- Katılım
- 21 Eki 2019
- Mesajlar
- 45
Patlak amortisör nasıl anlaşılıyor. Ben motorumda bir anormallik görmüyorum. Kullanan arkadaşlarımda görmedi. Benim amortisör de şu an patlak olabilir mi ? İnternette bir bayan arkadaş video atmış. Onun amortisör de patlakmış Oktay motor bakımda farkedip garantiden değiştirmisler.
Ben de Oktay Motor'a götürdüm yağ değişimi için. İşlem bitince bi test ettiler dışarda kullandılar bi kaç dakika. Sonra ben sordum, bu amortisör biraz fazla yumuşak gibi ne diyorsunuz diye. Normal değil, bozuk dediler. Ayar yapmayı da hiç denemediler, sanırım öncekilerden yola çıkarak gerek yok diye düşündüler. Talep açtılar, reddedilmiş. Parçayı gönderelim gibi bir durum da olmadı motor aksamındaki örnekler gibi. Sen bu şekilde idare et, yenisi gelince takarız demişlerdi. İlk motorum olduğu için kıyas yapabileceğim bir şey yoktu. Başka motora binip de test/kıyas da yapmadım hiç. Aldığımdan beri bu durumdaydı, ben normali bu zannediyordum. Önceki servisin biri hiç binip test etmedi bile, diğeri de bindi ama bir şey demedi.
Tüketici hakem heyetine başvurdum, bakalım sonuç ne olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:28 ----------
Videodaki kadar da yumuşak değil bende bu arada. Ama üzerindeyken baya yaylanıyor.