- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Aracın -ki kontak çalıştığı için değer kaybeden bir alet- yatırım aracı olduğu tek ülke burası herhalde.
Aracın -ki kontak çalıştığı için değer kaybeden bir alet- yatırım aracı olduğu tek ülke burası herhalde.
artık oda kalmadıki. bana sorarsanız bu son alanların elinde patlayacak zaten insanların alım gücü ortada birde bu alım gücü ile orantılı olarak psikolojik bir üst sınırda var yani ne olursa olsun o rakamın üstüne kimse çıkmak istemiyor hiç bir şekilde hoş gerçi çıkabilmeye hiç bir şekilde gücüde yetmiyor. misal bir süredir belli modellere bakınız fiyatlar 2 aşağı 3 yukarı 3 aşağı 2 yukarı şeklinde sürekli oyunuyor. bence en ucuz motor kafadan 500bin olsun en temizi. alan evladiyelik alır o zaman çünkü satacağı zaman talep az olacağından fiyat kaybı oranı çok yüksek olur en temizi. fiyattan dolayıda zaten bakan bile olmaz artık