- Katılım
- 24 Eki 2018
- Mesajlar
- 108
Parmak arası terlik , beyaz atlet , deniz şortu kombini yaz icin uygundur motosiklet üstünde. Konum:Adana
Şaka bir yana markete gitmeye falan tercih edilebilir bu kombin belki günlük hayatta mutlaka kask , dizlik , eldiven , mont kullanırım. Yaz sıcağında o asfalt zımpara gibi oluyor mübarek...
Şaka bir yana markete gitmeye falan tercih edilebilir bu kombin belki günlük hayatta mutlaka kask , dizlik , eldiven , mont kullanırım. Yaz sıcağında o asfalt zımpara gibi oluyor mübarek...