- Katılım
- 28 Ara 2015
- Mesajlar
- 1,589
Evet persembe günü aldım motorumu. Hiç çalışmayan motorun benzin depo içinden çıkan benzin yarı yarıya
su. Şu an yüzde 96 randımanla çalışıyor. Yine de 2 - 3 debriyajdan birinde stop edebiliyor. Buji ,
siboplar , degişti. Oks. sensörü , enjektör temizlendi.Ön Amortisör yağları ve keçeleri degişti.
Bu gün ustam yanıma geldi ve rölantide ara ara stop olayını kendisi gördü. Bakalım İst .a gidip
geldikten sonra bayram ertesi tekrar bakacak.
su. Şu an yüzde 96 randımanla çalışıyor. Yine de 2 - 3 debriyajdan birinde stop edebiliyor. Buji ,
siboplar , degişti. Oks. sensörü , enjektör temizlendi.Ön Amortisör yağları ve keçeleri degişti.
Bu gün ustam yanıma geldi ve rölantide ara ara stop olayını kendisi gördü. Bakalım İst .a gidip
geldikten sonra bayram ertesi tekrar bakacak.