Adamın saati çalınmış, bariyerin sırası mı şimdi?!!
İzmir Manisa arasında bu bariyerlerden yapıyorlar şu an
harbi mi neresine ? hergün gidip geliyorum göremedim ya da dikkatimi çekmedi servisteyim diye.
Bende manisada oturan arkadaşıma sordum yok öyle bir şey dedi.. belkide arkadaş karıştırıyor..
Manisa yönüne giderken tünelden sonra sol tarafta şerit kapatılarak çalışma yapılıyor. Virajli bölümde var olan bariyerlerin alt taraflarına ek parçalar konuyor.harbi mi neresine ? hergün gidip geliyorum göremedim ya da dikkatimi çekmedi servisteyim diye.
Manisa demedim ki. İzmir Manisa arasıBende manisada oturan arkadaşıma sordum yok öyle bir şey dedi.. belkide arkadaş karıştırıyor..
Sanki bir hareket var gibi.. İstanbul kartal da başlatıldı devamında biraz hareketlendi...
Kimin yaptığının hiç önemi yok...yeterli yapılsın
Geçtiğimiz aylarda da konuşulmuştu bu sitede , bende yazın bazı yerlerde gördüğümü yazmıştım , ilgili bakan geçtiğimiz hafta yanlış hatırlamıyorsam 1400 km lik bariyeri dönüştürdüklerini , son yaşanan kazalardan sonra 4000 km lik bariyerin dönüşümünüde hızlıca tamamlayacaklarını açıkladı , Belediyeler de kendi sorumluluk alanlarında bu dönüşüme hız verdiklerini açıklamışlardı , özellikle İBB nin bu konuda ciddi girişimi var diye biliyorum , keşke yüzlerce 2 teker dostumuz vefat etmeden konu ciddiye alınsaydı , 2000 li yılların sonundan beri bu konuda yazılıp çiziliyor daha yeni yeni akılları bastı..
14000 METRE![]()
40000 metre daha yapacakmış paşamlar...
https://youtu.be/RpnbvcQ54jI?t=97
Hemen şimdi "ya hiç olmasaydı"cı şükrediciler damlar...
Açıklama metremiydi
Ne diyeyim bilemedim , buna da şükür diyip en azından konuyu azda olsa ciddiye almaları sevindirici..
1'i 1000 yapmada üzerlerine yok. Söylem tarzı şöyle...
14000 metre
Geçtiğimiz aylarda da konuşulmuştu bu sitede , bende yazın bazı yerlerde gördüğümü yazmıştım , ilgili bakan geçtiğimiz hafta yanlış hatırlamıyorsam 1400 km lik bariyeri dönüştürdüklerini , son yaşanan kazalardan sonra 4000 km lik bariyerin dönüşümünüde hızlıca tamamlayacaklarını açıkladı , Belediyeler de kendi sorumluluk alanlarında bu dönüşüme hız verdiklerini açıklamışlardı , özellikle İBB nin bu konuda ciddi girişimi var diye biliyorum , keşke yüzlerce 2 teker dostumuz vefat etmeden konu ciddiye alınsaydı , 2000 li yılların sonundan beri bu konuda yazılıp çiziliyor daha yeni yeni akılları bastı..