Honda Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Merhaba

Mt 25 ten cb500f e geçiş yaptım.Kagit ustunde 10hp güç farki var fakat tork yüksek olduğu için mt 25 e göre bir hayli tempolu motosiklet .
Beğenmediğim bir özelliği yok şimdilik.
Mt 25 ten sonra beni mutlu etti.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Merhaba

Mt 25 ten cb500f e geçiş yaptım.Kagit ustunde 10hp güç farki var fakat tork yüksek olduğu için mt 25 e göre bir hayli tempolu motosiklet .
Beğenmediğim bir özelliği yok şimdilik.
Mt 25 ten sonra beni mutlu etti.

Hayırlı olsun, geçen hafta Cb500F kullanan Cyan ve aynı bloğa sahip Cbr 500R kullanan Gökhan Aygün ile İstanbul-Kırklareli İğneada gezdik. Gayet tempoluydu 2 motor da. Gücün alt devirlerde gelmesi, gazı açtın mı oluşan ivmelenme hissi tabi ki Mt25'e göre biraz daha farklı olacaktır Cb500F'de.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Merhaba

Mt 25 ten cb500f e geçiş yaptım.Kagit ustunde 10hp güç farki var fakat tork yüksek olduğu için mt 25 e göre bir hayli tempolu motosiklet .
Beğenmediğim bir özelliği yok şimdilik.
Mt 25 ten sonra beni mutlu etti.

Güle güle kullanın, çok güzel bir motosiklettir. Değeri pek bilinmiyor. Benimkini çok seviyorum. Vites aralıklarını biraz daha uzun tutabilirlermiş; tek eleştirim bu olur.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Merhaba

Mt 25 ten cb500f e geçiş yaptım.Kagit ustunde 10hp güç farki var fakat tork yüksek olduğu için mt 25 e göre bir hayli tempolu motosiklet .
Beğenmediğim bir özelliği yok şimdilik.
Mt 25 ten sonra beni mutlu etti.

Hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız. TR şartlarında kullanılabilecek en uygun ve ekonomik motor aslında 500 serisi.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Bugun biraz gezdim.
Mt 25 ten sonra konfor olarakta cok iyi.Daha sessiz ve pürüzsüz bir hissiyatı var.
Dediginiz gibi tr de fazla değeri bilinmiyor.

Frenleri cok iyi
Guc alt devirde geliyor baya tatminkar.
Suspansiyon daha iyi.
Benimki 2015 model bu seride arka sele yeni kasaya göre bi hayli geniş ve rahat..
Yakıtı tam hesaplamadim fakat 3.5 ile 4.5 arasi bir yakıtı var sanırım.

Kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bayramdan önce bulundugum şehir de 2014 75bin km de bir tane vardi almadim ertesi gun satildi,fiyatida hesapliydi,Pişman oldum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ters maşa, çift disk ve radyal fren gelmiş ama sağolsun Honda bunu Türkiye'ye getirmez.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız. TR şartlarında kullanılabilecek en uygun ve ekonomik motor aslında 500 serisi.
:cat: Tam bunu yazmak için girmiştim. Hem günlük kullanayım, hem ara sıra şehir dışı biraz gazlayayım olayının ikisine de gelir. Tam ortada bir alet.
Tek sorunu fiyatı.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bugün 42.000 bakımına girdim, sadece yağ (Motul 7100 10w-30) + yağ filtresi + tapa pulu ve genel kontroller için KDV dahil 800₺ verdim. (Üstelik işçilikte 60-70₺ indirimli olarak...)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Merhaba dün 360km lik bir Erdek yarım ada gezimiz oldu.
2021 model nc750x otomatik ortalama 3.6lt yaktı benim cb500f 3.3lt yaktı
Hızımız ana yolda 100-110 arası,yarım ada etrafında kısa virajlarda biraz tempolu sürüşümüz oldu

Ben bu motora mt25 ten geçtim ve iyiki almışım diyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Merhaba dün 360km lik bir Erdek yarım ada gezimiz oldu.
2021 model nc750x otomatik ortalama 3.6lt yaktı benim cb500f 3.3lt yaktı
Hızımız ana yolda 100-110 arası,yarım ada etrafında kısa virajlarda biraz tempolu sürüşümüz oldu

Ben bu motora mt25 ten geçtim ve iyiki almışım diyorum.

Az yakmış, ben şehir içi en az 3,6 yaktırıyorum, şehir dışı müsait yerde bol basmalı 4,2'ye kadar çıkıyor. (90-100 civarları düz yolda 2,8-3,0-3,2 falan görülüyor ama sıkılıyorum öyle...)

MT-25 fiyatına ondan iki kat iyi bir motosiklet. Keşke yeni modellerini - özellikle ADV versiyonu olan CB500X'i - getirseler.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Az yakmış, ben şehir içi en az 3,6 yaktırıyorum, şehir dışı müsait yerde bol basmalı 4,2'ye kadar çıkıyor. (90-100 civarları düz yolda 2,8-3,0-3,2 falan görülüyor ama sıkılıyorum öyle...)

MT-25 fiyatına ondan iki kat iyi bir motosiklet. Keşke yeni modellerini - özellikle ADV versiyonu olan CB500X'i - getirseler.

Yeni kasa 500F guzel motor,Euro5 olayindan mutevvelit 170km/h de nefesi bitiyor.yurtdişindaki farkli videolarda izlemistim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yeni kasa 500F guzel motor,Euro5 olayindan mutevvelit 170km/h de nefesi bitiyor.yurtdişindaki farkli videolarda izlemistim.

Ben cüsseden mütevellit zaten düz yolda eğilerek bile 170'i geçemedim. Ha 180'de bitmiş ha 170 çok da mühim değil, bu motorun ideal (torklu) ve keyifli (naked bu; rüzgâr sıkar ve kasar) sürüşü azami 145-150'ye kadar zaten, sonrası zorlama... Pratik bir önemi veya etkisi olan bir konu değil
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bir ara eski Cbf 500'e yeltenmiştim, hem retro görünümlü, hem 56 bg güç ile güzel gidiyor ama dehşet fazla yakıyordu. 1-2 kullanıcısıyla yaptığım muhabbette eski tip 4 silindir gibi yaktığını söylemişlerdi. Yeni 500 f muhtemelen apayrı bir motor, güç aman aman kısılmamış ama yakıt tüketimini çok düşürmüşler.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bir ara eski Cbf 500'e yeltenmiştim, hem retro görünümlü, hem 56 bg güç ile güzel gidiyor ama dehşet fazla yakıyordu. 1-2 kullanıcısıyla yaptığım muhabbette eski tip 4 silindir gibi yaktığını söylemişlerdi. Yeni 500 f muhtemelen apayrı bir motor, güç aman aman kısılmamış ama yakıt tüketimini çok düşürmüşler.

Davutpaşa'da çalışırken bir tane geliyordu otoparka, tipi çok güzel keratanın.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Davutpaşa'da çalışırken bir tane geliyordu otoparka, tipi çok güzel keratanın.

Armutlu gezimiz öncesi feribotta denk gelmiştik birine hatırlarsın. Şekil şemal güzel ama karbüratörlü ve deli gibi yakıyor.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Benim arkadaş grubunda 3 kişide cbf500 var,defalarca cbf500 ü kullandim. Son hızda daha iyi ve fazla devir çevirdiği için daha iyi gidiyor fakat neredeyse arada 2 lt yakıt farkı var.birde cbf500 cb500f ten daha az titriyor.
Yinede ben bunları bilerek cb500f aldım.
471cc ve 48 hp 43nm tork olmasına rağmen oldukça atak ve torklu bence az yakmasida cabası.

Ben oldukça ideal ve tatminkar bir motor olduğunu düşünüyorum cb500f in.
Tr de bu motorun bu kadar az bilinmesine hala akıl sır ermiyor.galiba mt07 ile benzer fiyatlarda satılmış o zamanlar.
Bilmiyorum ben çok memnunum. Düşünen herkese tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst