1 Ekim 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ben 2023'te Adalet ve Kalkınma Partisi'ne oy vereceğim. Yok öyle uyarılara kulak tıkayıp 20 yıl başımıza getirip sonra ucu kendine dokununca bir anda çark etmek. Sonuna kadar gidiyoruz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
sürekli zam geliyor üstüne üstlük liste fiyatı ile motor bulmak da mümkün değil. anladığım kadarı ile güç bela gelen bir kaç taneyi de birileri kapıp üstüne 5-10 bin kar ekleyip sahibindene koyuyor. yani bir motor devlete bir motor kendine 10 bin lira haraç da komisyoncuya verecen de ölme eşşeğim ölme.
sıfırı 107.500 olan nc750x için ilanlar:
https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda?a269_min=2021&a269_max=2021&query_text_mf=honda+nc750x&query_text=honda+nc750x
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
CBR650R 2017 den beri bakarım o zaman 37 bin tl idi.O zaman motora yeni başlamıştım tecrübelenince alırım diyordum.Yani alabilecek bütçe vardı.
Şimdi 124 bin olmuş.Onu sürecek tecrübe var.Alacak para yok.

Yıllardan beri almak istediğimiz motorlara bakıyoruz sadece. Daha ilerisi yok artık bizim için. Durmak yok bakmaya devam..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

Allahsiz honda africa ya 7 bin zam yapmis.

Ulen yaaaa,bu gidisle 2016 africa elimde kalacak galiba.

5 sene sonra motorun yuksek kilometresi ile hava yapmayi dusunuyorum.

-Kac km de motor hocam ?
-200.000 olmak uzere:bounce:
-vayyyy,cok iyimis.problem cikardi mi hic ?
-sifir problem.yag,su,hava filtresi degistiriyorum sadece.klasik honda iste hehehe

Piyasada sıfırı olmayan motora zam yapıyorlar anca. Olan, sıfır olarak alamayanlara oluyor. 2. elleri sıfırından 20-30K daha pahalı. Bu 2. el Honda satıcıları çok fırsatçı.. Markanın yapmadığı zammı 2. el alacaklara kitliyorlar bile bile. Bizim millet de saf, hala NC diye tutturup gitmeyen motora sıfırından daha çok para vererek kazıklanıyorlar. Sonra da 100 km'de 3 litre yaktırdım diye kendilerini avutuyorlar..
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
eskiden eşşekten ata geçiş yapıyorduk şimdi attan eşşeğe doğru düşüyoruz elinizdeki eşşeklere sahip çıkın yoksa benim gibi motorsuz kalırsınız
eşeği geçtim sıpa alacak param yok bu gidişle de alamıcaz galiba
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Yıllardan beri almak istediğimiz motorlara bakıyoruz sadece. Daha ilerisi yok artık bizim için. Durmak yok bakmaya devam..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------



Piyasada sıfırı olmayan motora zam yapıyorlar anca. Olan, sıfır olarak alamayanlara oluyor. 2. elleri sıfırından 20-30K daha pahalı. Bu 2. el Honda satıcıları çok fırsatçı.. Markanın yapmadığı zammı 2. el alacaklara kitliyorlar bile bile. Bizim millet de saf, hala NC diye tutturup gitmeyen motora sıfırından daha çok para vererek kazıklanıyorlar. Sonra da 100 km'de 3 litre yaktırdım diye kendilerini avutuyorlar..

