CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?

Elektrik sistemini kontrol ettirin, sinyal bağlantısında sıkıntı yoksa konjektör akımı düzenliyemiyor olabilir bu ilerde akünüze de zarar verebilir elektrik sisteminize de zarar verebilir servise götürün. Normalde belli bir oranda gaz kolunu cevirip sabit tutunca 13,8-14,1 civarında olması lazım sanırsam.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?

Konjektörde sorun var muhtemelen. Bu şekilde kullanmak başta akü olmak üzere elektronik sisteme zarar verir.
 
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
6
Bana en yakın cfmoto servisi yaklaşık 50km uzakta. Tüm mondial servisleri bizim için de yetkili servis sayılıyor mu?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Ben Ankara'da Mondial servisine gidiyorum. Garantiden parça bile değiştirdiler.
 
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
6
İnternet sitesinden olduğunuz yerdeki veya yakın yerleri bakın daha iyi olur.

En yakını o maalesef bi çözümüne bakıcaz artık çok teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

Ben Ankara'da Mondial servisine gidiyorum. Garantiden parça bile değiştirdiler.

Arayıp sorayım ben de en iyisi. Teşekkürler
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Arkadaşlar lastik olarak Anlas Viento Sport 110/70/ZR17 ve 150/60/ZR17 lastiklerin siparişini verdim. Daha önce arkaya 150/60/R17 taktırıp sorun yaşayan var mı? 140/70/R17 için sürtme vs. gibi olaylar yaşanıyormuş diye okudum birkaç yerde. Bu yüzden 140/70 i tercih etmedim.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Arkadaşlar lastik olarak Anlas Viento Sport 110/70/ZR17 ve 150/60/ZR17 lastiklerin siparişini verdim. Daha önce arkaya 150/60/R17 taktırıp sorun yaşayan var mı? 140/70/R17 için sürtme vs. gibi olaylar yaşanıyormuş diye okudum birkaç yerde. Bu yüzden 140/70 i tercih etmedim.

Ben 140 70 taktırdım 1.5 sene sürtme olmadı ama zincirde gerecek yer kalmadı. Zinciri gerdirmem lazım ama gerdirsem sürtecek. 150 60 daha iyidir başkada seçenek yok zaten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?

konjektör arızalı olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Elektrik sistemini kontrol ettirin, sinyal bağlantısında sıkıntı yoksa konjektör akımı düzenliyemiyor olabilir bu ilerde akünüze de zarar verebilir elektrik sisteminize de zarar verebilir servise götürün. Normalde belli bir oranda gaz kolunu cevirip sabit tutunca 13,8-14,1 civarında olması lazım sanırsam.

normali 14.3 volt. max 14.4 volt olabilir. çünkü %20 fazlasıyla şarj edilir. yani 12.0 voltun %20'si 2.4 volt yapar. o da 14.4 volt eder max şarj voltajı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

Bana en yakın cfmoto servisi yaklaşık 50km uzakta. Tüm mondial servisleri bizim için de yetkili servis sayılıyor mu?

evet. tüm UMA servisleri cfmoto yetkili servisi sayılır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------

En yakını o maalesef bi çözümüne bakıcaz artık çok teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------



Arayıp sorayım ben de en iyisi. Teşekkürler

ben daha önce UMA çağrı merkezini arayıp sormuştum. teyit ettiler. mondial servislerini de cfmoto servisi olarak kullanabilirsiniz dediler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

Ben 140 70 taktırdım 1.5 sene sürtme olmadı ama zincirde gerecek yer kalmadı. Zinciri gerdirmem lazım ama gerdirsem sürtecek. 150 60 daha iyidir başkada seçenek yok zaten.

zincirin normalde henüz ömrü dolmadığı için bakla çıkartmak çözüm olabilir.
bende de 140/70/17 var ama daha 2000km de. ilerde zincir gerdirmeye yer kalmadığında bunu yaptıracağım.
tabi 15-20k km den önce olursa bu dediğim. o km lere kadar gelmişsek zaten zinciri değiştirmek en doğrusu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

TELEGRAM kullanıyorsanız gruplarımıza da bekleriz.

335 kişilik ana grup:
https://t.me/TurkiyeMotorcularGrubu

211 kişilik 250nk grubu:
https://t.me/CFMoto250NK

ve il gezi gruplari:
https://t.me/AnkaraMotorluGezi
https://t.me/IstanbulMotorluGezi
https://t.me/IzmirMotorluGezi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

Telegram'ın avantajı anlık soru sorup anlık cevap alabiliyorsunuz. günlerce beklemeye gerek kalmıyor.
bir de whatsapp gibi yeni gelenler eski mesajları göremiyor değil, ilk mesaja kadar geçmişe gidip
görüp okuyabiliyor. bu da aradığı konuyu bulmakta fayda sağlıyor.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bakla çıkarama durumunda teker 1 cm kadar öne gidecek ve büyük ihtimal öndeki camurluga sürtecek. 140 70 lastik takınca hem önde hemde arkada yer kalmıyor. Ben 1.5 sene kullandım sıkıntı çıkmadı. Ama sonunda zincir iyice bollasti. Gerecek yerde olmadığından mecbur arka camurlugu geri aldıp zinciri öyle gerdi usta.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu gün bende siyah 2021 250nk ile aranıza katıldım bakalım sonrası ne getirir.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Merhabalar arkadaşlar,250Nk Modelini inşallah Haziran'ın ilk haftası alacağım.Ancak scooter'dan sonra ilk deneyimim olacak motor hakkında ve genel olarak bir öneriniz varmı acaba.Teşekkürler
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
129
Bu gün bende siyah 2021 250nk ile aranıza katıldım bakalım sonrası ne getirir.

