalı 4 ay oldu, 6.000 km ye dayandım ve bakımını yine Honda MARMARA da yaptırdım, Bülent ustaya selamlar :) İlk motorum olması ile birilikte ben gayet memnunum.

Güç olarak tatmin edici 0-100km 5-5,2 sn, yol tutuşu ve özellikle fren bakımından gayet güven verici. Motor ABS li olup fabrika çıkış lastikleri DUNLOP (en azından benimkiler öyle) şu ana kadar yağmurlu havada kullanmama rağmen bir sıkıntı yaşamadım (düşük viteste aşırı gaza yüklenmelerde kıç atmaları saymazsak :) )

Biraz ağır (kg bakımından) olmasına rağmen şehir içi kullanımı çok zevkli ve ideal diyebilirim, her yere girip çıkabiliyor. Uzun yol artçılı olarak en uzak istanbul-çanakkale yaptım (tekirdağ-gelibolu üzerinden), rüzgar (ve trafik cezası 107km ile 172 TL cik) dışında her hangi bir olumsuzluk ile karşılaşmadım, selesi gayet rahat yada benim popo artık nasır tutmuş.

Yakıt tüketimine gelecek olursak 6. vites 80-100 aralığında 100km/3,1-3,3L seviyelerini yakalamak mümkün fakat yok ben biraz daha agresif ve hızlı kullanırım derseniz kullanımınıza göre 100Km/4,2-5,1L aralığında yakmaktadır.

Eğer sormak istediğiniz daha spesifik detaylar var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Merhabalar,

Motoru alalı 4 ay oldu, 6.000 km ye dayandım ve bakımını yine Honda MARMARA da yaptırdım, Bülent ustaya selamlar :) İlk motorum olması ile birilikte ben gayet memnunum.

Güç olarak tatmin edici 0-100km 5-5,2 sn, yol tutuşu ve özellikle fren bakımından gayet güven verici. Motor ABS li olup fabrika çıkış lastikleri DUNLOP (en azından benimkiler öyle) şu ana kadar yağmurlu havada kullanmama rağmen bir sıkıntı yaşamadım (düşük viteste aşırı gaza yüklenmelerde kıç atmaları saymazsak :) )

Biraz ağır (kg bakımından) olmasına rağmen şehir içi kullanımı çok zevkli ve ideal diyebilirim, her yere girip çıkabiliyor. Uzun yol artçılı olarak en uzak istanbul-çanakkale yaptım (tekirdağ-gelibolu üzerinden), rüzgar (ve trafik cezası 107km ile 172 TL cik) dışında her hangi bir olumsuzluk ile karşılaşmadım, selesi gayet rahat yada benim popo artık nasır tutmuş.

Yakıt tüketimine gelecek olursak 6. vites 80-100 aralığında 100km/3,1-3,3L seviyelerini yakalamak mümkün fakat yok ben biraz daha agresif ve hızlı kullanırım derseniz kullanımınıza göre 100Km/4,2-5,1L aralığında yakmaktadır.

Eğer sormak istediğiniz daha spesifik detaylar var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Merhaba nc750x 0-100km 6sn de çıkıyor. cb500f daha mı seri acaba nc750x ten?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
dun aksam two brolu cb500ı dınledım konuyu kuran arkadasın

cok hos bır tınısı var. Abartı değil tam kıvamında.
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Şu motorun bu ülkede hak ettiği ilgiyi görememesi insanları motosiklet konusunda çok farklı şeylerin etkilediğinin kanıtı. Başta ekonomisi olmak üzere her şeyi ile inanılmaz bir motor. Millet palavra ve eski motorların bile ikinci eline bunun sıfırına denk parayı veriyor ama şu motor rağbet görmüyor. Hayret.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Biraz daha makul olsa harika olurdu. Bazılarına geçiş motoru bazılarına nihai
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Biraz daha makul olsa harika olurdu. Bazılarına geçiş motoru bazılarına nihai

Valla bir motora verecek 20.000 TL bütçem olsa buna verirdim. Bence HONDA kalitesi ve yakıt ekonomisine bakınca gayet makul bir motor. çift silindire 56 beygir. 100 kilometrede maximum 4 litre benzin yakışı. 20.000 lira ile bunların toplamını hangi motor geçebilir ki?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Yakından inceledim. Kalite kokuyor. Benim için tek problem 8500de redline yapması
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçma sapan yorumlar var yok kalite kokuyormus, yok fiyati cok iyimis, yok 56 beygirmis, iyice abartip atmissiniz, motor 48 beygir oncelikle, daha sonra kalite kokmasinin tersine fiyatina gore adilik kokuyor, tabi kalite anlayisiniza bagli, cin mali motordan yada japon mali gibi gorunup alakasi olmayan markali communiterlerden inip bu motora binerseniz kalite demeniz normal, bu fiyata japon uretimi olmayan ve hicbir teknolijik ozelligi ayricada albenisi olmayan bir motor.

Honda bu motoru bu fiyattan yivlemeye calisiyor helal olsun hondayada, alan yivlenen arkadaslarada selam olsun :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Zenginin malı züğürdün çenesi

motorun kawasaki Çin hiç kullanmadım kullanmamda Allah bela kaza vermezse.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Valla bir motora verecek 20.000 TL bütçem olsa buna verirdim. Bence HONDA kalitesi ve yakıt ekonomisine bakınca gayet makul bir motor. çift silindire 56 beygir. 100 kilometrede maximum 4 litre benzin yakışı. 20.000 lira ile bunların toplamını hangi motor geçebilir ki?

46bg Hacı ne 56'sı...eski cbf500 57bg di-onunla karıştırdın harhall:mrgreen:
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
izninizle konuyu hortlatıyorum.
konuyu açan arkadaş yada diğer kullanıcıların son yorumları nelerdir acaba.
Bu forumda bile çok az yorum ve kullanan var gibi. Honda nın fiyat politikası mı motor mu sorumlu?
Kullanıcıların yorumlarını rica ediyorum..
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
izninizle konuyu hortlatıyorum.
konuyu açan arkadaş yada diğer kullanıcıların son yorumları nelerdir acaba.
Bu forumda bile çok az yorum ve kullanan var gibi. Honda nın fiyat politikası mı motor mu sorumlu?
Kullanıcıların yorumlarını rica ediyorum..

Cevap gelene kadar ben motoru aldım. 700 km dir kullanıyorum. gözlemler:
üzerindeki lastikleri hiç beğenmedim. lastik bakmaya basladım bile.
depo şekli daha kıvrımlı olsaymış iyi olurmuş. dizlerle kavrayıp sıkıştırmak çok kolay değil. stompgrip düşünüyorum.
gidon un pozisyonu düşündüğümden daha alçak. gidon yükseltme aparatı siparişi verdim. montajı yapılınca buraya da koyarım. birgün birilerine lazım olabilir.
bunlar dışında ivmelenmesi çok güzel, alt devirler çok güzel. her hızda her vitesde kullanmak mümkün. kadran okunaklı. motor sesi çok hoşuma gitti. ama egzos da ses yok :)

belli aralıklarla güncellemeye devam etmeyi planlıyorum. başka kullanıcıların da yorumlarını bekleriz :)
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
30
bastıkça yakıyor. insan gibi sürünce 4 bucugun altında bir ortalama. devirli kullanımda 5 lt civarı ortalama.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Güzel motor arkadaşımda var ki kendisi konuyu açan kişidir. Fırtınalı havada 170 le gidebiliyor naked olmasına rağmen
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Arkadaşlar
Konuyu açan arkadaşın motorunu babası uygun fiyattan verecek. Motor 40la giderken mazot yüzünden yana devrildi. 12000 tl son fiyat. Yururde hiç bir sıkıntı yok. Sağında solunda hiçbir sıkıntı yok. Two bro eksoz mevcut. Detay için yazarsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst