- Katılım
- 7 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,657
- Motosikleti
- V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
- Konu Yazar
- #1
Liste fiyatlarından çok piyasadaki daha yüksek fiyatları konuşur olduk.
Ben yazıyı düzenlerken forumda da CB250R özelinde fiyatları eleştiren "Yazıklar olsun" başlığı açılmış bile.
Bana kalırsa, 116 binlik liste fiyatı bile rakipleri ile kıyaslayınca (özellikle MT-25) o parayı haketmiyor.
Honda, genel olarak statü sembolü olmaya başladı. Üşenenlere yazının özeti olsun. Okumak isteyenler için:
CB250R Geri Döndü! Ama...? (Büyük resmi gördüm.
r: :queen: )
Ben yazıyı düzenlerken forumda da CB250R özelinde fiyatları eleştiren "Yazıklar olsun" başlığı açılmış bile.
Bana kalırsa, 116 binlik liste fiyatı bile rakipleri ile kıyaslayınca (özellikle MT-25) o parayı haketmiyor.
Honda, genel olarak statü sembolü olmaya başladı. Üşenenlere yazının özeti olsun. Okumak isteyenler için:
CB250R Geri Döndü! Ama...? (Büyük resmi gördüm.