Dişli değişimi yaptım hocam. Şu anda 42t var arkada. Düz yolda 6. Viteste 8 bin devri geçmiyor. 44t varken de 9bin devri geçmiyordu. Beyin yazılıma izin veriyor. Çanakkale'de Emin Ocak diye bi arkadaş yapıyor bu işi. Dişli konusunda şimdi de öne 13t takmayı düşünüyorum. AliExpress'ten siparişi verdim 4 tane. Bi tanesini kendime ayırıp diğer 3 taneyi isteyene satacağım. Bakalım 13t-42t ve 13t-44t kombinasyonu nasıl bir sonuç verecek. 13t de motor daha kolay devir çevireceği için düz yoldaki son hızım artar diye düşünüyorum. Mesela şu an 14t-42t ile yokuş aşağı 10bin devirde 160 görüyorum. Ama düz yolda 8500 devirde kaldığı için 135i geçemiyorum. Ben 13t dişli takarak yokuş aşağı hızından feragat edip düz yol hızına eklemek istiyorum. 13t-42t kombinasyonu 14 42 ye göre yüzde 7 hız düşürdüğü için benim 10bin devirdeki hızım 160 yerine 149 olacak. Ama yüzde 7 tork artışı sayesinde de bu hıza daha rahat ulaşacağım diye tahmin ediyorum. 11bin devire de ulaşabilirsem 158 falan görürüm. Yeterli olur benim için.
Anladım hocam, enjeksiyona dönebilirseniz yeni sonuçları bekliyoruz. Sanırım yine de enjeksiyonda yüksek devirlerde daha iyiydi. Karbüratör ise ara hızlanmalarda daha iyi sonuç vermiş.