Ne Nc ‘ymiş yav sanki paramız yetiyor alabiliyormuşuz gibi hala eleştirmekten zevk alıyorsunuz 116.000 lira olmuş motoru.Alsakta kapıda dursa gitmese nolurki?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
sürekli zam geliyor üstüne üstlük liste fiyatı ile motor bulmak da mümkün değil. anladığım kadarı ile güç bela gelen bir kaç taneyi de birileri kapıp üstüne 5-10 bin kar ekleyip sahibindene koyuyor. yani bir motor devlete bir motor kendine 10 bin lira haraç da komisyoncuya verecen de ölme eşşeğim ölme.
sıfırı 107.500 olan nc750x için ilanlar:
https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda?a269_min=2021&a269_max=2021&query_text_mf=honda+nc750x&query_text=honda+nc750x

Ülkede herkes fırsatçı çünkü. Araçları binmek için değil bindirmek için alıp satıyoruz. Özellikle bayide olmayan sıfır motorları önceden stoklayıp, liste fiyatından çok daha yüksek fiyata iteliyorlar millete. Satana değil alana sövmek lazım aslında. Özellikle bunu NC ve MT serisinde çok yapıyorlar..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
eskiden eşşekten ata geçiş yapıyorduk şimdi attan eşşeğe doğru düşüyoruz elinizdeki eşşeklere sahip çıkın yoksa benim gibi motorsuz kalırsınız
eşeği geçtim sıpa alacak param yok bu gidişle de alamıcaz galiba

At, eşek ve katır, kimde ne varsa sahip çıkacak artık elindekine. Dolarla maaş aldığımız zaman ata geçeriz. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Ne Nc ‘ymiş yav sanki paramız yetiyor alabiliyormuşuz gibi hala eleştirmekten zevk alıyorsunuz 116.000 lira olmuş motoru.Alsakta kapıda dursa gitmese nolurki?

Benim bahsetmeye çalıştığım olay şu hocam:

h72v8q4.png
[/url][/IMG]

Sıfırı yeni 116.000 TL olan motor, bayilerde olmamasına rağmen stokçu fırsatçılarda bakın bakalım kaç para? Ben bu durumu eleştiriyorum, motorun kapasitesi belliyken hala NC NC diye övünüp fanboyluk yapmanın bir alemi yok bence.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
At, eşek ve katır, kimde ne varsa sahip çıkacak artık elindekine. Dolarla maaş aldığımız zaman ata geçeriz. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------



Benim bahsetmeye çalıştığım olay şu hocam:

[url=https://www.hizliresim.com/h72v8q4][url]https://i.hizliresim.com/h72v8q4.png[/url][/url]

Sıfırı yeni 116.000 TL olan motor, bayilerde olmamasına rağmen stokçu fırsatçılarda bakın bakalım kaç para? Ben bu durumu eleştiriyorum, motorun kapasitesi belliyken hala NC NC diye övünüp fanboyluk yapmanın bir alemi yok bence.

hem nc 700 hem 750 x kullandım gerçekten bu parayı verene ne desem boş gerçekten bu paralara daha iyi seçenekler var şayet bu işe zevk olarak bakıyorsan ha ticaret diyorsan o zaman tercih edilir orası ayrı
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Tarım kredi koop. da uygunmuş diyorlar.
Ne zaman Honda satmaya başlar ki? Ya da terörist mi ilan etsek?
Zabıtayı göndersek mi depolarına?
Nazar var da kurşun mu döktürmek lazım acaba?
Diyanet işleri başkanı bişey söylemedi mi henüz bu konuda? Kimisi sevmez ama, ben maydanoz da severim salatada!
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ülkede herkes fırsatçı çünkü. Araçları binmek için değil bindirmek için alıp satıyoruz. Özellikle bayide olmayan sıfır motorları önceden stoklayıp, liste fiyatından çok daha yüksek fiyata iteliyorlar millete. Satana değil alana sövmek lazım aslında. Özellikle bunu NC ve MT serisinde çok yapıyorlar..

artık oda kalmadıki. bana sorarsanız bu son alanların elinde patlayacak zaten insanların alım gücü ortada birde bu alım gücü ile orantılı olarak psikolojik bir üst sınırda var yani ne olursa olsun o rakamın üstüne kimse çıkmak istemiyor hiç bir şekilde hoş gerçi çıkabilmeye hiç bir şekilde gücüde yetmiyor. misal bir süredir belli modellere bakınız fiyatlar 2 aşağı 3 yukarı 3 aşağı 2 yukarı şeklinde sürekli oyunuyor. bence en ucuz motor kafadan 500bin olsun en temizi. alan evladiyelik alır o zaman çünkü satacağı zaman talep az olacağından fiyat kaybı oranı çok yüksek olur en temizi. fiyattan dolayıda zaten bakan bile olmaz artık
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
hem nc 700 hem 750 x kullandım gerçekten bu parayı verene ne desem boş gerçekten bu paralara daha iyi seçenekler var şayet bu işe zevk olarak bakıyorsan ha ticaret diyorsan o zaman tercih edilir orası ayrı

Daha iyi seçenekler olmasına rağmen, insanlar NC tercih ediyor. Bunun sebebiyse: Al-Sat yaparak ticarete dökmek. Motosiklete binme amacı kalmadı artık. Çoğunluk ticarete döktü işi. 100 birime alan 110 birime satıyor. 110 birinden alan da 120 birime satıyor. Serbest piyasa olduğu sürece bu devam eder. TL'nin değer kaybetmesi de cabası bu işin.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Daha iyi seçenekler olmasına rağmen, insanlar NC tercih ediyor. Bunun sebebiyse: Al-Sat yaparak ticarete dökmek. Motosiklete binme amacı kalmadı artık. Çoğunluk ticarete döktü işi. 100 birime alan 110 birime satıyor. 110 birinden alan da 120 birime satıyor. Serbest piyasa olduğu sürece bu devam eder. TL'nin değer kaybetmesi de cabası bu işin.

Olay serbest piyasa degil de biraz kultur ve cokca ekonomik durumla ilgili. MEB'e bagli okulda calisan bir ogretmen bile al-sat yapiyor, isi olmamasina ragmen. Niye? Ya aldigi para ekonomik olarak ona yetmiyor ya da ac gozluluk. Ulkede hak eden ya da etmeyen herkes ticarete atilmaya calisiyor cunku cogu zaman emek harcamadan kazanc soz konusu rant elde edilebilen ticarette.

Zamaninda, motosikleti biniciyim ben diyen birine sattim, motosikletin uzerinde de bir aksesuar vardi fiyati su an bile 200TL. Sattiktan bir sure sonra aksesuari sordum, kullanmayacaksan bana versene, ben yine ayni motosikletten aldim diye. Abi motosikleti satiyorum dardayim filan, aksesuarla birlikte para eder dedi. 1-2 ay sonra motosikleti ayni markanin showroomunda gordum, aksesuar cikarilmis sekildeydi.

Her zaman yazdim bu ulke insaninin ticari zihniyetinden her zaman tiksinmisimdir.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Olay serbest piyasa degil de biraz kultur ve cokca ekonomik durumla ilgili. MEB'e bagli okulda calisan bir ogretmen bile al-sat yapiyor, isi olmamasina ragmen. Niye? Ya aldigi para ekonomik olarak ona yetmiyor ya da ac gozluluk. Ulkede hak eden ya da etmeyen herkes ticarete atilmaya calisiyor cunku cogu zaman emek harcamadan kazanc soz konusu rant elde edilebilen ticarette.

Zamaninda, motosikleti biniciyim ben diyen birine sattim, motosikletin uzerinde de bir aksesuar vardi fiyati su an bile 200TL. Sattiktan bir sure sonra aksesuari sordum, kullanmayacaksan bana versene, ben yine ayni motosikletten aldim diye. Abi motosikleti satiyorum dardayim filan, aksesuarla birlikte para eder dedi. 1-2 ay sonra motosikleti ayni markanin showroomunda gordum, aksesuar cikarilmis sekildeydi.

Her zaman yazdim bu ulke insaninin ticari zihniyetinden her zaman tiksinmisimdir.

Bu açgözlülüğümüz olduğu sürece de değişemeyiz maalesef abi, haklısın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst