1 Ekim 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Honda Türkiye motosiklet fiyatlarına 1 Ekim 2021 itibariyle zam yaptı. Güncel fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

https://cdn2.honda.com.tr/assets/files/uvVPc3PNhn1633069212619.pdf

lzcimly.png
[/url][/IMG]

p821ht1.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,846
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Biz gençken de her şey yolunda değildi ama şimdiki gençlerin durumu daha beter. Okurken part time iş yapılarak alınabilecek motosiklet gibi şeyler bile şu anda bir gencin hayal bile edemeyeceği fiyatlara çıkmış durumda. Artık hayal kurmak bile zor.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Allahtan zamanında motorları aldık bindikte hevesimiz kursağımızda kalmadı.
Yenisini alamıyoruz ama en azından bi kaç sene binebildik diye teselli edeyim kendimi.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
zamanında ben versys alırken sıfırı 70 binliraydı. ben ikinci elini 35e almıştım
versysin sıfırı 70 binlira iken tracer700 ün sıfırı 50 bin küsürdü
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Sanırım ekonomiyi şahlandıra şahlandıra sırt üstü düşürdüler. Garibim şimdi tersi dönmüş kakalak gibi ayaklar havada debeleniyor.
Yine de bu fiyat artışlarından da 5 büyük zincir market sorumludur. :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Biz gençken de her şey yolunda değildi ama şimdiki gençlerin durumu daha beter. Okurken part time iş yapılarak alınabilecek motosiklet gibi şeyler bile şu anda bir gencin hayal bile edemeyeceği fiyatlara çıkmış durumda. Artık hayal kurmak bile zor.

Ameriga ve Alamanya bizi kıskanıyor hala abi. Gençler gurur duysun(!)
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
CBR650R 2017 den beri bakarım o zaman 37 bin tl idi.O zaman motora yeni başlamıştım tecrübelenince alırım diyordum.Yani alabilecek bütçe vardı.
Şimdi 124 bin olmuş.Onu sürecek tecrübe var.Alacak para yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allahsiz honda africa ya 7 bin zam yapmis.

Ulen yaaaa,bu gidisle 2016 africa elimde kalacak galiba.

5 sene sonra motorun yuksek kilometresi ile hava yapmayi dusunuyorum.

-Kac km de motor hocam ?
-200.000 olmak uzere:bounce:
-vayyyy,cok iyimis.problem cikardi mi hic ?
-sifir problem.yag,su,hava filtresi degistiriyorum sadece.klasik honda iste hehehe
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Allahsiz honda africa ya 7 bin zam yapmis.

Ulen yaaaa,bu gidisle 2016 africa elimde kalacak galiba.

5 sene sonra motorun yuksek kilometresi ile hava yapmayi dusunuyorum.

-Kac km de motor hocam ?
-200.000 olmak uzere:bounce:
-vayyyy,cok iyimis.problem cikardi mi hic ?
-sifir problem.yag,su,hava filtresi degistiriyorum sadece.klasik honda iste hehehe

nc'YE %2 AFRİCA'ya %5 zam yapmış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayin Honda!

Yamaha basligi nerde?


"Hayin Yamaha" kulaga daha bi iyi geliyo... :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Hayin Honda!

Yamaha basligi nerde?


"Hayin Yamaha" kulaga daha bi iyi geliyo... :)

Burada :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/208648-1-ekim-2021-yamaha-guncel-fiyat-listesi-zam.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

Allahtan zamanında motorları aldık bindikte hevesimiz kursağımızda kalmadı.
Yenisini alamıyoruz ama en azından bi kaç sene binebildik diye teselli edeyim kendimi.

Eldekilere sahip çıkıyoruz artık. Yeni almak hayal tamamen..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motor alıyorsun, marka model soruyorlar; "Honda Crf 1100 L Africa Twin Adventure Dct" ama "Es" diyorsun. Güney Amerikalı futbolcu isimleri gibi amma uzun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
zamanında ben versys alırken sıfırı 70 binliraydı. ben ikinci elini 35e almıştım
versysin sıfırı 70 binlira iken tracer700 ün sıfırı 50 bin küsürdü

2016'da Yamaha XJ6 Diversion F'in sıfırı 32.000 TL idi. 2020'de 47.000 TL'ye aldım. Şu an piyasası 75.000 TL ortalaması. Her geçen yıl daha da beter oluyoruz..
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Dur ben benim motoru yatağa alayım bu gece :D Ben yöneticiyim deyip bu fiyatların oluşmasında emeği geçen herkesin Allah bin türlü belasını versin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dur ben benim motoru yatağa alayım bu gece :D Ben yöneticiyim deyip bu fiyatların oluşmasında emeği geçen herkesin Allah bin türlü belasını versin.

E biz sectik... Secmediysek te secen vatandasimizi ikna edemedik... Bir suru rezalet ortaya sacilmasina ragmen aldirmadik. Velhasil 1-2 adim ileri gidince isin ucu eninde sonunda herkese dokunuyor...

 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Sanırım ekonomiyi şahlandıra şahlandıra sırt üstü düşürdüler. Garibim şimdi tersi dönmüş kakalak gibi ayaklar havada debeleniyor.
Yine de bu fiyat artışlarından da 5 büyük zincir market sorumludur. :mrgreen:

Ekonomimiz çok iyi maşallah. Herkesin cebinde 10 binlik telefon, son model araba var. Dünya liderimiz bizi 2023'te Ay'a çıkaracak(!)
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
20 kalemlik listenin 10 kalemi 2 ayrı model ile dolmuş. Africa ve goldwing olmasa liste boş kalacak.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
E biz sectik... Secmediysek te secen vatandasimizi ikna edemedik... Bir suru rezalet ortaya sacilmasina ragmen aldirmadik. Velhasil 1-2 adim ileri gidince isin ucu eninde sonunda herkese dokunuyor...

https://www.youtube.com/watch?v=7RGmPbny40c

Oy veren herkesin kendi aklı var kimseyi neden şuna neden ona oy verdin diye yargılayacak yada ikna edecek halim yok benim çıldırdığım nokta orası değil benim hayat kalitem giderek düşerken alım gücüm giderek düşerken devleti yönetenlerin bu durumdan dolayı gram utanç duymamaları ... Aman koy mabadına gitsin 2023'ü bekliyorum ben bu hayatımda vereceğim son oy o zaman olacak. Ondan sonra artık başkaları düşünsün.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
2010 da 2750 tl ye cbf 150 aldıgımız günler. Hey gidi günler hey :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst