- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
akü ile ilgili olarak şöyle bir durum yaşadık:
mayıs 2021 partisinde sıfır alan bir arkadaşta akü sorunu oldu.
aküsünü söktük. 24 saat şarj ettik. geri taktık. sorunsuz çalıştı.
birkaç gün sonra yine sorun çıkarmaya başlamış.
bu defa bendeki şubat 2021 partisi olan (jjuan frenliler) 250NK ile aküleri swap ettik.
hem onun motor hem benim motor sorunsuz çalışmaya başladı.
1 hafta kadar da kullandı öyle. sonra yine çalışmamaya başlamış.
bende -10 derece ve daha soğuk olduğunda çalışmadı sadece ve marşa basınca
tak tak tak tak tak diye devam eden bir ses geliyordu ön sele altından (marş rölesinden geliyor bu ses)
bu arkadaşın motorunda tık diye bir ses geliyor. yine ön sele altından (marş rölesinden geliyor bu ses)
ve motor çalışmıyor. benim tahminim ya alternatör, ya konjektör veya marş rölesinde bir arıza var.
Marş otomatiğinin somununu kontrol edin gevşek olabilir düzelen birşey yok ise marş otomatiğini değiştirin veya kontrol ettirin ona göre değişim yapın, marş motorunun üzerinde ki kablosunu da kontrol edin bazen gevşeklik olabiliyor.