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Bende 1 hafta önce turkuaz rengini aldım şu ana kadar 80-85 km yaptım ve frekanslarımız uyuştu diyebilirim çok şükür o uyumu yakalayabildim motorla.Pulsardan geçiş yaptım o motorumda 2020 modeldl ben çok fazla bir fark olacağını sanmıyordum lakin pulsara göre daha torklu ve kalıplı bir motor bakalım Allah utandırmasın
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Bende 1 hafta önce turkuaz rengini aldım şu ana kadar 80-85 km yaptım ve frekanslarımız uyuştu diyebilirim çok şükür o uyumu yakalayabildim motorla.Pulsardan geçiş yaptım o motorumda 2020 modeldl ben çok fazla bir fark olacağını sanmıyordum lakin pulsara göre daha torklu ve kalıplı bir motor bakalım Allah utandırmasın

Amin cümlemize inşallah, bende pulsardan geçiş yapıyorum ama bana göre Pulsar daha gösterişli, resmen arka kısım yok NK da.
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
129
Amin cümlemize inşallah, bende pulsardan geçiş yapıyorum ama bana göre Pulsar daha gösterişli, resmen arka kısım yok NK da.

Evet bende motoru ilk görtdüğümde(çıplak gözle değil) kuyruğunun olmaması çok iğreti gelmişti ve bu onu küçük gösteriyordu.Lakin ne zaman motoru aldım onu gördüm ,bindim ekranda gördüğümden çok daha farklıydı hatta benim gibi düşünen başka bir arkadaşımda motoru görüp binince aynı fikre kapıldı.Pulsarında hakkını yemeyelim oda güzel agresif ve estetik bir motor lakin NK'nın tasarımı daha hoş diyebiliriz bence,birde şu var tabi nereye baksan heryerde pulsar var insanlar aşina oldu artık yüzü eskimeye başlası aslında 250NK daha taze bir yüz olduğu için fazlasıyla dikkat çekiyor
 
Katılım
13 Eki 2017
Mesajlar
13
Merhabalar. Ben motoru geçen sene ekim ayında aldım bayiden getirdim garaja koydum kışında hiç çaliştirmadım. Geçen lazım oldu fakat marş basmadı bir kaç kez denedim ama tık tık ses geliyor ama marş basmıyor. Akü 11 falan gösteriyordu.aldığım bayi getir baksınlar diyor ama motor çalişmıyorki nasıl götüreyim ? Bi arkadaş yokuş aşağı 2.viteste vurdur diyor. Kimisi bu motorlar başka deneme diyor. Motor da öyle yatıyor garajda. Sizce ne yapmam gerek ? İstanbul kartaldayım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Hepimize hayırlı günler dilerim. Sayg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Arabadan motora akü şarjı yapılır mu ? Değerleri farklı zarar verebilir diyen de var bişey olmaz diyende var. Açıkçası kafam karıştı. Olur mu olmaz mı ? Kesin cevap nedir acaba ?
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Merhabalar. Ben motoru geçen sene ekim ayında aldım bayiden getirdim garaja koydum kışında hiç çaliştirmadım. Geçen lazım oldu fakat marş basmadı bir kaç kez denedim ama tık tık ses geliyor ama marş basmıyor. Akü 11 falan gösteriyordu.aldığım bayi getir baksınlar diyor ama motor çalişmıyorki nasıl götüreyim ? Bi arkadaş yokuş aşağı 2.viteste vurdur diyor. Kimisi bu motorlar başka deneme diyor. Motor da öyle yatıyor garajda. Sizce ne yapmam gerek ? İstanbul kartaldayım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Hepimize hayırlı günler dilerim. Sayg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Arabadan motora akü şarjı yapılır mu ? Değerleri farklı zarar verebilir diyen de var bişey olmaz diyende var. Açıkçası kafam karıştı. Olur mu olmaz mı ? Kesin cevap nedir acaba ?

hocam al yeni aku tak hic ugrasma, sarj etsende randiman alamazsin. Ayrica servise gotursen bile, o kadar uzun sure calismayan aku kullanici hatasina girer. En fazla sarj edip verirler ama o da randiman vermez.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Merhabalar. Ben motoru geçen sene ekim ayında aldım bayiden getirdim garaja koydum kışında hiç çaliştirmadım. Geçen lazım oldu fakat marş basmadı bir kaç kez denedim ama tık tık ses geliyor ama marş basmıyor. Akü 11 falan gösteriyordu.aldığım bayi getir baksınlar diyor ama motor çalişmıyorki nasıl götüreyim ? Bi arkadaş yokuş aşağı 2.viteste vurdur diyor. Kimisi bu motorlar başka deneme diyor. Motor da öyle yatıyor garajda. Sizce ne yapmam gerek ? İstanbul kartaldayım. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Hepimize hayırlı günler dilerim. Sayg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------

Arabadan motora akü şarjı yapılır mu ? Değerleri farklı zarar verebilir diyen de var bişey olmaz diyende var. Açıkçası kafam karıştı. Olur mu olmaz mı ? Kesin cevap nedir acaba ?

yeni akü alsanız daha mantıklı olur. geçen kış çok soğukta çalışmamazlık yaptı aküyü şarj ettirdim çalıştı ama uzun süre yatmamıştı. sizde akü şarj tutmayabilir uzun süre boş kalmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst