CB250R liste fiyatını hakediyor mu?

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Liste fiyatlarından çok piyasadaki daha yüksek fiyatları konuşur olduk.
Ben yazıyı düzenlerken forumda da CB250R özelinde fiyatları eleştiren "Yazıklar olsun" başlığı açılmış bile.

Bana kalırsa, 116 binlik liste fiyatı bile rakipleri ile kıyaslayınca (özellikle MT-25) o parayı haketmiyor.

Honda, genel olarak statü sembolü olmaya başladı. Üşenenlere yazının özeti olsun. Okumak isteyenler için:

CB250R Geri Döndü! Ama...? (Büyük resmi gördüm. :pr: :queen: )
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Güzel bir yazı olmuş
Şuan ülkemizde satışı olmayan CB125F modelinin 2.elleri bile sarı sitede 60-70K larda
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyatını elbette hakediyor :)

Wymax6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Bu motor için 5000 yeterli birde 300 cc olduğunu varsayarsak :D
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
300'lüğün Hindistan'da yaklaşık 65bin TL ye denk geliyor olması da ayrı bir güzel. Link.
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Güzel bir yazı olmuş
Şuan ülkemizde satışı olmayan CB125F modelinin 2.elleri bile sarı sitede 60-70K larda

Vakit ayırıp okuduğunuz, yorumunuzu belirttiğiniz için teşekkürler.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Süspansiyon, fren ve malzeme kalitesi Mt25'ten iyidir. Kaydırmalı debriyaj da acemi adam için iyi artı, ama bir yandan da vites düşmeyi öğrenemeyecek yeni başlayan adam. Hatalarını telafi edecek sistem var.

Mt 25 ile aynı fiyatlandırmayı hak etmiyor, Honda japonun tofaşı, çift silindir, 36 beygir, çok iyi tasarıma, iyi gidişe sahip R25 ile aynı liste fiyatından şu motoru satması saçma.

95bin okeydi bu motosiklet için, 100 bile değil. 5000 euro desek 90000Tl eder zaten. Üst vergi diliminde de değil, saçma bir fiyatlandırma olmuş. Dominar 250'nin piyasayı yok ederdi 95bine çıksa.

Böyle de elde motosiklet kalmayacak, satılacak. Alanlar da iyi yapacaklar, hem yatırım için hem sürmek için güzel motosiklet ama fiyatlandırma saçma.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
geldiği gibi geri gitmesi dileğiyle.

rakibi ns200, nk250 ve kendi segmentinde mt25 varken akıl karı bir listeleme fiyatına benzemiyor.

yamaha daha çok tokatlar honda'yı.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Süspansiyon, fren ve malzeme kalitesi Mt25'ten iyidir. Kaydırmalı debriyaj da acemi adam için iyi artı, ama bir yandan da vites düşmeyi öğrenemeyecek yeni başlayan adam. Hatalarını telafi edecek sistem var.

Mt 25 ile aynı fiyatlandırmayı hak etmiyor, Honda japonun tofaşı, çift silindir, 36 beygir, çok iyi tasarıma, iyi gidişe sahip R25 ile aynı liste fiyatından şu motoru satması saçma.

95bin okeydi bu motosiklet için, 100 bile değil. 5000 euro desek 90000Tl eder zaten. Üst vergi diliminde de değil, saçma bir fiyatlandırma olmuş. Dominar 250'nin piyasayı yok ederdi 95bine çıksa.

Böyle de elde motosiklet kalmayacak, satılacak. Alanlar da iyi yapacaklar, hem yatırım için hem sürmek için güzel motosiklet ama fiyatlandırma saçma.

ABD'de 4950$'a satılan bir Japon motosikletin bizde 5000€'ya satılması mümkün değil maalesef. %30 Gümrük vergisi var zaten. Ekleyelim: 4950 x 1,3 = 6435$ x 18₺ (bugünkü yaklaşık kur) ~= 116.000. Ne kadar büyük bir tesadüf? :D
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Liste fiyatlarından çok piyasadaki daha yüksek fiyatları konuşur olduk.
Ben yazıyı düzenlerken forumda da CB250R özelinde fiyatları eleştiren "Yazıklar olsun" başlığı açılmış bile.

Bana kalırsa, 116 binlik liste fiyatı bile rakipleri ile kıyaslayınca (özellikle MT-25) o parayı haketmiyor.

Honda, genel olarak statü sembolü olmaya başladı. Üşenenlere yazının özeti olsun. Okumak isteyenler için:

CB250R Geri Döndü! Ama...? (Büyük resmi gördüm. :pr: :queen: )

2012 yılında 5.000 Euro (12.000 TL.) ye Kawasaki 250R almıştım.
Bugünkü kurla 91.000 TL.
CB250R ın maximum 80-90 bin bandında olması lazım şu an
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Liste fiyatlarından çok piyasadaki daha yüksek fiyatları konuşur olduk.
Ben yazıyı düzenlerken forumda da CB250R özelinde fiyatları eleştiren "Yazıklar olsun" başlığı açılmış bile.

Bana kalırsa, 116 binlik liste fiyatı bile rakipleri ile kıyaslayınca (özellikle MT-25) o parayı haketmiyor.

Honda, genel olarak statü sembolü olmaya başladı. Üşenenlere yazının özeti olsun. Okumak isteyenler için:

CB250R Geri Döndü! Ama...? (Büyük resmi gördüm. :pr: :queen: )

Sizin iceriklerinizi begenerek takip ediyorum. Siz yazin, çekin biz okuruz izleriz:)

Fiyata gelince; maalesef canim ulkemde fiyat algimiz kayboldu. Benim beynimin fiyat takibi yapan bolumu istifa etti, kufur kiyamet isi birakti.

Hatirladigim kadari ile gecmis yillarda, mt25 liste fiyati, cb250r liste fiyatindan yuzde 8-9 daha pahaliydi.

Yani suan ya Hondanin, ya Yamahanin fiyat listesinde bi tuhaflik var. Ama sanki tuhaflik yamahanin fiyat listesinde gibi, nasil olsa motosiklet yok kafasiyla zamlari olmasi gerekenden az mi yapiyorlar acaba?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yazık yahu. Düşünsenize 18-20 yaşında bir gençsiniz ve motosiklete heves ettiniz. Hadi bir şekilde ehliyet, ekipman ve eğitim konusunu çözdünüz. Babanıza dediniz ki "Baba keşke Cb250r alsak da fıtı fıtı gezsek" Baba, bu işlere sıcak bakmakta olup piyasaya uzaksa "Oğlumdan daha mı kıymetli? Hem düşük cc olduğundan az yakar ve az kaçar, hem de Honda kalitesi var" der ve ilan sitelerine bir bakar; Yuh dötü boklu 26-27 bg makine olmuş 116.000 TL, Balıkesir'in gudik semti Karesi'de de Semih diye bir dingil utanmadan 140.000 TL istiyor. Çinli ve Hintli alternatifleri araştırır, o alternatifler de fiyat anlamında Pimaş boru gibi. Oğluna der ki "Olm boşver, tehlikeli bu işler, bak bizim işyerinde Sedat Bey var, onun da oğlu senin gibi heves etti, düştü , dötünü kırdı".

Millete yazık oldu, 250 cc bile alınamayacak hale geldi. Yakında muhtemelen 80 cc'ye çevrilmiş 50 cc'lik naked makine getirirler Çin'den bol bol.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yazık yahu. Düşünsenize 18-20 yaşında bir gençsiniz ve motosiklete heves ettiniz. Hadi bir şekilde ehliyet, ekipman ve eğitim konusunu çözdünüz. Babanıza dediniz ki "Baba keşke Cb250r alsak da fıtı fıtı gezsek" Baba, bu işlere sıcak bakmakta olup piyasaya uzaksa "Oğlumdan daha mı kıymetli? Hem düşük cc olduğundan az yakar ve az kaçar, hem de Honda kalitesi var" der ve ilan sitelerine bir bakar; Yuh dötü boklu 26-27 bg makine olmuş 116.000 TL, Balıkesir'in gudik semti Karesi'de de Semih diye bir dingil utanmadan 140.000 TL istiyor. Çinli ve Hintli alternatifleri araştırır, o alternatifler de fiyat anlamında Pimaş boru gibi. Oğluna der ki "Olm boşver, tehlikeli bu işler, bak bizim işyerinde Sedat Bey var, onun da oğlu senin gibi heves etti, düştü , dötünü kırdı".

Millete yazık oldu, 250 cc bile alınamayacak hale geldi. Yakında muhtemelen 80 cc'ye çevrilmiş 50 cc'lik naked makine getirirler Çin'den bol bol.

Dramatizasyon 10 numara, eline sağlık :D
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
ABD'de 4950$'a satılan bir Japon motosikletin bizde 5000€'ya satılması mümkün değil maalesef. %30 Gümrük vergisi var zaten. Ekleyelim: 4950 x 1,3 = 6435$ x 18₺ (bugünkü yaklaşık kur) ~= 116.000. Ne kadar büyük bir tesadüf? :D

Vergiler dahil söylemiştim, hindistan' da kaç euroya satıyorlar bir bakalım. 3500'den fazla çıkacağını sanmıyorum. Honda istediği fiyatlandırmayı yapabiliyor. Amerikada vergilerle 4900 dolar zaten. Bizde vergilerle olsun 5500 dolar. Ki olmasın, ülkeye göre fiyatlandırma zaten yapılıyor. Biri yapmış az önce hesabı 300'lüğü Hindistan'a 65000 TL imiş. Bize getirmek isteyen Honda 100.000'e 10 kere getirir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Dramatizasyon 10 numara, eline sağlık :D

Koah hastalığından muzdarip bir tane teyze için oksijen cihazı lazımdı, para toplayalım demişler. Wp gruplarımız için acıklı bir metin yazıp yolladım. Öğleden sonra bitmeden para tamamlanış oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Kısaca tek silindir 250cc makine honda da olsa Yamaha da olsa kawasaki de olsa Suzuki de olsa altı üstü tek silindir 250cc makine ..

Bu klassmanda yakıt, yaygın uygun yedek parça, uygun sarf malzemesi, prim kar getiren ikinci el ve uygun servis ücretleri ön plandadır her zaman ..

Bunların toplamında en iyi uygun motor piyasa motoru dediğimiz fiyat performans ürünleridir örnek mi bakınız mt25 R25 pulsar rs200 dominar v.b
 
Katılım
9 Şub 2020
Mesajlar
28
Motosiklet seçiminin tamamen tercih meselesi olduğunu düşünüyorum ben. Siz/biz ederinin üzerinde olduğunu düşünsek bile alanı oluyor.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Amerikada vergilerle 4900 dolar zaten.

Vergi hariç tavsiye edilen satış fiyatı 4950$.

MSRPs exclude tax, license, registration, destination charge, freight surcharge, and dealer-installed options. Dealer prices may vary.

Hadi bayi %10 kar etsin diyelim, bayiye gelişi 4500$ yani. Ondan da ABD gümrük vergisi %2.4 düşelim, 4400$ oldu.
Hadi Tayland-ABD nakliyesi, Tayland-Türkiye'den pahalı olsun. 200$ da oradan düşüyorum.

Bizim sınır kapısına gelişi 4200$ oldu.

250CC'yi geçmediği için %7 ÖTV var. 4500$ oldu.
Ek gümrük vergisi uygulaması sanırım 2021'de kalkmış. Hala %30 ek vergi varsa biri beni düzeltsin.

Honda'nın satış fiyatı 6450$. Aradaki neredeyse 2000$ nereye gidiyor acaba.
(Tam Honda'yı savunacaktım, hesap tutmadı)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Vergi hariç tavsiye edilen satış fiyatı 4950$.



Hadi bayi %10 kar etsin diyelim, bayiye gelişi 4500$ yani. Ondan da ABD gümrük vergisi %2.4 düşelim, 4400$ oldu.
Hadi Tayland-ABD nakliyesi, Tayland-Türkiye'den pahalı olsun. 200$ da oradan düşüyorum.

Bizim sınır kapısına gelişi 4200$ oldu.

250CC'yi geçmediği için %7 ÖTV var. 4500$ oldu.
Ek gümrük vergisi uygulaması sanırım 2021'de kalkmış. Hala %30 ek vergi varsa biri beni düzeltsin.

Honda'nın satış fiyatı 6450$. Aradaki neredeyse 2000$ nereye gidiyor acaba.
(Tam Honda'yı savunacaktım, hesap tutmadı)

Sanırım şöyle oluyor:

Çıplak fiyat 4200$ ise + %30 GV = 5460$ + %8 ÖTV = 5897$ + %18 KDV = 6958$.

Sanırım buraya gelişi 4200$'dan da aşağıda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst