- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
- Konu Yazar
- #1
merhabalar,
saçma sapan insanlar yönetici sıfatında bir yerlere gelmiş durumda ve ben "Türkiye'de olan biten şeylere artık pek şaşırmam" diyordum ama yine hayretler içindeyim...
türk telekom genel müdür yardımcısı "türkiyede internet yavaş değil, kullanıcılar yavaş internet tercih ediyor" tarzında bir açıklama yapmış.
ben kendimden örnek vereyim; 2017 yılında ben 64 liraya 16 megabit internet kullanır iken şimdi 80 liraya 6 megabit kullanıyorum... (85 lira da olabilir, hatırlamıyorum, henüz fatura gelmedi, hızı parayı falan bıraktım, hizmette iyice ...ıp sıvadılar artık, 11ms ping var en azından ona seviniyorum, online oyunlarda fena değil ama indirme ve hele upload hızı berbat) vodafone telefon hattımdan 46 megabitleri görür iken sabit hat niye böyle anlayamıyorum.
saçma sapan insanlar yönetici sıfatında bir yerlere gelmiş durumda ve ben "Türkiye'de olan biten şeylere artık pek şaşırmam" diyordum ama yine hayretler içindeyim...
türk telekom genel müdür yardımcısı "türkiyede internet yavaş değil, kullanıcılar yavaş internet tercih ediyor" tarzında bir açıklama yapmış.
ben kendimden örnek vereyim; 2017 yılında ben 64 liraya 16 megabit internet kullanır iken şimdi 80 liraya 6 megabit kullanıyorum... (85 lira da olabilir, hatırlamıyorum, henüz fatura gelmedi, hızı parayı falan bıraktım, hizmette iyice ...ıp sıvadılar artık, 11ms ping var en azından ona seviniyorum, online oyunlarda fena değil ama indirme ve hele upload hızı berbat) vodafone telefon hattımdan 46 megabitleri görür iken sabit hat niye böyle anlayamıyorum.
Son düzenleme: