Ne Oldu Şu Katil Bariyer Meselesi

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
İzmir Manisa arasında bu bariyerlerden yapıyorlar şu an
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
harbi mi neresine ? hergün gidip geliyorum göremedim ya da dikkatimi çekmedi servisteyim diye.
Manisa yönüne giderken tünelden sonra sol tarafta şerit kapatılarak çalışma yapılıyor. Virajli bölümde var olan bariyerlerin alt taraflarına ek parçalar konuyor.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Demek ki şu söz, boşuna söylenmemiş; Türk gibi başla, Alman gibi devam et,İngiliz sabrıyla tamamla.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Sanki bir hareket var gibi.. İstanbul kartal da başlatıldı devamında biraz hareketlendi...
Kimin yaptığının hiç önemi yok...yeterli yapılsın
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Sanki bir hareket var gibi.. İstanbul kartal da başlatıldı devamında biraz hareketlendi...
Kimin yaptığının hiç önemi yok...yeterli yapılsın

Geçtiğimiz aylarda da konuşulmuştu bu sitede , bende yazın bazı yerlerde gördüğümü yazmıştım , ilgili bakan geçtiğimiz hafta yanlış hatırlamıyorsam 1400 km lik bariyeri dönüştürdüklerini , son yaşanan kazalardan sonra 4000 km lik bariyerin dönüşümünüde hızlıca tamamlayacaklarını açıkladı , Belediyeler de kendi sorumluluk alanlarında bu dönüşüme hız verdiklerini açıklamışlardı , özellikle İBB nin bu konuda ciddi girişimi var diye biliyorum , keşke yüzlerce 2 teker dostumuz vefat etmeden konu ciddiye alınsaydı , 2000 li yılların sonundan beri bu konuda yazılıp çiziliyor daha yeni yeni akılları bastı..
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Geçtiğimiz aylarda da konuşulmuştu bu sitede , bende yazın bazı yerlerde gördüğümü yazmıştım , ilgili bakan geçtiğimiz hafta yanlış hatırlamıyorsam 1400 km lik bariyeri dönüştürdüklerini , son yaşanan kazalardan sonra 4000 km lik bariyerin dönüşümünüde hızlıca tamamlayacaklarını açıkladı , Belediyeler de kendi sorumluluk alanlarında bu dönüşüme hız verdiklerini açıklamışlardı , özellikle İBB nin bu konuda ciddi girişimi var diye biliyorum , keşke yüzlerce 2 teker dostumuz vefat etmeden konu ciddiye alınsaydı , 2000 li yılların sonundan beri bu konuda yazılıp çiziliyor daha yeni yeni akılları bastı..

14000 METRE :)

40000 metre daha yapacakmış paşamlar...

https://youtu.be/RpnbvcQ54jI?t=97

Hemen şimdi "ya hiç olmasaydı"cı şükrediciler damlar...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Eğer zamanında verilen sözler için dedikleri tarihte bu işlere başlasalardı cok daha farklı olurdu.

ben hala göstermelik oldugunu düşünüyorum, umarım yanılırım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Seçim geldi yine 3-5 km döşer oy toplarlar. Klâsik hiç şaşmaz.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Geçtiğimiz aylarda da konuşulmuştu bu sitede , bende yazın bazı yerlerde gördüğümü yazmıştım , ilgili bakan geçtiğimiz hafta yanlış hatırlamıyorsam 1400 km lik bariyeri dönüştürdüklerini , son yaşanan kazalardan sonra 4000 km lik bariyerin dönüşümünüde hızlıca tamamlayacaklarını açıkladı , Belediyeler de kendi sorumluluk alanlarında bu dönüşüme hız verdiklerini açıklamışlardı , özellikle İBB nin bu konuda ciddi girişimi var diye biliyorum , keşke yüzlerce 2 teker dostumuz vefat etmeden konu ciddiye alınsaydı , 2000 li yılların sonundan beri bu konuda yazılıp çiziliyor daha yeni yeni akılları bastı..

Konunun devamlı gündem de olması lazım.

Birde işin teknik boyutu var. Onu da irdelemek lazım. Mesela kar yağışı olan bölgelerde eğer bariyerin altını kapatırlar ise kar küreme işine engel olur ya da daha zayıf malzeme olduğu için kırılma durumu var. Çok sağlam malzeme olsa bu seferde darbe emici özelliği gidip duvar haline dönüşür

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Link den riskli gördüğünüz güzergahları işaretleyerek bariyer için öneride bulunulması isteniyor...

http://www.tmp.gen.tr/bariyer/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst