Yazın hangi ekipmanları kullanıyorsunuz?

Katılım
29 Kas 2020
Mesajlar
84
Havaların ısınmasıyla birlikte ekipmansız motorcuların sayısı arttı. Sadece kask ile motor süren görüyorum.

Ben yaz kış fark etmeden; kask, mont, dizlik üçlüsünü kullanıyorum. Bot aldım fakat henüz kullanmadım.
Peki ya sizde durumlar nedir?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yaz kış demeden bütün ekipmanlarımı giyiyorum.

Kask
Mont (4 mevsim diye geçen ama aslında kışlık)
eldiven (yazlık ve kışlık ayrı ayrı var)
Korumalı pantalon (riderdenim kot pantalonlardan)
Uzun bot (kışlık ama yazın da rahat ediyorum, sorun olmuyor alıştım)

Kaç yazdır hep bu yaz yazlık mont alayım diyordum ama bir türlü bütçe ayıramıyordum, bu yaza artık alacağım gibi, revit'in yazlık montlarından düşünüyorum. Onun dışında yine aman çok sıcak demeden bütün ekipmanlarımı giyerim.
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Kask
Mont (iç astarını yazın çıkarıyorum)
Eldiven (yazlık tip)
Belllik
Pantolon
Dizlik
Bot
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Kask : Schuberth S2 Sport
Mont : Clover Air Jet 4 (Yazlık) Kışlığı da aynı marka.
Eldiven : Scoyco MX-14
Pantolon : 4 Riders Kot pantolon. (yazın normal kot ya da kapri üzerine dizlik)
Bot : Normal bot kullanıyorum.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
yaz kış.
kask(caberg duke 2)
mont(4 mevsim)
bot(yds vibran falan)
eldiven(Yaz ve kış ayrı her ikisi de dandik)

dizliğim dainese baya uzun olan çok seksi olan var ama kullanmıyorum.
ileride durumum iyi olursa baştan aşağı değişeceğim ekipmanlar. hele görüntü olarak kasktan hiç memnun değilim. normalde gösterişi hiç sevmem ama bir süre sonra ulan güzel de kullanası geliyor insanın.

yani para olsun kask, eldiven(yaz, kış kaliteli), yaz ve kış 2şer pantolon çok iyi olur. ekipman önemli
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Kask- nexx sx 100
Mont- revit gtr air
Eldiven- Alpinestars Spartan
Pantolon altı dizlik
Bot- Yds
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
- Shoei Qwest Bloodflow TC-3
- Held Tropic II
- Five Gloves RS3
- Riderdenim Efil
- Alpinestars Multiair XCR
 
Katılım
18 Eki 2020
Mesajlar
391
Motosikleti
Kanuni Seyhan MZ 301 - 2001
Mont prosev hörgüçlü
Kask ls2 ff353 rapid
Eldiven vexo yarım parmak
Alt taraf standart kot pantolon ve spor ayakkabı :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
kask-mont-eldiven dısında uzun yola cıkmıyorsam yazın baska ekipman kullanmam.. sehir icinde istanbulda eziyet oluyor daha fazlası...
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
yaz var yaz var.gelin bide temmuz ağustos antalyada sürün bakalım.120 saniye ışıkta bekleyince ne oluyor görün:) ama kaç yıl oldu nettir yazlık fileli mont kullanıcaksın.öbür türlü güneş ve sıcak hava çok pis kavuruyor.convers şort filelimont kask eldiven şeklinde devam
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Bakkala bile gitsem aşağıdaki 3 lüyü mutlaka giyerim.
Kask : mt revenge2
mont : Durt Ravi Dark
Eldiven : durt yazlık

pantolon: Riderdenim efil
bot : rockwell cafe impactec brown
Bu ikisinide şehir dışına farklı bi ilçeye veya bursa merkeze bile gitsem giyerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
221
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
- Shoei Qwest Bloodflow TC-3
- Held Tropic II
- Five Gloves RS3
- Riderdenim Efil
- Alpinestars Multiair XCR

Merhaba,
Kullandığınız bot sadece yazlık mı? Kara kış haricinde nispeten soğuk havalarda problem yaşatır mı?
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Kask,
Mont,
Eldiven,
Bellik,
Çizme,
Dizlik,
Yazlık lastik.

Ya ne olacaktı? Kışa veya yaza göre ekipman eksilip çoğalmaz. Aynı ekipmanın yazlığı veya kışlığı olur.
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
146
Kask Marushin 999rs
Mont Body Armour
Pantolon Tech 90 kargo
Eldiven Prosev Deri eldiven
Bot İXS Ultra Evo

Yazın sadece gövdemi giyinirim altı cıscıbıl bırakırım diyenlere söyleceğim asfaltta sürünmemeniz dileği ile selamlıyorum
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Merhaba,
Kullandığınız bot sadece yazlık mı? Kara kış haricinde nispeten soğuk havalarda problem yaşatır mı?

Merhabalar, evet yazlık. Botun bilek kısmında hava alabileceği kısım deri değil, gore-tex membran uygulanmış kumaş olmalı. Rüzgarlı havalarda içine rüzgar geliyor kisin ise yarayacağını sanmam.

Aslına bakarsanız botu aldığımdan bu yana ilk kez detaylı kullanacağım. Kisin kullanmadim, yaz da tam gelmedi. Bugün geziye çıkıyorum, Antalya sıcağında nasıl is yapacak gorecegiz. Su anda bile hava 12 derece, ayagim usudu. Kisin zor.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Kask: Agv Dual Evo
Mont: Revit Kubix, içlikli yazlık
Eldiven: yazlık
Bot: Forma Velocity
Pantolon: Riderdenim Bora
Yer: Trabzon.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Keşke gençler motorların çekliyle değil de ekipmanlarla birbirlerine hava atsa.
Yolda bakıyorum şekil şukul yerinde bir motor, ama kafada dandik bir kask, ellerde eldiven bile yok, ayaklarda spor ayakkabı ama bilekler bile açıkta. Bu nasıl cesaret anlamıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst