Yazın hangi ekipmanları kullanıyorsunuz?

Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
108
Parmak arası terlik , beyaz atlet , deniz şortu kombini yaz icin uygundur motosiklet üstünde. Konum:Adana😂

Şaka bir yana markete gitmeye falan tercih edilebilir bu kombin belki günlük hayatta mutlaka kask , dizlik , eldiven , mont kullanırım. Yaz sıcağında o asfalt zımpara gibi oluyor mübarek...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sehir ici kask ve eldiven ve motorcu botu,uzun yol bunlara ek motorcu montu ve dizlik
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
kask :schubert c3 pro ve shoei neotec 2 (uzun yolda schubert şehir içi shoei)
mont : birkaç farklı montum var uzun yolda difi şehir içi venom shoftshell
pantolon: şehirlerarası difi şehir içi kevlar kot
ayakkabı: şehir içi ünlük bot şehirlerarası uzun motosiklet botu (yds)
eldiven: venom uzun
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
48 saat önce ilk motorumu aldım. Geçen hafta da fuardan kask, yazlık mont ve bot aldım. Pantolon ve eldiven istediğim gibi bulamadığım için erteledim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst