türkiyede internet yavaş değil, kullanıcılar yavaş internet tercih ediyor

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Hasmet hocam sizin orda Bakır alt yapı var mı hala ? tarifeler nasıl simetrik mi ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hasmet hocam sizin orda Bakır alt yapı var mı hala ? tarifeler nasıl simetrik mi ?

Yirmi küsür sene önce Amerika'ya geldiğimde fiber bağlantı mevcuttu. Lakin şimdiye kadar yaşadığım hiç bir evde kullanmadım. Evde internet hızından da çok şikayetçi olmadım açıkçası. 100mbps hiç fena değil. İşte zaten çok hızlı her şey.

Bir de eski a/b/g wifi yavaştı. n biraz iyilestirdi. Düzgün bir routerla AC kablolu bağlantıya bayağı yaklaştı. WiFi 6 denemedim daha... Genelde WiFi kullandığımız için WiFi teknolojisi daha öne çıkıyor pratikte.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
bizim türkiyede upload tarafı çok kötü. 100lük fiber dahi olsa upload 8 bu yüzden bulut depolama işi çok sıkıntı oluyor

wi-fi konusunda wi-fi 5 wi-fi 6 dan aşağısı iş yapmaz bu zamanda. fakat wi-fi 6 nin ucuzlaması yaygınlaşması lazım şuan pahalı
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
ağız tadıyla bi youjizz izleyemiyoruz lanet olası adsl :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
bizim türkiyede upload tarafı çok kötü. 100lük fiber dahi olsa upload 8 bu yüzden bulut depolama işi çok sıkıntı oluyor

Sirf o yuzden bu adi operatorler bulut (cloud) alani veriyorlar ya, yok TTbulut yok kablobulut yok bilmemne. Tabii tabii oraya kisisel dosyalarimi koyarim tabiiii.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
😁😁 mart ayında 250 gb upload yapmam gerekti 4 5 gün sürdü. o 4 5 günde de pingten yavaşlıktan interneti kullanamadık 😁
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Sirf o yuzden bu adi operatorler bulut (cloud) alani veriyorlar ya, yok TTbulut yok kablobulut yok bilmemne. Tabii tabii oraya kisisel dosyalarimi koyarim tabiiii.

Bulut dedikleri de zaten "başka birinin bilgisayarı".

Evde kendi bulutumu kendim yapıyorum, dışarıdan alınca içine ne koyuyorlar belli değil. :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Evde degil de Hetzner uzerinde tutuyorum ben de kendi cloud sistemimi.

Ben evdekileri periyodik olarak rsync ile hetzner üzerindeki sunucuma senkronluyorum. Sadece yedekler için yapınca çok sorun olmuyor hem de yerel kopyası olduğu için erişim hızlı oluyor, hetzner de ev yanarsa, hırsız girerse vb. durumları için yedek olmuş oluyor.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ben evdekileri periyodik olarak rsync ile hetzner üzerindeki sunucuma senkronluyorum. Sadece yedekler için yapınca çok sorun olmuyor hem de yerel kopyası olduğu için erişim hızlı oluyor, hetzner de ev yanarsa, hırsız girerse vb. durumları için yedek olmuş oluyor.

Nextcloud. Telefonu da yedekliyor otomatikman.
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
an itibari ile vodafone net ten kurtulmak ıcın gun sayıyorum. hangi iss kullanacagım hakkında kararsızım...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçen haftaya kadar hızım 20 megabit'i geçmezken , birşeyler oldu ve 93-95 megabit görmeye başladım. Fiber kablo daireme kadar giriyor.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
an itibari ile vodafone net ten kurtulmak ıcın gun sayıyorum. hangi iss kullanacagım hakkında kararsızım...
2 evimde de Turknet var. Memnunum. Taahhüt yok , sabit fiyat, tek paket , istediğin zaman çıkabiliyorsun ve bu gerçek , hiç zorlamıyorlar. Kota yok , sınırsız. Bazılarının yaptığı gibi sonradan hız düşürme yapmıyorlar. Ahlaklı iş anlayışları var. Tek sıkıntıları çağrı merkezleri yok , işinizi mesajlarla görmeniz gerekiyor. O da zor değil aslında.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
2 evimde de Turknet var. Memnunum. Taahhüt yok , sabit fiyat, tek paket , istediğin zaman çıkabiliyorsun ve bu gerçek , hiç zorlamıyorlar. Kota yok , sınırsız. Bazılarının yaptığı gibi sonradan hız düşürme yapmıyorlar. Ahlaklı iş anlayışları var. Tek sıkıntıları çağrı merkezleri yok , işinizi mesajlarla görmeniz gerekiyor. O da zor değil aslında.

Çok yaymak istemiyorum ama bir güzel özelliği de sansür kısıtlama gibi şeyleri mecburen biz yaptık diyecek kadar yapıyorlar yani çok fazla kısıtlama olmuyor aslında.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
nasıl ınternet yavaş beeeee 360p yayınları hıc takılmadan ızlıyorum :queen:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
2 evimde de Turknet var. Memnunum. Taahhüt yok , sabit fiyat, tek paket , istediğin zaman çıkabiliyorsun ve bu gerçek , hiç zorlamıyorlar. Kota yok , sınırsız. Bazılarının yaptığı gibi sonradan hız düşürme yapmıyorlar. Ahlaklı iş anlayışları var. Tek sıkıntıları çağrı merkezleri yok , işinizi mesajlarla görmeniz gerekiyor. O da zor değil aslında.

Kasim 2021'de bitiyormus benim kablo taahhut surem, o zaman fiyatlar bu seviyede kalirsa ben de Turk.Net'e gecmeyi planliyorum. Bulundugum yer site bolgesi olmadigi icin fiber gelme ihtimali yok gibi.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kasim 2021'de bitiyormus benim kablo taahhut surem, o zaman fiyatlar bu seviyede kalirsa ben de Turk.Net'e gecmeyi planliyorum. Bulundugum yer site bolgesi olmadigi icin fiber gelme ihtimali yok gibi.

VDSL tarifelerde en ucuz buydu hala böyle mi bilmiyorum.
Yalnız bu VDSL kablodan çok etkileniyor. Benim oturduğum bina 7 yıllık, içerideki tesisat yeni, sokaktaki telekom saha dolabından binaya olan kablo da binaya taşındığımdan 6 ay sonrasında yeni çekilmişti, kablolar her şey yeni saha dolabı 30metre kadar uzaklıkta buna rağmen en fazla 80mbit bağlanıyor sinyal değerleri çok iyi olmasına rağmen. Modemi başka odaya alıp oradaki prizden bağlasam mesela 80mbit değil 70mbit bağlanıyor, modemle duvardaki telefon prizi arasındaki kabloyu dğeiştirmeye bile hassas.
Eski adsl bu kadar hassas değildi.

Yine de fiber vb. olmayan yerler için iyi bir şey bu vdsl.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Bu lafı söyleyen master mind ,müthiş zihin, allame-i kainat, vs vs her ne mamülse ya internet fiyatlarından haberi yok yada maaşlardan :D Yav onu da

geçtim 140.000 nufuslu şehirde fiber hattı sadece tek bir yerde var :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst