- Katılım
- 2 Haz 2018
- Mesajlar
- 1,734
Selamlar, motosikletimi ilana koydum. İlgilenenler özelden yazabilir.
Forumun yarısının beklediği ilan gelmiş.
Selamlar, motosikletimi ilana koydum. İlgilenenler özelden yazabilir.
Forumun yarısının beklediği ilan gelmiş.
Ahaha, yok yahu, zannetmem. :mrgreen:
Selamlar, motosikletimi ilana koydum. İlgilenenler özelden yazabilir.
❤️Honda❤️;4694885' Alıntı:Yuhhh bu nasil bir kan emiciliktir cyan.yaziklar olsun sen de mi serbest piyasaci oldun yaaaa
Bu motor turkiyede hep 6000 usd ye satildi sifiri sen de biliyosun.
Ama seeeen , 6 yillik motoruna tam 7800 usd istiyosun ?!?!?!?;?!?!
Yazik yazik..senden beklezdim olmasi gereken fiyat max 75000 tl
Ok diyosan arkadasi yonlendiriyorum
Piyasadaki durumun gölgesinde fiyatı gayet makul yazmışsın. Üstelik motorun konusunda ne kadar hassas ve temiz biri olduğunu biliyorum.
Alacak kişi şanslı gerçekten. Hayırlı satışlar diliyorum. Ve sıradaki makineyi merakla bekliyorum.
Banada 2019 Şubatında fuardan önce 2018 son kalan CB500F'lerden birini listesi 38 39'ken 32 liraya plaka dahil bırakalım demişti bayiden bir dostum. O dönemde elim müsait değildi kaçırdığıma üzülmüştüm. Alsaydım muhtemelen bir daha satmazdım o motoru. Böyle motorları alan adamları görünce işini bilen motorcuların olması sevindiriyor beni.
Motoru aldığım günkü USD kurundan kampanyalı satış fiyatı USD 8.340 idi. (Nereden mi biliyorum? Bunu almadan önce sıfırı ne kadar diye aratırmıştım hatta DRD ile görüşmüştüm, ellerinde bir tane vardı. Mart 2018 Honda Fiyat Listesine bakılabilir...) Üzerindeki aksesuarların sıfırı (bulabilirsen) USD 1.000 civarı en az. Ek olarak sıfır akü 1.100₺, zincir dişli takımı 1.800-2.000₺ falan vardır. Piyasa şartlarına göre makul bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------
Teşekkürler, hayırlısıyla artık. Satamazsam binmeye devam edeceğim, memnunum.
Triumph Tiger Sport 660'a yükseldim, CB500F giderse sıfır bir tanesi için listeye yazılacağım.
Selamlar, motosikletimi ilana koydum. İlgilenenler özelden yazabilir.
❤️Honda❤️;4694898' Alıntı:Ben greenarrow un yalancisiyim
Bahsettigi tarih dogruysa 6100 usd yapiyor..ama senin yazdigin da dogruymus baktim da.
Hayisi olsun,satilan fiyat dogru fiyattir zaten..piyasa yalan soylemez![]()
2016 yılı sıfır km fiyatı 25100 tl, 2016 ortalama euro satış fiyatı 3,34 tl yani o yıl 7500 euroya satılıyormuş. Bugünkü euro kuru 18,31 tl. 25100tl x18,31=137600 tl. Ya da 7500 euro x 18,31=137600 tl. İnternetteki rakamlar doğruysa şu an ülkemizde 0 km satılsaydı fiyatı 140-145 bin tl civarında olacaktı. Hayırlı satışlar.
2016 yılı sıfır km fiyatı 25100 tl, 2016 ortalama euro satış fiyatı 3,34 tl yani o yıl 7500 euroya satılıyormuş. Bugünkü euro kuru 18,31 tl. 25100tl x18,31=137600 tl. Ya da 7500 euro x 18,31=137600 tl. İnternetteki rakamlar doğruysa şu an ülkemizde 0 km satılsaydı fiyatı 140-145 bin tl civarında olacaktı. Hayırlı satışlar.
Yanlışınız var; şu anda ABD satış fiyatı (bayiye geliş navlun dahil) 7100$. CB250R konusunda da yazdım, Honda Türkiye'nin belirlediği fiyatlar kabaca ABD tavsiye edilen perakende satış fiyatı + %30 Gümrük Vergimiz şeklinde. (CB250R için bire bir tutuyor...)
Bu mantıkla 7.100$ x 1,3 (GV eklenmesi) x 18₺ (bugünkü ortalama kur) = 166.000₺ buluruz. Sıfır fiyatı 1.000$ olan aksesuar + sıfır akü ve sıfır zincir dişli takımı ile verdiğim için (içinde bulunduğunuz piyasa şartlarını da değerlendirince) bence çok makul fiyat.
Siz makul bulmayabilirsiniz tabi. Makul bulan biri olursa satış olur olmazsa da olmaz. (Tiger Sport 660 almak istediğim için satıyorum ama bunun üzerine - takım taklavatıyla birlikte - en az 6.000$ daha eklemem gerektiği için bir yandan da satmasam daha iyi olur modundayım. Kader kısmet artık...)
hocam boşuna laf anlatma senin motor yeni kasa ve sen piyasada o dololukta çok bile ucuza koymuşsun
bende eski motoru ucuza koymuşum piyasadan yani 10-12 arasında seyrediyodu zamanında ben hızlı gitsin diye 9 a koymuşyum 3 ay satılmadı 13 yaptım 1 haftada gitti millette ucuzdan korkar olmuş artık ucuzsa sıkıntılıdır diyede sizinkide onun gibi bu kadar doluluk var aksesuar olarak hem yeni kasa 160-170 i hak ediyo